Νέα ενημέρωση από τον ΕΥΑΘ και συγνώμη
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δυστυχώς ταλαιπωρήθηκαν σημαντικά στερούμενοι ενός κοινού αγαθού όπως το νερό.
Οι ποσότητες νερού που εισέρχονται στο δίκτυο της πόλης αυτήν την ώρα είναι απολύτως ικανοποιητικές, δεδομένου ότι η μέση ωριαία παροχή νερού από την Αραβησσό, τον Αλιάκμονα (Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού) και συμπληρωματικές πηγές αγγίζει τα 12.000 κ.μ., ποσότητα μεγαλύτερη από τη συνηθισμένη που είναι τα 10.500 κ.μ./ώρα.
Παρόλα αυτά, στις βόρειες και υψηλές περιοχές του Πανοράματος και σε τμήματα του Επταπυργίου παρουσιάζονται τμηματικά προβλήματα υδροδότησης (κυρίως λόγω υπερκατανάλωσης μετά την παρατεταμένη διακοπή), ενώ στις Συκιές θα συνεχιστεί η προγραμματισμένη διακοπή μέχρι τη 1 π.μ., ώστε να υδροδοτηθεί η Άνω Πόλη.
Ακολουθεί δήλωση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΑΘ Α.Ε., καθηγητή Γιάννη Ν. Κρεστενίτη:
“Αν και η μεγάλη και πολύ σοβαρή βλάβη του αγωγού της Αραβησσού αποκαταστάθηκε τεχνικά εντός του χρονοδιαγράμματος που είχε δοθεί από την αρχή, δηλ. το μεσημέρι της Παρασκευής 30/3/18,
Αν και η επανατροφοδότηση του δικτύου της πόλης με το νερό της Αραβησσού έχει ξεκινήσει εδώ και ένα 24ωρο, έχοντας εξασφαλίσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους ποιότητας για το πόσιμο νερό,
Αν και καταβλήθηκαν υπεράνθρωπες προσπάθειες από τα συνεργεία της Εταιρείας,
Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δυστυχώς ταλαιπωρήθηκαν σημαντικά στερούμενοι ενός κοινού αγαθού όπως το νερό.
Για τον λόγο αυτό η Διοίκηση της ΕΥΑΘ Α.Ε. και εγώ προσωπικά ζητούμε συγνώμη και κυρίως από τους πιο ευάλωτους κοινωνικά και οικονομικά συμπολίτες μας. Θεωρούμε βέβαια ότι οφείλουμε να παρουσιάσουμε τη σειρά των γεγονότων, τη σειρά των ενεργειών μας και κυρίως τι πρέπει να κάνουμε για την αντιμετώπιση της έλλειψης νερού από την πόλη.