Μια αλλιώτικη συνάντηση γραφιστών

Η 29η δράση του «Θεσσαλονίκη Αλλιώς» Made in Thessaloniki #3 προσέγγισε τη γραφιστική μέσω του Toolkit Startup. Η γραφιστική, μια εφαρμοσμένη τέχνη που έχουμε αγκαλιάσει από την πρώτη μας και όλας δράση, το καλοκαίρι του 2010, με συνεργασίες με τα σημαντικότερα δημιουργικά γραφεία της Θεσσαλονίκης, εκθέσεις στην Ελλάδα και τη Στουτγάρδη, ομιλίες και παρουσιάσεις. Επειδή […]

Parallaxi
μια-αλλιώτικη-συνάντηση-γραφιστών-19234
Parallaxi
001_parallaxi_toolkit_header_580x387px.jpg

Η 29η δράση του «Θεσσαλονίκη Αλλιώς» Made in Thessaloniki #3 προσέγγισε τη γραφιστική μέσω του Toolkit Startup.

Η γραφιστική, μια εφαρμοσμένη τέχνη που έχουμε αγκαλιάσει από την πρώτη μας και όλας δράση, το καλοκαίρι του 2010, με συνεργασίες με τα σημαντικότερα δημιουργικά γραφεία της Θεσσαλονίκης, εκθέσεις στην Ελλάδα και τη Στουτγάρδη, ομιλίες και παρουσιάσεις. Επειδή η γραφιστική συνδυάζει την έμπνευση και τη δημιουργικότητα με την εικαστική αρτιότητα και την αποτελεσματική επικοινωνία του  εκάστοτε μηνύματος, το 2014 σε συνεργασία με τον Παναγιώτη Μεταλληνό(που έχει σπουδάσει γραφιστική και οπτική επικοινωνία και δραστηριοποιείται στον τομέα της διαφήμισης και των γραφικών τεχνών από το 1987) και τον Παντελή Τουτουνόπουλο (που έχει σπουδάσει γραφιστική και οπτική επικοινωνία, καθώς και διαχείριση συστημάτων ψηφιακών εκτυπώσεων και από το 1997 δραστηριοποιείται στον τομέα της διαφήμισης και των γραφικών τεχνών) οι οποίοι και είχαν την ιδέα της οργάνωσης της πρώτης ”Συνάντησης νέων γραφιστών”, πραγματοποιήσαμε μια συνάντηση που περιλαμβάνει workshops, εκθέσεις, διαγωνισμούς, μετακλήσεις, ομιλίες, δημιουργικές συναντήσεις και παραγωγή έργων.

Περισσότερα στο site http://toolkitstartup.gr/

Γιατί Toolkit Startup;

Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο θεσμό γιατί διακρίναμε μια έλλειψη εξειδικευμένων εργαλείων και γνώσεων στους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με τη γραφιστική, οπότε αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια εργαλειοθήκη – Toolkit – που να την έχουν στη διάθεσή τους οι νέοι στο ξεκίνημα της πορείας τους – Startup. Το Toolkit Startup γεννήθηκε.

Την ιδέα αγκάλιασαν τρεις νεαροί σπουδαστές γραφιστικής, η Πέτρα Χρυσοστομάκη, η Βιβή Μάνθου και ο Γιώργος Ρούσσος, που εντάχθηκαν στη δημιουργική ομάδα και με την προσφορά τους βοηθούν στην υλοποίηση της ταυτότητας της διοργάνωσης. Επίσης ο Μάρκος Γιαννόπουλος που συνδράμει στην ηλεκτρονική υποστήριξη της εικόνας του Toolkit Srartup, αλλά και η Ελένη Σαμαρά που επιμελείται τα κείμενα και της μεταφράσεις. Και βέβαια ο ”μηχανισμός” της Parallaxi και η τεχνογνωσία της δράσης μας ”Η Θεσσαλονίκη Αλλιώς” δημιούργησαν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε η ιδέα να γίνει πράξη.

Τι είναι το Toolkit Startup;

Είναι μια συνάντηση νέων γραφιστών. Σκοπός του είναι η μετάδοση γνώσεων και τεχνικής κατάρτισης πάνω στην οπτική επικοινωνία και τη γραφιστική. Απευθύνεται σε σπουδαστές και αποφοίτους τμημάτων γραφιστικής δημόσιων και ιδιωτικών σχολών, αλλά και σε επαγγελματίες του χώρου της οπτικής επικοινωνίας σε οποιοδήποτε επίπεδο εμπειρίας που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους.

Η συνάντηση περιλάμβανε μια σειρά ομιλιών από έμπειρους επαγγελματίες του χώρου, εστιασμένες σε τεχνικές και εφαρμοσμένες γνώσεις. Παράλληλα, διεξάχθηκαν workshops με στόχο την πρακτική κατάρτιση των συμμετεχόντων πάνω σε επιλεγμένα θέματα.

Επίσης, φιλοξενήθηκαν εικαστικές εκθέσεις σημαντικών φορέων του εξωτερικού, ενώ το διάστημα πριν την υλοποίηση της συνάντησης διεξάχθηκε ανοιχτός διαγωνισμός σχεδιασμού αφίσας, σε συνεργασία με τη Θεσσαλονίκη Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014, για σπουδαστές γραφιστικής με θέμα «Τα Αδέσποτα Ζώα» και οι 50 αξιολογότερες συμμετοχές παρουσιάστηκαν σε έκθεση κατά τη διάρκεια της συνάντησης.

Τόσο ο διαγωνισμός όσο και η συνάντηση πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα γεγονότα της συνάντησης υπήρχαν τα Workshop, Ψηφιακής Εικονογράφησης: Character Design, Democracy Café, Ένα τυπογραφικό πείραμα / Σχεδιασμός περιοδικού, Φαντασία, η απαγορευμένη ουσία που κυλάει στο αίμα μας, Packaging – Made in Greece, οι ομιλίες, Δυσλεξία & Γραφιστική, Ο πόλεμος της επικοινωνίας μέσω της τυπογραφίας, Η Σύνθεση σαν μέσον επιτυχίας του designer, Το information design σε σχέση με την ποιότητα ζωής, οι εκθέσεις,  Stray Poster Battle, A Home For Everyone – Poster for tomorrow και άλλες δράσεις.

Ο δημιουργικός σχεδιασμός έγινε από: teamtoolkit

Μπείτε και κάντε like εδώ για να ενημερώνεστε για όλα τα γραμμένα αποκλειστικά για το parallaximag.gr άρθρα.

Poster

thess_alliws-29.jpg

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα