Κεραμέως- ΔΕΘ: Προτεραιότητα να διασφαλίσουμε τη δια ζώσης λειτουργία των σχολείων

Όσα δήλωσε στο πλαίσιο της επίσκεψής της στους εκθεσιακούς χώρους πανεπιστημίων στο περίπτερο Akademia της 85ης ΔΕΘ

Parallaxi
κεραμέως-δεθ-προτεραιότητα-να-διασφα-760357
Parallaxi

Το ασφαλές άνοιγμα των δομών εκπαίδευσης με την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων και η υλοποίηση μεταρρυθμίσεων που θεσμοθετήθηκαν το προηγούμενο διάστημα είναι ο διπλός στόχος του Υπουργείου Παιδείας ενόψει της αυριανής έναρξης της σχολικής χρονιάς.

Σε δηλώσεις της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο πλαίσιο της επίσκεψής της στους εκθεσιακούς χώρους πανεπιστημίων στο περίπτερο Akademia της 85ης ΔΕΘ, η κ. Κεραμέως υπογράμμισε ότι προτεραιότητα είναι «τα σχολεία μας να ανοίξουν με ασφάλεια και να διασφαλίσουμε τη δια ζώσης λειτουργία των σχολείων».

«Έχουμε δύο βασικές προτεραιότητες κατά νου: Η πρώτη είναι η προστασία της ατομικής και δημόσιας υγείας. Ο δεύτερος στόχος έχει να κάνει με την υλοποίηση σημαντικών μεταρρυθμίσεων που ξεκινούν από αύριο, από το φετινό σχολικό έτος, μεταρρυθμίσεις όπως το νηπιαγωγείο από τα τέσσερα έτη, τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, οι δεξιότητες σε όλα τα σχολεία της χώρας, μέσα από θεματικές ενότητες όπως οδική ασφάλεια, εθελοντισμός, σεβασμός των άλλων, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιχειρηματικότητα, σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός», ανέφερε η υπουργός.

Επισήμανε δε ότι «περίπου 11.700 νέοι εκπαιδευτικοί θα βρεθούν στις τάξεις των μαθητών μας, νέα προγράμματα σπουδών θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται – για 123 νέα προγράμματα σπουδών ξεκινάει η πιλοτική τους εφαρμογή από φέτος, σχεδόν διπλάσια πρότυπα και πειραματικά σχολεία, τα πρώτα πρότυπα επαγγελματικά λύκεια στην ιστορία της χώρας, πολλές καινοτομίες στο φετινό σχολικό έτος».

Αναφερόμενη στα εκθέματα και καινοτόμες εφαρμογές που παρουσίαζουν τα πανεπιστήμια στην 85η ΔΕΘ η κ. Κεραμεώς παρατήρησε πως «η Ελλάδα αλλάζει, η παιδεία αλλάζει στην πράξη κι εδώ βλέπουμε την νέα γενιά, πόσο μπορεί να δημιουργήσει, να καινοτομήσει» και «είναι πραγματικά πάρα πολύ ελπιδοφόρο να βλέπει κανείς όλες αυτές τις εξαιρετικές εφευρέσεις».

Σημείωσε, δε, πως αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση ένα νομοσχέδιο το οποίο έχει ετοιμαστεί από κοινού από το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Ανάπτυξης και «αφορά στους τεχνοβλαστούς και πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε, να ενισχύσουμε ερευνητικές συμπράξεις, προκειμένου ακριβώς να δώσουμε ώθηση στην έρευνα και καινοτομία που αναπτύσσεται και μέσα στα πανεπιστήμια μας».

Σε δήλωση της μετά την ξενάγησή της στον εκθεσιακό χώρο του ΑΠΘ από τον πρύτανη του ιδρύματος καθ. Νίκο Παπαϊωάννου, η υπουργός ανέφερε: «Είναι πάντοτε πολύ εντυπωσιακά τα εκθέματα του ΑΠΘ. Είχαμε τη χαρά και φέτος να δούμε από αυτοκίνητα που αναπτύσσουν πολύ γρήγορες ταχύτητες, μέχρι πυραύλους που θα συμμετάσχουν σε πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς. Θα ήθελα να συγχαρώ τα παιδιά, να συγχαρώ το πανεπιστήμιο, να συγχαρώ τους εκπαιδευτικούς για τις δράσεις τους και πόσο μάλλον που αυτές αναπτύχθηκαν σε μία περίοδο, που ήταν ιδιαιτέρως δύσκολη, με αντικειμενικές δυσκολίες εξαιτίας της πανδημίας».

Από την πλευρά του ο πρύτανης του ΑΠΘ στάθηκε στο ανθρώπινο δυναμικό του πανεπιστημίου, χαρακτηρίζοντας το «εθνικό κεφάλαιο» και τον «μεγαλύτερο πλούτο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου». «Θέλω και με την ευκαιρία της παρουσίας μας στην 85η ΔΕΘ να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές, ερευνητές, προσωπικό και φοιτητές του Αριστοτελείου για την προσήλωσή τους στο όραμα για ένα δημόσιο πανεπιστήμιο που καινοτομεί, πρωτοπορεί, είναι εξωστρεφές, ακτινοβολεί διεθνώς και κυρίως αντιλαμβάνεται τον κοινωνικό του ρόλο και το πόσο σημαντικό είναι η έρευνα και οι σημαντικές ανακαλύψεις να μη μένουν στο εργαστήριο, αλλά να αποδίδονται στους πολίτες, με τη μορφή προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων στα σύγχρονα προβλήματα», είπε ο κ.Παπαϊωάννου.

Την κ. Κεραμέως συνόδευσαν στην επίσκεψή της στο περίπτερο Akademia ο αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση υφυπουργός Άγγελος Συρίγος, η υφυπουργός Ζέττα Μακρή, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Αλέξανδρος Κόπτσης και ο γραμματέας Ανώτατης Αποστόλης Δημητρόπουλος.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα