Ορχήστρα Σαξοφώνων Sax Nouveau: Σαξόφωνο σοπράνo: Γιώργος Λυγερίδης, Αντζελίνα Κόντα |Σαξόφωνο άλτο: Πρόδρομος Μιχαηλίδης, Ηλέκτρα Καράλη, Μάρθα Κοκόρα, Αναστασία Γκαϊτατζή |Σαξόφωνο τενόρο: Λευτέρης Ιορδανίδης, Ιάσονας Λυγερίδης |Σαξόφωνο βαρύτονο: Μάριος Τιγκιρίδης
Στο πλαίσιο του 1ου Thessaloniki Soloist Festival 2024 πραγματοποιούνται συναυλίες κλασικής μουσικής, jazz, funky, ethnic, παραδοσιακής μουσική από την Ελλάδα και την Ανατολία, συναυλίες με ρεμπέτικο, έντεχνο τραγούδια, μουσική του κόσμου, δράσεις με σύγχρονο χορό και μια εκρηκτική βραδιά αφιερωμένη στο brake dance.
Χορωδία Εθνικής Όπερας Παρισιού LA MAÎTRISE DES HAUTS-DE-SEINE | Καλοκαίρι στο Μέγαρο
Η Maîtrise des Hauts-de-Seine, η επίσημη παιδική χορωδία της Opéra National de Paris, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για μία μοναδική συναυλία την Τρίτη 9 Ιουλίου στις 21:00 στην πλατεία του Μεγάρου.
Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, η σπουδαία αυτή χορωδία, εκπαιδεύει χορωδούς και σολίστες για το μεγάλο ρεπερτόριο της όπερας. Έχει δημιουργήσει έναν αυξανόμενο αριθμό συνεργασιών με γαλλικές όπερες, οι οποίες την αναζητούν για την ποιότητα των σολίστ της, ιδίως των ανδρών σολίστ της. Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, τα αγόρια και τα κορίτσια της Maîtrise des Hauts-de-Seine προετοιμάζονται να ερμηνεύσουν τους ρόλους του Ygnold στο Pelléas et Mélisande του C. Debussy, του Miles και της Flora στο Le Tour d’Ecrou του B. Britten ή του βοσκού στην Tosca του G. Puccini.
Συντελεστές: Χορωδία Εθνικής Όπερας Παρισίου – La Maîtrise des Hauts-de-Seine | Gaël Darchen – Μουσική διδασκαλία/διεύθυνση | Marcus Price Πιάνο
Είσοδος ελεύθερη με δελτία εισόδου
Διοργάνωση: Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης- Γαλλικό ινστιτούτο Θεσσαλονίκης – Γενικό προξενείο Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη
Κινηματογράφος
Μικρά πρόστυχα γράμματα (Wicked little letters, 2023) | Σινέ Ναταλί
Μια παραθαλάσσια πόλη της Αγγλίας τη δεκαετία του 1920, γίνεται μάρτυρας μιας φάρσας και ενός απαίσιου σκανδάλου, σε αυτή την ταραχώδη κωμωδία μυστηρίου.
Βασισμένη σε μια αληθινή ιστορία πιο παράξενη από τη φαντασία, ακολουθεί δύο γειτόνισσες: τη βαθιά συντηρητική ντόπια Έντιθ Σουάν που υποδύεται η βραβευμένη με Όσκαρ, Ολίβια Κόλμαν και την θορυβώδη Ιρλανδή μετανάστρια Ρόουζ Γκούντιγκ, που υποδύεται η Τζέσι Μπάκλεϊ.
Όταν η Έντιθ και οι άλλοι κάτοικοι αρχίζουν να λαμβάνουν πονηρές επιστολές γεμάτες άθελα ξεκαρδιστικές βωμολοχίες, η Ρόουζ με το ‘βρώμικο’ στόμα της, κατηγορείται για το έγκλημα.
Οι ανώνυμες επιστολές προκαλούν εθνικό σάλο και ακολουθεί μια δίκη. Ωστόσο, καθώς οι γυναίκες της πόλης – με επικεφαλής την αστυνομικό Γκλάντις Μος, που υποδύεται η Αντζάναν Βασάν – αρχίζουν να ερευνούν οι ίδιες το έγκλημα, υποψιαζόμενες ότι κάτι δεν πάει καλά και η Ρόουζ, μπορεί να μην είναι τελικά η ένοχη.
Τρίτη 9/07, 21:00 | Σινέ Ναταλί
Σκηνοθεσία: Θήα Σάροκ | Σενάριο: Τζόνι Σουίτ
Νυχτερινός Εκφωνητής (2024) | Απόλλων Θερινός
Οι αναμνήσεις ενός νεανικού, μακρινού έρωτα, η θητεία του στην προεδρική φρουρά ως Εύζωνας και, η συνειδητοποίηση ότι στα 50 του, δεν συγκαταλέγεται πλέον στους νέους, είναι τα “δεινά” που αντιμετωπίζει ο νυχτερινός ραδιοφωνικός εκφωνητής, στη νέα ταινία του Ρένου Χαραλαμπίδη.
Ένα ταξίδι αυτογνωσίας καθώς, τα 50α γενέθλια σηματοδοτούν την κρίση μέσης ηλικίας και ένας φόρος τιμής στο ραδιόφωνο και στις ομορφιές της πρωτεύουσας.
Ο πρωταγωνιστής, αναζητά τη γυναίκα που είχε ερωτευτεί τη δεκαετία του ’90 και το μόνο που του έχει μείνει, είναι τα παθιασμένα ερωτικά μηνύματα σε έναν παλιό τηλεφωνητή.
Χρησιμοποιώντας τα “εργαλεία” της δουλειάς του και με τη χρήση απαρχαιωμένων τεχνικών μέσων, βλ. κασετόφωνο, πικαπ, μπομπινόφωνο, τηλεφωνητής, θα καταφέρει να βγάλει τα μηνύματα στον “αέρα” της αθηναϊκής νύχτας, με την ελπίδα να τα ακούσει η παλιά του αγάπη.
Ο μεταμεσονύκτιος ραδιοφωνικός του μαραθώνιος ξεκινά, με νοσταλγία και ρομαντική διάθεση για να καταλήξει σε ένα λυτρωτικό ταξίδι αυτογνωσίας.
Τρίτη 9/07, 22:45 | Απόλλων Θερινός
Σκηνοθεσία, σενάριο: Ρένος Χαραλαμπίδης
Εκθέσεις | Φεστιβάλ
43ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης 2024
Το 43ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης 2024, μας υποδέχεται στην παραλία του Λευκού Πύργου, στην καρδιά της πόλης μας με συντροφιά χιλιάδες τίτλους βιβλίων, τον Ιούλιο του 2024. Η φετινή γιορτή του βιβλίου στη Θεσσαλονίκη, είναι αφιερωμένη στα Κυπριακά γράμματα και την Κυπριακή ποίηση. 110 εκθετήρια με όλη τη σύγχρονη βιβλιοπαραγωγή, από 400 εκδοτικούς οίκους ενώ πάνω από 500 συγγραφείς θα υπογράψουν τα βιβλία τους.
Από τις 5 έως τις 21 Ιουλίου 2024, η παραλία του Λευκού Πύργου στη Θεσσαλονίκη θα μετατραπεί σε ένα σημείο συνάντησης για τους λάτρεις της λογοτεχνίας, του βιβλίου και του πολιτισμού, φιλοξενώντας το 43ο Φεστιβάλ Βιβλίου της πόλης.
Το Πανελλήνιο φεστιβάλ Βιβλίου Θεσσαλονίκης αποτελεί μια ετήσια γιορτή που προσελκύει κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες, εκδότες και συγγραφείς από όλη την Ελλάδα, προσφέροντας μια πλατφόρμα για την ανταλλαγή ιδεών και την προώθηση του πολιτιστικού διαλόγου.
Τρίτη 9/07 | 21.00, χώρος εκδηλώσεων- εξέδρα: Ορχήστρα Σαξοφώνων Sax Nouveau μουσική απο το πεδίο του κλασικού ρεπερτορίου, της Jazz, της Funky και της Ethnic
Komplett Kafka | Goethe-Institut Thessaloniki
Το 2024 συμπληρώνονται 100 χρόνια από τον θάνατο του Φράντς Κάφκα. Σήμερα, ο συγγραφέας από την Πράγα εξακολουθεί να είναι επίκαιρος και να μας συναρπάζει. Τι είναι αυτό που τον κάνει να αντέχει στον χρόνο;
Το Goethe-Institut της Ελλάδας φωτίζει ποικίλες πτυχές της προσωπικότητας του Κάφκα και με αφορμή τη φετινή επέτειο επανεξετάζει το έργο του μέσα από πολυάριθμές εκδηλώσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Με θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις και κύκλους συζητήσεων θα ανακαλύψουμε εκ νέου τον συγγραφέα και το έργο του.
Με αφορμή το επετειακό Έτος Kafka, το Goethe-Institut της Ελλάδας παρουσιάζει την έκθεση αφίσας Komplett Kafka (Απόλυτα Κάφκα) σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Nicolas Mahler και το Literaturhaus Stuttgart (Λογοτεχνικό Σπίτι της Στουτγάρδης).
Η έκθεση θα παρουσιαστεί στη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και την Πάτρα.
Η ΕΚΘΕΣΗ
Τι τράβηξε τον Nicolas Mahler στον Κάφκα;
«Κάτι ιδιαίτερα δελεαστικό στον Κάφκα, εκτός από το θέμα των σχεδίων, ήταν ότι ενώ θεωρείται ένας βαρύς, σκοτεινός συγγραφέας, υπάρχει και το κωμικό στοιχείο στα έργα του. Η Μεταμόρφωση για παράδειγμα είναι στην πραγματικότητα ένα χιουμοριστικό σκετς γεμάτο αστείους χαρακτήρες, ακόμη και αν σε μερικούς φαντάζει πολύ καταθλιπτικό και καθόλου ευχάριστο. Το να συνδέεις το κωμικό με το σκοτεινό στοιχείο είναι φυσικά πολύ δελεαστικό.»
Ο Φράντς Κάφκα δεν ήταν μόνο συγγραφέας, είχε μεγάλο πάθος και για το σχέδιο: «Εγώ, κορίτσι μου, υπήρξα μεγάλο ταλέντο στο σχέδιο», έγραφε εν μέρει ειρωνικά αλλά και με κρυφή περηφάνια το 1913 στην αιώνια αρραβωνιαστικιά του, τη Felice Bauer, για τις καλλιτεχνικές του φιλοδοξίες. Τα σχέδια που σκάρωνε του έδιναν κάποτε «μεγαλύτερη ικανοποίηση από κάθε τι άλλο», αναφέρει κάπου. Τι πιο ταιριαστό, λοιπόν, από το να τιμήσουμε την επέτειό του με μια βιογραφία σε κόμικς, σχεδιασμένη μάλιστα από τον Nicolas Mahler, του οποίου τα σκίτσα έχουν ένα εξίσου μινιμαλιστικό ύφος;
Ο Mahler αναδεικνύει τη ζωή και το έργο του Κάφκα με τρόπο απαράμιλλα πνευματώδη και καυστικό, ενώ δεν διστάζει να αγγίξει και ορισμένα μεγάλα ερωτήματα: Γιατί απέτυχε το σχέδιο του Κάφκα να συντάξει μια σειρά φτηνών ταξιδιωτικών οδηγών; Ποιος έγραψε τη συνέχεια ενός από τα σημαντικότερα βιβλία του με τίτλο «Η επαναμεταμόρφωση του Γκρέγκορ Σάμσα»; Και τι κρύβεται πίσω από την ιστορία με τη «λευκή σκλάβα»; Απαντήσεις στα παραπάνω και άλλα πολλά θα βρείτε στο Komplett Kafka . (Πηγή: Εκδόσεις Suhrkamp)
NICOLAS MAHLER
Ο Nicolas Mahler γεννήθηκε το 1969 στη Βιέννη, όπου ζει και εργάζεται ως σχεδιαστής κόμικς και εικονογράφος. Κόμικς και γελοιογραφίες του δημοσιεύονται σε εφημερίδες και περιοδικά όπως Die Zeit, NZZ am Sonntag, την κυριακάτικη Frankfurter Allgemeine και το σατιρικό περιοδικό Titanic. Για το ευρύτατο έργο του έχει αποσπάσει πολλά βραβεία, μεταξύ άλλων το βραβείο Max und Moritz ως ο «καλύτερος γερμανόφωνος καλλιτέχνης κόμικς» το 2010, το βραβείο Literaturhäuser το 2015 και το βραβείο Sondermann το 2019. Ο Mahler είναι καλλιτεχνικός διευθυντής της Σχολής για την Ποίηση στη Βιέννη.
Goethe-Institut Thessaloniki, Βασ. Όλγας 66, 54642 Θεσσαλονίκη | 22/02 – 19/07/2024 | Είσοδος ελεύθερη
Αθλητισμός και αδερφοσύνη | Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης παρουσιάζουν, εν όψει των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, έκθεση φωτογραφίας εμπνευσμένη από την ιδέα της Ολυμπιακής Εκεχειρίας
Η έκθεση, με τίτλο «Αθλητισμός και αδερφοσύνη», δημιουργήθηκε για λογαριασμό της Οργανωτικής Επιτροπής των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024. Απαρτίζεται από 24 φωτογραφίες του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων που προβάλλουν στιγμιότυπα τόσο από ολυμπιακές διοργανώσεις όσο και από διάφορα σημεία του πλανήτη, αποτυπώνοντας στιγμές συνύπαρξης και αδελφοσύνης με κοινό παρονομαστή τον αθλητισμό. Επιτρέπει έτσι να αναλογιστούμε το πώς ο αθλητισμός διευκολύνει την επαφή, τον διάλογο, τη φιλία και την αδελφοσύνη μεταξύ κοινοτήτων και ατόμων.
Η Ολυμπιακή Εκεχειρία αποτελούσε σημαντικό στοιχείο των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων και αφορούσε την παύση των συγκρούσεων μεταξύ των ελληνικών πόλεων. Στη σύγχρονη εποχή ενεργοποιήθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών το 1993, παροτρύνοντας τα έθνη να διακόψουν τις εχθροπραξίες κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων και να συμβάλουν στο πνεύμα ενότητας και ειρήνης. Για τους διοργανωτές των Αγώνων του Παρισιού, η Ολυμπιακή Εκεχειρία είναι η ευκαιρία να δοθεί νέα πνοή στις αξίες του Ολυμπισμού και να γιορτάσει ο πλανήτης τις στιγμές συνύπαρξης και αδελφοσύνης που βιώνουν οι αθλητές, οι ομάδες τους και το κοινό.
Η έκθεση «Αθλητισμός και αδερφοσύνη» εντάσσεται στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης εν όψει των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού και φιλοξενείται στο Ολυμπιακό Μουσείο στο πλαίσιο του συμφώνου συνεργασίας που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο φορέων. Τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξένου της Γαλλίας, κ. Ζαν-Λικ Λαβό, ο οποίος θα την εγκαινιάσει μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιο Αγγελούδη την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 στις 19:00. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 8 Σεπτεμβρίου 2024, ημέρα λήξης των Παραολυμπιακών Αγώνων.
Από τις 17 Απριλίου έως τις 8 Σεπτεμβρίου 2024 στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης Εγκαίνια στις 17/4 στις 19:00
“ Όσο είσαι εδώ” | Poseidon art gallery
-Η Poseidon art gallery παρουσιάζει στην Μύρινα της Λήμνου την ομαδική έκθεση
“ Όσο είσαι εδώ” | Εγκαίνια Πέμπτη 6 Ιουνίου ως Κυριακή 4 Αυγούστου 2024. – Συμμετέχουν οι εικαστικοί: Γιώτα Ανδριάκαινα, Δημήτρης Ανυφαντάκης, Σύνθια Γεροθανασίου, Θεανώ Γιαννέζη, Μάνια Ευσταθίου, Θωμάς Μακινατζής, Μαρία Πασχαλίδου, Νίκος Ποδιάς, Ελευθερία Στόϊκου και Στέλιος Τόλιος.
Επιμέλεια έκθεσης Έφη Μανιατάκη.
«Όσο είσαι εδώ» είναι ο τίτλος της ομαδικής έκθεσης που παρουσιάζει η Poseidon art gallery. Τίτλος απεύθυνση, προσωπικός, αφηρημένα υπαινικτικός. Ο καλλιτέχνης στον ιδιωτικό χώρο της δημιουργίας απευθύνεται στο είναι του ωθούμενος από πνευματικές κινήσεις που σφυρηλατούν το έργο του ως μυστική υπόσχεση επικοινωνίας προς τον άγνωστο θεατή. Υπόσχεση που παραδίδεται προσωπική, μοναδική στον κάθε ένα στο παρόν, το εδώ και το τώρα της γνωριμίας, μέχρι σαν πυροτέχνημα να φωτίσει αιθέριους δρόμους στον περιπλανητικό νου. Το σύστημα αναφοράς δημιουργός – έργο – θεατής σχηματοποιείται μέσα από τη συνύπαρξη των τριών στοιχείων, που αποκτούν δυναμική ως κινούμενο σύμπλεγμα φορητό στον χώρο και τον χρόνο, καθώς ομολογούν την ύπαρξή τους το ένα στο άλλο: όσο είσαι εδώ. Έφη Μανιατάκη (Ιστορικός τέχνης- Aρχαιολόγος)
Event information – Poseidon Art Gallery (Ποσειδώνος 17, Μύρινα Λήμνου) Τηλ: 22540 20028 | email: [email protected] Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά : 10:00 – 14:00 και 19:00 – 22:00
«Ιστορίες Της. Φωτογραφικές πρακτικές, 1974-2024» | Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης
Έκθεση «Ιστορίες Της. Φωτογραφικές πρακτικές, 1974-2024»
MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης & MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών (Αποθήκη Α’ & Αποθήκη Β1, Προβλήτα Α’, λιμάνι Θεσσαλονίκης) | 17 Μαΐου – 15 Σεπτεμβρίου 2024 | Εγκαίνια: Παρασκευή 17 Μαΐου 2024, 20:00
Το κίνημα #ΜeΤoo, οι φεμινιστικές απεργίες, οι φεμινιστικές διεκδικήσεις για την εξάλειψη της έμφυλης βίας βρίσκονται συχνά και ποικιλοτρόπως στα φώτα της δημοσιότητας τα τελευταία χρόνια. Και, παρότι η γυναικεία δημιουργία και η φεμινιστική προσέγγιση δεν αποτελούν κατ’ ανάγκη μια νέα ή καινοτόμα ερευνητική οπτική στον 21ό αιώνα, ωστόσο για ποικίλους λόγους, διαχρονικά, η οπτική αυτή μοιάζει να μην αποτελεί προτεραιότητα της έρευνας και της κριτικής των καλλιτεχνικών πεδίων. Στον απόηχο αυτών των διεθνών συζητήσεων για το φύλο και τις ταυτότητες και της γενικότερης τάσης διερεύνησης της γυναικείας δημιουργίας που συντελείται τελευταία, η νέα έκθεση-παραγωγή του MOMus-Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης με τίτλο «ΙστορίεςΤης. Φωτογραφικές πρακτικές, 1974-2024» επιχειρεί να αναδείξει τη γυναικεία φωτογραφική παραγωγή από τη Μεταπολίτευση μέχρι τις μέρες μας. Η έκθεση θα παρουσιαστεί στο Μουσείο Φωτογραφίας και το Πειραματικό Κέντρο Τεχνών του MOMus, από τις 17 Μαΐου έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2024, με τη συμβολή-συμμετοχή 40 καλλιτέχνιδων και φωτογράφων, τεσσάρων επιμελητριών, και οκτώ ερευνητριών, σε ένα συλλογικό εγχείρημα που για πρώτη φορά συντελείται στην Ελλάδα.
Η έκθεση «Ιστορίες Της. Φωτογραφικές πρακτικές, 1974-2024» διαρθρώνεται σε τρεις αλληλοσυμπληρούμενες αφηγήσεις που επιχειρούν να καλύψουν τις πολλαπλές και σύνθετες διαστάσεις των φωτογραφικών πρακτικών μέσα στις πέντε αυτές δεκαετίες: τις προσεγγίσεις ζητημάτων που αφορούν τη γυναικεία ταυτότητα, τις αναπαραστάσεις της κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας μέσα από τη φωτογραφία ντοκουμέντο, και τις εξερευνήσεις του ίδιου του φωτογραφικού μέσου μέσα από εργασίες που συχνά έχουν έντονο πειραματικό χαρακτήρα. Μέσα από αυτές τις αφηγήσεις, η έκθεση φιλοδοξεί να δείξει την ποικιλόμορφη και δυναμική συμβολή των γυναικών στο πεδίο της φωτογραφίας: την πολυπλοκότητα της γυναικείας εμπειρίας, το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο στο οποίο δραστηριοποιούνται και τις πρωτοποριακές καλλιτεχνικές ιδέες που χρησιμοποιούν.
Δίγλωσση έκδοση συνοδεύει την έκθεση και λειτουργεί συμπληρωματικά, εστιασμένη στην ιστορία της γυναικείας φωτογραφικής δημιουργίας στην Ελλάδα από τον 19ο αιώνα μέχρι τη Μεταπολίτευση, με κείμενα επιστημόνων/ερευνητριών του πεδίου.
Παράλληλα με τις πρώτες μέρες λειτουργίας της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη το 5ο Διεθνές συνέδριο Fast Forward με ειδικό τίτλο «Hidden (Hi)stories: New Perspectives of Women’s Photographies», από τις 17 έως τις 19 Μαΐου 2024, στο Αμφιθέατρο «Ξανθίππη Χόιπελ», του MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (εντός ΔΕΘ-Helexpo), με ανοιχτή συμμετοχή για το κοινό, σε συνδιοργάνωση του MOMus-Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης με τα βρετανικά πανεπιστήμια University for the Creative Arts και University of Sunderland.
Κύριες ομιλίες θα δοθούν από τη Françoise Vergès, πολιτική επιστήμονα, ακτιβίστρια και συγγραφέα του βιβλίου «Ένας φεμινισμός της αποαποικιοποίησης», σε συνομιλία με την ιστορικό τέχνης Άντζελα Δημητρακάκη, και την Αλεξάνδρα Μόσχοβη, καθηγήτρια Φωτογραφίας και Επιμέλειας.
Γλώσσες συνεδρίου: ελληνικά & αγγλικά, με ταυτόχρονη διερμηνεία. Το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου, εδώ https://fastforward.photography/our-projects/call-for-papers-fast-forward-conference-5-in-thessaloniki-greece/ .
Επιμέλεια έκθεσης/έκδοσης: Ηρώ Κατσαρίδου, Αρετή Λεοπούλου, Αλεξάνδρα Μόσχοβη, Πηνελόπη Πετσίνη.
Συμμετέχουσες φωτογράφοι-καλλιτέχνιδες: Χριστίνα Βάζου, Ειρήνη Βουρλούμη, Νάγια Γιακουμάκη, Λουίζα Γκουλιαμάκη, Λυδία Δαμπασίνα, Μαρία Δάρα, Χριστίνα Δημητριάδη, Νικολέτα Ζήση, Πηνελόπη Θωμαϊδη, Αθηνά Καζολέα, Λίζη Καλλιγά, Χριστίνα Κάλμπαρη, Κατερίνα Καλογεράκη, Κατερίνα Καλούδη, Όλγα Καλούση, Μαρία Κλωνάρη-Κατερίνα Θωμαδάκη, Ελένη Μαλιγκούρα, Νατάσσα Μαρκίδου, Γεωργία Ματσαμάκη, Μαρία Μαυροπούλου, Δέσποινα Μεϊμάρογλου, Ελένη Μουζακίτη, Αιμιλία Μπαλάσκα, Ελένη Μυλωνά, Λία Ναλμπαντίδου, Χρύσα Νικολέρη, Έφη Παλαιολόγου, Ρέα Παπαδοπούλου, Μυρτώ Παπαδοπούλου, Μαρία Πασχαλίδου, Ρούλα Πάτρα, Πάολα Ρεβενιώτη, Φανή Σαρρή, Αγγελική Σβορώνου, Μαρία Στέφωση, Δανάη Στράτου, Νίκη Τυπάλδου, Μαρίλια Φωτοπούλου, Κατερίνα Χατζηδημητρίου, Αθηνά Χρόνη.
Συγγραφείς κειμένων έκδοσης: Γλαύκη Γκότση, Μαριάννα Καράλη, Ηρώ Κατσαρίδου, Αρετή Λεοπούλου, Αλεξάνδρα Μόσχοβη, Πηνελόπη Πετσίνη, Αλίκη Τσίργιαλου, Εύη Παπαδοπούλου.
Το συνέδριο «Hidden (Hi)stories: New Perspectives of Women’s Photographies» εντάσσεται στο πρόγραμμα παράλληλων δράσεων της 20ής Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης. Το MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης συμμετέχει με την έκθεση «ΙστορίεςΤης. Φωτογραφικές πρακτικές, 1974-2024» στο πρόγραμμα δράσεων του EuroPride 2024 στη Θεσσαλονίκη.
Πρόγραμμα παράλληλων δράσεων MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών Αποθήκη Β1, Προβλήτα Α’, λιμάνι Θεσσαλονίκης
Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024 (η ώρα θα ανακοινωθεί) Δράση #3: Εναλλακτική ξενάγηση στην έκθεση από τις ερευνήτριες του Κέντρου Νέων Μέσων και Φεμινιστικών Πρακτικών στον Δημόσιο Χώρο (Ελπίδα Καραμπά, Ιωάννα Ζούλη, Βάλια Παπαστάμου) και συζήτηση με το κοινό σχετικά με τον ρόλο και τη θέση των γυναικών καλλιτεχνών στη σύγχρονη ιστορία της τέχνης.
Επιμέλεια προγράμματος: Δόμνα Γούναρη