Θεσσαλονίκη

Oι μοτοσυκλετιστές στη Θεσσαλονίκη έχουν πρόταση για το πάρκινγκ στο κέντρο

Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης με αφορμή την βροχή κλήσεων για παράνομη στάθμευση.

Parallaxi
oι-μοτοσυκλετιστές-στη-θεσσαλονίκη-έχ-492768
Parallaxi

Την δική του πρόταση καταθέτει ο Μ.Ο.Θ. (Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης) για θέσεις parking στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με αφορμή όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, την “βροχή” κλήσεων για την παράνομη στάθμευση μοτοσυκλετιστών το τελευταίο διάστημα στο κέντρο της πόλης.

Να σημειωθεί πως χθες αναρτήθηκε επίσημα στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης:  Αυτή είναι η λίστα με τις 874 θέσεις στάθμευσης δικύκλων στον Δήμο Θεσσαλονίκης

Αναλυτικά η ανακοίνωση – πρόταση του Μ.Ο.Θ: 

Με αφορμή την βροχή κλήσεων για παράνομη στάθμευση που δέχτηκαν το τελευταίο 20ημερο οι μοτοσικλετιστές της πόλης μας και επειδή το τελευταίο διάστημα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης εφαρμόζει στο πρόβλημα του παρκαρίσματος μοτοσυκλετών στην πόλη, μόνο μέτρα τιμωρίας (πρόστιμα κλπ), χωρίς να δίνει λύσεις,  (όπως θα ήταν αυτονόητο ως αρχή της πόλης) ο Μ.Ο.Θ. δεν στέκεται αμέτοχος και θα προτείνει λύσεις. Γιατί η μοτοσυκλέτα στο κέντρο της πόλης είναι η λύση και όχι το πρόβλημα!

Ως αρχική πρόταση,  προτείνουμε την παρακάτω απεικονιζόμενη λύση, σε πρώτη φάση για την οδό Τσιμισκή. Αφού επί 10 χρόνια το λιγότερο, η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας του δρόμου είναι μονίμως κατειλημμένη με παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα , μπορεί εύκολα να μετατραπεί ως πάρκινγκ μοτοσυκλετών και παράλληλα μιας λωρίδας κίνησης ποδηλάτων. Η χρήση δικύκλων τα τελευταία 10 χρόνια έχει τριπλασιαστεί στην πόλη μας και τα τελευταία πάρκινγκ μοτοσυκλετών έγιναν περίπου πριν 10 χρόνια πάλι μετά από πρόταση του Μ.Ο.Θ. προς τον τότε αντιδήμαρχο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε παράδειγμα σύγχρονων ευρωπαϊκών πόλεων που εδώ και χρόνια έχουν δώσει χώρο στις μοτοσυκλέτες στο κέντρο της πόλης διότι έχει γίνει από νωρίς αντιληπτό ότι η λύση στο κυκλοφοριακό των πόλεων είναι η μοτοσυκλέτα.

ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΘ

Επιδιώκουμε συνάντηση και διαβούλευση γι αυτό το θέμα αρχικά με τον δήμο Θεσσαλονίκης, ώστε να λυθεί μόνιμα το θέμα του κυκλοφοριακού στο κέντρο της πόλης, με την χρήση κινήτρων για κίνηση μοτοσυκλετών στο κέντρο της πόλης όπως γίνεται σε όλες τι σύγχρονες πόλεις της Ευρώπης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 6 υπέροχες εκδρομές να κάνεις με μηχανή κοντά στη Θεσσαλονίκη!

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα