Θεσσαλονίκη: Τρίγωνα πανοράματος, τσουρέκια και ροδίνια «κερδίζουν» τους επισκέπτες της Philoxenia
Έχει στηθεί ένας ιδιαίτερα καλαίσθητος χώρος, στο περίπτερο 15 της ΔΕΘ, που θυμίζει παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο!
Μια γαστρονομική «γλυκιά» περιήγηση, ανάμεσα σε τρίγωνα Πανοράματος, ροδίνια, αρμενοβίλ, μπεζέδες, τσουρέκια και μικρά σιντριβάνια σοκολάτας, που θα απογειώσουν τις αισθήσεις, προσφέρει ο δήμος Θεσσαλονίκης και το τμήμα Τουρισμού στους επισκέπτες της φετινής Philoxenia.
Με logo «Thessaloniki, Sweet’s City» έχει στηθεί ένας ιδιαίτερα καλαίσθητος χώρος, στο περίπτερο 15 της ΔΕΘ, που θυμίζει παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο. Εκεί, το κοινό θα έχει την ευκαιρία έως και το Σάββατο να ανακαλύψει τα μυστικά των παραδοσιακών γεύσεων της πόλης, να δει πως παρασκευάζονται και να δοκιμάσει γλυκά για τα οποία φημίζεται η Θεσσαλονίκη, αλλά παράλληλα να πάρει μέρος σε ένα «νόστιμο» διαγωνισμό, αναρτώντας στα social media τις γλυκές ιστορίες του. Επίσης, θα πραγματοποιηθούν δράσεις που έχουν στόχο να αναδείξουν τον γαστρονομικό πλούτο της πόλης και να ταξιδέψουν τους επισκέπτες στον χρόνο και σε γεύσεις που έχουν συντροφεύσει γενιές Θεσσαλονικέων.
Σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε το μεσημέρι, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, αναφέρθηκε στις προσπάθειες της δημοτικής αρχής για να ενισχύσει το τουριστικό προϊόν. «Το γλυκό δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη δυναμική προσπάθεια που ξεκινήσαμε στο θέμα του τουρισμού», είπε αρχικά ο κ. Αγγελούδης, τονίζοντας πως έχουν «ξεδιπλωθεί μέτρα και πρωτοβουλίες για την εξωστρέφεια της πόλης με επισκέψεις σε κοντινές χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».
Πρόσθεσε, δε, πως μετά τα ταξίδια του σε Κωνσταντινούπολη και Σόφια θα ακολουθήσουν άλλοι προορισμοί όπως το Βουκουρέστι και το Βελιγράδι.
«Αναδεικνύουμε τις πολλές τουριστικές αρετές της Θεσσαλονίκης», σημείωσε ο δήμαρχος, προσθέτοντας πως επιδίωξη είναι, πέρα από τη γαστρονομία και την ιστορία, να συνδεθεί ο τουρισμός με τον πολιτισμό μέσα από ειδικά πρότζεκτ.
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Διαδημοτικής Συνεργασίας, Βασίλης Γάκης, υπογράμμισε πως το «γλυκό αποτελεί κύριο στοιχείο της ταυτότητας της Θεσσαλονίκης». Σημείωσε, επίσης, πως οι Θεσσαλονικείς ξέρουν «τι πάει να πει γλυκό, διότι έχουμε πολλά γλυκά με τη δική τους ταυτότητα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ