close search results icon

Βραβεύτηκε στη Νέα Υόρκη η Θεσσαλονικιά Semiotik!

Η σπουδαία εταιρία design της πόλης σε μια ακόμα διεθνή διάκριση.

Βραβεύτηκε στη Νέα Υόρκη η Θεσσαλονικιά Semiotik!
  • ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
  • fb
  • twi

Ο διεθνής διαγωνισμός “Type Directors Club Communication Design Competition” προάγει από το 1955 την τυπογραφική αριστεία και καινοτομία, υπηρετώντας με συνέπεια την τέχνη της τυπογραφίας και του design. Προσελκύει κάθε χρόνο περισσότερες από 2.000 υποβολές, από 50+ χώρες.

Η Semiotik Design Agency (SDA) έλαβε 2 διακρίσεις “Certificate of Typographic Excellence” στις κατηγορίες λογοτύπου και ταυτότητας/branding για το project που υλοποίησε για το τυπογραφείο Future Format. Το βραβευμένο γραφείο design και συμβουλευτικών υπηρεσιών branding, με έδρα στη Θεσσαλονίκη, διακρίνεται για το mindset, τις στρατηγικά αποτελεσματικές προτάσεις του σε projects και τη διαχρονική απήχησή τους. Tα βραβευμένα αυτά έργα θα συμπεριληφθούν στο Annual of the Type Directors Club, “The World’s Best Typography”, και θα ταξιδέψουν μέσω των 8 εκθέσεων που διοργανώνονται σε: ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ινδονησία, Ιαπωνία, Πολωνία, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ταιβάν, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ.

Η επιτροπή του διαγωνισμού ξεχώρισε τη δουλειά της Semiotik που αφορά στη δημιουργία λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας για το τυπογραφείο Παναγιωτόπουλος, με expertise στην τεχνογνωσία, καλλιτεχνική ευαισθησία και τεχνολογική καινοτομία των γραφικών τεχνών εδώ και 40 χρόνια.

10 Δημιουργικά Γραφεία της Θεσσαλονίκης σχεδιάζουν 10 διαφορετικά εξώφυλλα για μας!

Η ομάδα της Semiotik αντιμετώπισε το project ως πρόκληση, από τη νέα ονοματοδοσία έως τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας. Για τη νέα επωνυμία του τυπογραφείου επιλέχθηκε το Future Format, φράση που συνοψίζει τον αξιακό πυρήνα της εταιρίας κι αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά της τυπογραφικής διαδικασίας μέσω ενός προτύπου (format), που θέτει τις βάσεις για το μέλλον (future).

Το νέο όνομα, μαζί με τις θεμελιώδεις αξίες του τυπογραφείου, κατηύθυνε τη διαδικασία επανασχεδιασμού του λογοτύπου: σαν βασικό δομικό στοιχείο ορίστηκε το σημείο και επιλέχθηκε ο συμβολισμός του με τον κύκλο. Στα πρωτογράμματα της επωνυμίας Future Format (FF) εφαρμόστηκε η έννοια της κλίμακας (μεγέθους) και ορίστηκε ένα σύστημα για την οπτική ταυτότητα.

Οι κύκλοι αποτελούν βασικές δομικές μονάδες (units), οι οποίες συνθέτουν την τελική φόρμα -το γράμμα F-, δομώντας ένα ολόκληρο σύστημα, που βασίζεται στην οικογένεια γραμμάτων four point των MuirMcNeil και εκπροσωπεί την ταυτότητα της Future Format σε μία οπτική ακολουθία.

Η Semiotik σχεδιάζει για την Aristotle Racing Team!

Ποια είναι είναι η Semiotik

Η Semiotik ιδρύθηκε το 2014 από τον Δημήτρη Κολιαδήμα, ο οποίος ήταν προηγουμένως συνιδρυτής και creative director της Designers United. Από το 2005, ο Δημήτρης και η ομάδα του συνεργάζονται με εξαιρετικά άτομα, μεγάλους οργανισμούς, μικρές νεοσύστατες εταιρείες και μεγάλες πολυεθνικές μάρκες σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών σχεδιασμού και συμβουλευτικής, εκτελώντας σε σύνθετα περιβάλλοντα και επιτυγχάνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Έχουν κερδίσει πολλές εθνικές και διεθνείς διακρίσεις, όπως D&AD, Red Dot Design Awards, Pentawards και European Design Awards.