Θεσσαλονίκη

Valcon: «Η αλήθεια για το Καπάνι»

Τι απαντά η ανάδοχος εταιρεία σχετικά με το αν υπάρχουν καθυστερήσεις στο έργο ανάπλασης

Parallaxi
valcon-η-αλήθεια-για-το-καπάνι-1141144
Parallaxi

Ανακοίνωση εξέδωσε η Valcon Α.Τ.Ε, ανάδοχος του έργου ανάπλασης στο έργο ανάπλασης στην αγορά Καπάνι της Θεσσαλονίκης.

Μέσω αυτής, διαψεύδει τα δημοσιεύματα σχετικά με καθυστερήσεις στο έργο και παρουσιάζει τα γεγονότα από τη δική της οπτική.

Συγκεκριμένα, αναφέρει:

Προς αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με ανακριβή δημοσιεύματα για καθυστερήσεις στο έργο της ανάπλασης στο Καπάνι, στη Θεσσαλονίκη:

Η σύμβαση υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2022, ύστερα από δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό, αλλά οι εργασίες ξεκίνησαν αρχές του 2023, μετά τις γιορτές, επειδή α) έπρεπε να προηγηθούν οι εργολαβίες της Ε.Υ.Α.Θ., με τις οποίες γίνεται αλλαγή του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης της περιοχής και β) ύστερα από απαίτηση των καταστηματαρχών να μην ξεκινήσει το έργο εντός των εορτών της περιόδου 2022 – 2023. Δηλαδή, για τουλάχιστον 180 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης η εταιρεία μας δεν μπορούσε να ξεκινήσει το έργο.

Κατά την εκτέλεση του έργου έχουμε αντιμετωπίσει, εντός του δικού μας χρονοδιαγράμματος μέχρι τώρα, χρονοβόρες και απρόβλεπτες πρόσθετες εργασίες αλλαγής και επισκευής φρεατίων και δικτύων του Ο.Τ.Ε, της Δ.Ε.Η αλλά και της Ε.Υ.Α.Θ. που δεν είχαν προβλεφθεί στη δική μας εργολαβία. Αυτό συνεπάγεται μεγάλο πρόσθετο χρόνο, στον οποίο, όχι μόνο εκτελούμε εμείς ως εταιρεία επιπλέον εργασίες αλλά και πρόσθετη καθυστέρηση διότι αναμένουμε τα εξειδικευμένα συνεργεία του Ο.Τ.Ε, της Δ.Ε.Η αλλά και της Ε.Υ.Α.Θ. να ολοκληρώσουν τις δικές τους εργασίες.

Για να διευκολύνουμε τους καταστηματάρχες, ώστε να μη χαθεί το εισόδημά τους κατά τη διάρκεια των εργασιών, δεν περιφράξαμε το εργοτάξιο και δεν απαγορεύσαμε την πρόσβαση σε αυτούς και τους πελάτες τους, όπως κανονικά θα έπρεπε, αλλά αναγκαστήκαμε να εργαζόμαστε και όσο τα καταστήματα τους βρίσκονταν σε λειτουργία λαμβάνοντας πρόσθετα μέτρα ασφαλείας. Το γεγονός αυτό επέφερε μεγάλη καθυστέρηση, ανεβάζοντας κατακόρυφα το εργατικό μας κόστος, διότι για κάθε έναν τεχνίτη ή μηχάνημα που εργάζεται απασχολείται ακόμη ένας για να διαφυλάττει τη σωματική ακεραιότητα των διερχομένων μέσα από το εργοτάξιο.

Στις 31.1.2024 υποβάλαμε στον Δήμο Θεσσαλονίκης αίτημα για παράταση 421 ημερών, από τις οποίες οι 390:

α) αφορούν τις δύο εργολαβίες της Ε.Υ.Α.Θ που προηγούνται της δικής μας,

β) συμπεριλαμβάνουν την αρχική καθυστέρηση των 180 ημερών,

γ) συμπεριλαμβάνουν τις περιόδους των εορτών που κατ’ απαίτηση των καταστηματαρχών οι εργασίες διακόπτονται, και οι υπόλοιπες 31 ημέρες οφείλονται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Επί του πλήρως τεκμηριωμένου αιτήματος αυτού εκφράστηκαν θετικά, εγγράφως, τόσο η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης, όσο και η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή, που παρακολουθεί και χρηματοδοτεί το έργο.

Επειδή τα ανωτέρω αποδεικνύονται με δημόσια έγγραφα που είναι στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου.

Επειδή τα όσα δημοσιεύτηκαν σε τοπικά ειδησεογραφικά μέσα και sites της Θεσσαλονίκης σχετικά με δήθεν ευθύνη της εταιρείας μας για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου ανάπλασης στο Καπάνι, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Επειδή δεν κληθήκαμε ως εταιρεία να διατυπώσουμε τη δική μας θέση επί του θέματος ως επιβάλλει η δημοσιογραφική δεοντολογία, αντιθέτως κάποια sites δημοσίευσαν ή αναπαρήγαγαν το θέμα με τρόπο που θίγει την άριστη επαγγελματική φήμη και αξιοπιστία της εταιρείας μας κάνοντας λόγο για έργα που δόθηκαν”, υπονοώντας απευθείας αναθέσεις έργων (γεγονός αναληθές, καθώς τα έργα δεν δόθηκαν, αλλά μειοδοτήσαμε σε αυτά μετά από διαγωνισμό) ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις σε άλλα έργα (γεγονός επίσης αναληθές, καθώς τα εκτελούμε προσηκόντως).

Για τους ανωτέρω λόγους ζητούμε τη δημοσίευση του παρόντος προς αποκατάσταση της αλήθειας και επιφυλασσόμαστε κάθε νόμιμου δικαιώματός μας.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα