Βόλτα Σταϊκούρα με το Μετρό και προαναγγελία για προσλήψεις συμβασιούχων στον ΟΑΣΘ

Στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 η εμπορική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη - Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο

Parallaxi
βόλτα-σταϊκούρα-με-το-μετρό-και-προανα-1065517
Parallaxi

«Αρκετά πάνω από 100 συμβασιούχους οδηγούς» πρόκειται να προσλάβει άμεσα ο ΟΑΣΘ, αφού «φαίνεται ότι υπάρχει διαθέσιμος στόλος, αλλά λείπουν οι οδηγοί», όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, σε δηλώσεις που έκανε το πρωί από το Αμαξοστάσιο Πυλαίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο ξενάγησης που έγινε στον χώρο.

Οι λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο ζήτημα αναμένεται να οριστικοποιηθούν στη σημερινή συνάντηση (κεκλεισμένων των θυρών), που θα έχει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, στις 5 σήμερα το απόγευμα, στα γραφεία του οργανισμού.

Στο μεταξύ, όπως επισημάνθηκε, εντός των επόμενων μηνών αναμένονται στη Θεσσαλονίκη και 120 ηλεκτρικά λεωφορεία.

Πάντως, αυτό που εξακολουθεί να προβληματίζει την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, είναι το εάν θα εκδηλωθεί ενδιαφέρον στον διαγωνισμό που θα «τρέξει» άμεσα για την κάλυψη των κενών που υπάρχουν σε ανθρώπινο δυναμικό και συγκεκριμένα κυρίως σε οδηγούς στον ΟΑΣΘ, αφού σε αντίστοιχη προκήρυξη των ΚΤΕΛ δεν καταγράφηκε μεγάλη συμμετοχή.

Μεταξύ άλλων, για το θέμα του ΟΑΣΘ, που παραμένει σε ειδική εκκαθάριση, ο κ. Σταϊκούρας επανέλαβε ότι μέχρι τέλος του έτους θα έχουν ληφθεί οι αποφάσεις για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και αφού πρώτα ληφθούν υπόψη και οι απόψεις των εκπροσώπων των φορέων της πόλης. «Αναζητούμε τη βέλτιστη και εφικτή λύση για το μέλλον των αστικών λεωφορείων στην πόλη της Θεσσαλονίκης», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας.

Μετρό

Κάτω του 1.20 ευρώ, δηλαδή φθηνότερο από το κόμιστρο του μετρό της Αθήνας, ορίζεται η τιμή στο ενιαίο εισιτήριο για όλα τα αστικά μέσα συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, όπως έγινε γνωστό την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου.

Όπως τόνισε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 και έξι μήνες αργότερα η επέκταση προς Καλαμαριά.

Σχετικά με το σταθμό Βενιζέλου ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα έχει κατασκευαστεί η πλάκα οροφής στο Σταθμό Βενιζέλου και θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών, σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής καθώς ήδη έχουν εγκατασταθεί στις αποβάθρες και οι θύρες ασφαλείας (PSD).

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα