Λόγοι για να πάτε σινεμά (25/2-2/3)
Περίεργη εβδομάδα η σημερινή διότι έχει σχεδόν κάθε κινηματογραφικό είδος.
Καλησπέρα κυρίες και κύριοι
Περίεργη εβδομάδα η σημερινή διότι έχει σχεδόν κάθε κινηματογραφικό είδος (κωμωδία, θρίλερ, κατασκοπευτικό δράμα, δημοσιογραφικό δράμα και μία ιστορία ενηλικίωσης και εγκλήματος), αλλά δεν εντυπωσιάζει ποιοτικά. Μην ανησυχείτε βέβαια, διότι έχουμε και την επιστροφή του Κωνσταντίνου Γιάνναρη, αλλά και την άφιξη του «Spotlight» μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς. Οπότε, όλα καλά θα πάνε.
Καλή κινηματογραφική εβδομάδα
Γιατί να τη δείτε;
-Γιατί αγαπάτε τις ταινίες του Σάσα Μπάρον Κόεν («Ali G», «Borat», «Bruno»).
-Για τη χημεία μεταξύ Σάσα Μπάρον Κόεν και Μαρκ Στρονγκ.
-Γιατί ο Μαρκ Στρονγκ είναι ο Βρετανός Μπρους Γουίλις και μπορεί και να ερμηνεύσει κιόλας.
-Γιατί σας αρέσει το ακραίο χωρίς όρια κάφρικο χιούμορ.
Γιατί να μην τη δείτε;
-Γιατί το χιούμορ χοντροκομμένο, με ελάχιστα αστεία σημεία.
-Γιατί δεν θυμίζει σε τίποτα τις προηγούμενες ταινίες του Κόεν.
Γιατί να τη δείτε;
-Γιατί είναι θρίλερ και άρα πρέπει να το δω.
-Γιατί πρωταγωνιστεί η πανέμορφη Νάταλι Ντόρμερ του «Game of Thrones».
-Γιατί ειδικά στο πρώτο μέρος, είναι θεοσκότεινο και σε παρασέρνει σε ένα συναίσθημα τρόμου.
Γιατί να μην τη δείτε;
-Γιατί δυστυχώς δεν έχει κάτι το πρωτότυπο ή το διαφορετικό από όσα θρίλερ έχετε ήδη παρακολουθήσει.
-Γιατί δεν καταφέρνει να χρησιμοποιήσει υπέρ της την παράδοση του ιαπωνικού τρόμου.
-Γιατί οι διάλογοι έχουν βάθος επιπέδου κινουμένων σχεδίων.
Γιατί να τη δείτε;
-Γιατί επικεντρώνεται σε ένα πολύ ενδιαφέρον ιστορικό πλαίσιο, το οποίο συνδέεται άμεσα με το τώρα. Γιατί δείχνει το πρόσωπο της μεταπολεμικής Γερμανίας και το πώς προσπαθεί να γλύψει τις πληγές της και να κρύψει το παρελθόν της.
-Για τη σκοτεινή της ατμόσφαιρα.
Γιατί να μην τη δείτε;
-Γιατί δεν ξέρει τι κινηματογραφικό είδος θέλει να είναι και δεν έχει ταυτότητα.
-Γιατί οι χαρακτήρες του και ευρύτερα η πλοκή κάνουν συλλογή από κλισέ.
Γιατί να τη δείτε;
-Γιατί είναι η επιστροφή ενός μεγάλου Έλληνα δημιουργού, του Κωνσταντίνου Γιάνναρη, είκοσι χρόνια μετά το «Από την Άκρη της Πόλης».
-Γιατί με αφορμή την καταγραφή της ιστορία μίας συμμορίας εφήβων αποτυπώνει το πάθος, την τρέλα και την επαναστατική διάθεση αυτής της ηλικίας στο σήμερα.
-Γιατί είναι μία έντονα πολιτικοποιημένη ταινία που δεν είναι όμως δογματική που καταγγέλλει τη βία και δείχνει την πορεία μιας ακόμα χαμένης γενιάς.
-Για την όμορφη φωτογραφία του.
Γιατί να μην τη δείτε;
-Γιατί θα σας ξενίσει αν δεν έχετε έρθει σε επαφή με τον κινηματογραφικό κόσμο του Κωνσταντίνου Γιάνναρη.
-Γιατί σε κάποια σημεία της ταινίας στερείται ρυθμού.
-Γιατί κάποιες σεναριακές επιλογές είναι εύκολες, καθώς και οι διάλογοι σε ορισμένα σημεία είναι απλοϊκοί.
Γιατί να τη δείτε;
-Για την εξιστόρηση των πάρα πολλών συγκλονιστικών περιπτώσεων αποπλάνησης παιδιών από ιερείς στην Αμερική.
-Γιατί αποτελεί μία ακόμα καταγγελία-καταδίκη της αμερικάνικης υποκρισίας.
-Για τον πολύ σφιχτό ρυθμό της και γιατί θυμίζει τόσο πολύ το «Όλοι οι άνθρωποι του Προέδρου».
-Για τις υπόγειες αλλά ουσιαστικές ερμηνείες των Μαρκ Ράφαλο και Στάνλεϊ Τούτσι. Στάνλεϊ Τούτσι υποκλίνομαι σε σένα. Μπορεί να παίξει τα πάντα.
-Γιατί είναι μία ταινία η οποία θα έπρεπε να διδάσκεται σε όλες τις σχολές δημοσιογραφίας για το τι είναι πραγματικά έρευνα και δημοσιογραφία και για το ότι αυτή η δουλειά είναι λειτούργημα.
Γιατί να μην τη δείτε;
-Γιατί θέλετε να δείτε καταδίωξη και πιστολίδια.