Featured

ΝΤΡΟΠΗ: Είναι αυτή εικόνα που τιμά μια πόλη με τέτοια Ιστορία;

Τρία χρόνια με το πεζοδρόμιο χαλασμένο και οι αρμόδιοι να τρώγονται για το ποιος φταίει...

Parallaxi
ντροπη-είναι-αυτή-εικόνα-που-τιμά-μια-π-521456
Parallaxi

Το σημείο αυτό βρίσκεται στην οδό Εγνατία. Μπροστά στα Λουτρά ο Παράδεισος. Το θρυλικό Μπέη Χαμάμ της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που διασώζεται ακέραιο.

Στο σημείο αυτό βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα ευρήματα της Ρωμαϊκής εποχής της Θεσσαλονίκης. Αν σκύψεις το κεφάλι και κατεβάσεις το βλέμμα προς τα κάτω, κάτω από τη σημερινή στάθμη της πόλης, εκεί που βρισκόταν η παλαιά Via Reggia (ρωμαϊκή Εγνατία),  θα δεις κάτι πραγματικά πολύτιμο. Πρόκειται για τα κατάλοιπα πολυτελούς κρήνης που χρονολογείται από τα τέλη του 4ου αιώνα μ.Χ. Αυτή η κρήνη είναι η πρώτη που αποκαλύφθηκε πριν ξεκινήσει το έργο του Μετρό.Άλλη μια ήρθε στο φως στον σταθμό Αγίας Σοφίας.

Σε ένα πλούσιο υδροφόρο ορίζοντα εκεί, το μαρτυρούν και τα πλατάνια του δρόμου, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα λειτουργούσαν οικοδομήματα που σχετίζονταν με το νερό.

Αυτό το πολύτιμο μνημείο περιβάλλουν σήμερα συρματοπλέγματα για να προστατέψουν τους διερχόμενους από ενδεχόμενο ατύχημα. Ο λόγος: Ένα κατεστραμμένο πεζοδρόμιο που παραμένει κατεστραμμένο από το 2016! Τρία μέτρα πεζοδρόμιο όλο και όλο. Τρία χρόνια αναμονής.

Σε ένα από τα πιο τουριστικά σημεία του κέντρου, μπροστά σε ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία της Ελλάδας, η εικόνα μοιάζει πραγματικά για γέλια. Κάθε τόσο ο δήμος ανακοινώνει ένα νέο χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης ενός έργου που δεν ξεκίνησε απλά ποτέ να γίνεται.

Τουρίστες, μεμονωμένοι ή σε γκρουπ, διαβάτες, παιδιά, άνθρωποι που περιμένουν στη διπλανοί στάση, γονείς με καρότσια, κατεβαίνουν στη μέση του οδοστρώματος για να διασχίσουν ένα σημείο που η πόλη αδυνατεί να επιδιορθώσει.

Αντιδήμαρχοι πάνε και έρχονται, τεχνικές υπηρεσίες αλληλοκατηγορούνται, Αττικό Μετρό και Δήμος Θεσσαλονίκης έχουν ανταλλάξει δεκάδες επιστολές και όμως αυτή η ΝΤΡΟΠΗ της πόλης παραμένει έτσι 3 χρόνια με άγνωστο ορίζοντα αποπεράτωσης.

Φιλολογία γύρω από το αν η μελέτη πρέπει να γίνει από ιδιώτη, το δήμο ή το Μετρό, ανέκδοτα που μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν. Και ο χρόνος να περνάει. Και μεις αποκαμωμένοι να παρατηρούμε πια αμέτοχη την ανικανότητα μιας πόλης να σεβαστεί τουλάχιστον την ιστορία της.

Διαβάστε επίσης:

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα