Τι απαντά το Παπανικολάου στην καταγγελία για το blackout
«Δημοσιεύτηκαν ανυπόστατες καταγγελίες και απόψεις ανθρώπων οι οποίοι δεν φρόντισαν να ενημερωθούν πριν τις εκφράσουν»
Την δική του απάντηση στην καταγγελία για το blackout δίνει το νοσοκομείο «Παπανικολάου» με ανακοίνωση του.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι «δημοσιεύτηκαν ανυπόστατες καταγγελίες και απόψεις ανθρώπων οι οποίοι δεν φρόντισαν να ενημερωθούν πριν τις εκφράσουν, οπότε προς αποκατάσταση της αλήθειας οφείλει να τονιστεί πως και τις δύο ημέρες που διήρκησε η βλάβη υπήρξε πλήρης συντονισμός από τη διοίκηση και συνεργασία των υπηρεσιών του Νοσοκομείου για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του.»
Αναλυτικά η ανακοίνωση του νοσοκομείου:
Την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022, στις 4:00 το πρωί, παρουσιάστηκε μεγάλου εύρους βραχυκύκλωμα σε υπόγειο καλώδιο μέσης τάσης του Νοσοκομείου, μήκους περίπου 1000 μέτρων, με αποτέλεσμα το «Νέο Κτίριο» να ηλεκτροδοτείται μέσω των εφεδρικών γεννητριών. Άμεσα κινητοποιήθηκε η Διοίκηση του Νοσοκομείου για τον συντονισμό της επίλυσης του προβλήματος σε συνεργασία με την Διοίκηση της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας και το ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Β. Ελλάδας. Υπήρξε απευθείας ενημέρωση προς όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, Διευθύνσεις και αρμόδιους φορείς, εντός και εκτός του Νοσοκομείου, ενώ ταυτόχρονα έγιναν ενέργειες για την κάλυψη με επιπλέον εξωτερικές εφεδρικές γεννήτριες. Παράλληλα κλήθηκαν όλοι οι απαραίτητοι εξειδικευμένοι συνεργάτες καθώς και συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ με στόχο να εντοπιστούν τα σημεία της βλάβης, να γίνει εκσκαφή για την αποκάλυψη των καλωδιώσεων και να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση του κατεστραμμένου τμήματος έχοντας σε ετοιμότητα τα ανάλογα συνεργεία που θα απαιτούνταν για τα επόμενα στάδια των εργασιών. Οι προσπάθειες εντοπισμού των σημείων της βλάβης με τη χρήση εξειδικευμένου οργάνου, σε όλο το μήκος του καλωδίου διήρκησαν μέχρι το απόγευμα της Τρίτης 13/12/2022 και αμέσως μετά τον τοπικό επιφανειακό εντοπισμό του κύριου προβλήματος ξεκίνησαν οι εργασίες εκσκαφής, εντοπισμού του είδους βλάβης και αποκατάστασης της λειτουργίας, η οποία τελικά ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας.
Σχετικά με το παραπάνω περιστατικό δημοσιεύτηκαν ανυπόστατες καταγγελίες και απόψεις ανθρώπων οι οποίοι δεν φρόντισαν να ενημερωθούν πριν τις εκφράσουν, οπότε προς αποκατάσταση της αλήθειας οφείλει να τονιστεί πως και τις δύο ημέρες που διήρκησε η βλάβη υπήρξε πλήρης συντονισμός από τη διοίκηση και συνεργασία των υπηρεσιών του Νοσοκομείου για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του, καθώς την Τρίτη 13/12/2022 βρισκόταν σε γενική εφημερία. Τα χειρουργεία πραγματοποιήθηκαν υπό φυσιολογικές συνθήκες με πολύ μικρό ποσοστό αναβολών ενώ δεν υπήρξε κίνδυνος διακοπής για καμία κρίσιμη λειτουργία του Νοσοκομείου καθώς αυτές υποστηρίζονται με επιπλέον σύστημα αδιάλειπτης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (UPS).
Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η λειτουργία του αξονικού τομογράφου η οποία για τεχνικούς λόγους δεν κατέστη δυνατή από εξωτερική παροχή ρεύματος, ωστόσο σε συντονισμό της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας, του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Β. Ελλάδας και με την συνεργασία των υπόλοιπων Νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης έγινε διαχείριση όλων των περιστατικών που έχρηζαν τη διενέργεια της συγκεκριμένης εξέτασης.