Νέο παραλήρημα από τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο
«Ελευθερία του λόγου μόνον για τους Συριζαίους, για τους Ομοφυλόφιλους και για τους Αναρχικούς!».
Νέα εξέλιξη υπήρξε χθες στη δικαστική περιπέτεια του Μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιου, καθώς η εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Αιγίου άσκησε έφεση στην απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου που τον απάλλασσε από την κατηγορία της δημόσιας υποκίνησης σε βία ή μίσος με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο.
Λίγες ώρες πριν πάρει αυτή την τροπή η υπόθεση, ο Αμβρόσιος προχωρούσε σε νέο παραλήρημα μέσα από το προσωπικό του blog. Υπό τον τίτλο «ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙ ΑΡΑΓΕ NA ΕΙΝΑΙ; ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; Ή ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;», ο Μητροπολίτης τόνισε ότι αντιμάχεται και πολεμά τους άθεους πολιτικούς, τους δούλους της αμαρτίας γενικώς, τους δούλους των παθών της αμαρτίας, τους εχθρούς της πατρίδας κ.α. ενώ τον ενδιαφέρει «μόνο η φιλία με τον Χριστό».
Αναλυτικά το κείμενό του:
ΔΗΛΩΣΙΣ: Ως χριστιανός και ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, δηλ. της Εκκλησίας, η οποία διδάσκει και εφαρμόζει την αγάπη, αγαπάμε τους πάντες! Συνεπώς και τους αθέους και τους αιχμαλωτισμένους στα πάθη της ατιμίας, της αμαρτίας εν γένει! Επίσης και τους Πολιτικούς, όπου και αν ανήκουν!
Αγαπάμε όλους, κατά τήν εντολή του Κυρίου μας «αγαπάτε αλλήλους» (‘Ιωάνν. 13, 34)
ΑΛΛ’ εν ταυτώ ________Ως χριστιανός καί ως Επίσκοπος επίσης οφείλουμε να αγωνιζώμεθα για τη επικράτηση της Βασιλείας του Θεού και για τη σωτηρία των ψυχών!
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ________Αντιμαχόμεθα και πολεμάμε όλους εκείνους, οι οποίοι πολεμούν τον Σωτήρα Χριστό, ήτοι: Tους άθεους Πολιτικούς, εάν και όταν πολεμούν την Εκκλησία, (βλέπε π.χ. Νικ. Φίλη, Κωνστ. Γαβρόγλου κλπ. στο θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία!) Τούς δούλους της αμαρτίας γενικώς, όταν αυτοί αμαρτάνουν δημοσίως και μάλιστα, όταν υπερηφανεύωνται για τον τρόπο της ζωής των (βλ. πολιτικά πρόσωπα, τα οποία αρνούνται να δώσουν τον θρησκευτικό όρκο, ή ζουν παράνομα, δηλ. χωρίς θρησκευτικό γάμο), Δηλ. αυτούς, οι ζούν στην αμαρτία, όταν προσπαθούν να επιβάλουν στην Ελληνική Κοινωνία τον τρόπον της αμαρτωλής και μή χριστιανοπρεπούς ζωής των ως τρόπον και κανόνα ζωής! Τούτο δε κατά τήν εντολήν του Θεού: «Έως θανάτου αγώνισαι περί της αληθείας καί Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σού», δηλ. «μέχρι της τελευταίας σου πνοής να αγνωνίζεσαι για την αλήθεια και ο Κύριος θα πολεμήσει μετά σου και υπέρ σού» (Σοφ. Σειράχ 4, 28), Τους δούλους των παθών της ατιμίας, όπως π.χ. τους ομοφυλοφίλους, εάν και εφ’ όσον αυτοί προσπαθούν να επιβάλουν τα πάθη της ατιμίας των σαν φυσιολογικό τρόπο ζωής (βλ.τις παρελάσεις Gays, τα φιλιά στόμα με στόμα στα θεωρεία της Βουλής, τους νεαρούς, ντυμένους με ράσα, έξω από το Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών κλπ), Τους εχθρούς της Πατρίδος μας, όταν αυτοί ενεργούν όχι μόνον κατά της Ορθοδοξίας, αλλά και κατά της Ελλάδος ή και του Ελληνικού Λαού, Τους Πολιτικούς πάσης αποχρώσεως, ήτοι μπλέ, πράσινους, κίτρινους, κόκκινους, μαύρους, πρασινο-μπλέ κλπ, δηλ. πάσης αποχρώσεως, εάν καί όταν αυτοί εχθρεύωνται την Εκκλησία του Χριστού (όπως πχ. την Ν.Δ. να ψηφίζει το Νομοσχέδιο περί του «Συμφώνου Συμβιώσεως» των Ομοφυλοφίλων!)
Τους αιρετικούς, επειδή αλλοιώνουν το περιεχόμενον της Διδασκαλίας του Χριστού,
Τους λεγομένους Οικουμενιστές, δηλ. τους εκκλησιαστικούς εκείνους παράγοντες, οι οποίοι στο όνομα της κοινωνίας καί επικοινωνίας με τους αλλοδόξους ή και αλλοθρήσκους προβαίνουν σε παραχωρήσεις κλπ., οι οποίες όμως αλλοιώνουν το περιεχόμενον της αμωμήτου ημών Πίστεως. Βλεπε π.χ. τις απαράδεκτες σχέσεις Ορθοδόξων με τους Ρωμαιοκαθολικούς, με τον Πάπα της Ρώμης κλπ. Μερικοί αξιωματούχοι της Εκκλησίας προβαίνουν σε πράξεις, με τις οποίες υποβαθμίζεται ή και αλλοιώνεται το περιεχόμενον της αμωμήτου ημών Πίστεως, τ.έ. της Ορθοδοξίας μας (βλ. π.χ. τις Αποφάσεις της Συνοδου του Κολυμπαρίου της Κρήτης του 2016, όπου τόσον οι Ρωμαιοκαθολικοί, όσον και οι Προστεστάντες αναγνωρίζονται σαν ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ!!! ενώ η Εκκλησία είναι μία, από την οποίαν αποσχίσθηκαν και έφυγαν! βλ. επίσης την παρακάτω είδηση, ότι Μητροπολίτης της Βορείου Ελλάδος παρέστη επισήμως «στην Αρχιερατική θεία λειτουργία για τη Σύναξη της Τεσσαρακοστής, η οπoία τελέσθηκε το Σάββατο 17 Μαρτίου 2018» στο Ναό του Αγίου Παύλου των Ρωμαιοκαθολικών, βλ. Romfea.gr της 21.03.2018).
Τους Κληρικούς παντός βαθμού, εάν καί όταν με την πεπλανημμένη Διδασκαλία τους αλλοιώνουν το περιεχόμενον της Χριστιανικής Ηθικής (βλ. π.χ. την διδαχήν από στόμα Αρχιερέως, ότι στους ομοφυλόφιλους οφείλουμε τιμή καί σεβασμό, επειδή και αυτοί είναι δημιουργήματα του Θεού»!!!!) Με άλλα λόγια: ΑΓΑΠΑΜΕ όσους σέβονται, αγαπούν και λατρεύουν τον Ένα, Μοναδικό καί Αληθινό Θεό, τον Σωτήρα του κόσμου και Νυμφίον της ψυχής μου, τον Ιησούν Χριστόν! ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΘΑ όσους είτε μάχονται τον Θεό, είτε με προκλητικό τρόπο παραβιάζουν τον Ηθικό Νόμο του Ευαγγελίου, είτε διδάσκουν διδαχές, οι οποίες αλλοιώνουν την διδασκαλία του Χριστού. Όποιοι και άν είναι, όπου και άν ανήκουν! Μας ενδιαφέρει μόνον η φιλία με τον Χριστό! Τελειώνουμε με τά λόγια του Αγίου Ιακώβου: «Μοιχοί καί μοιχαλίδες, ουκ οίδατε ότι η φιλία του κόσμου έχθρα του Θεού εστίν; ός αν βουληθή φίλος είναι του κόσμου, εχθρός του Θεού καθίσταται»» δηλ. «Μοιχοί καί μοιχαλίσες δεν ξεύρετε ότι η φιλία του κόσμου είναι έχθρα προς τον Θεόν; Όποιος θελήσει να είναι φίλος του κόσμου, γίνεται εχθρός του Θεού» (Ιακ. 4, 4) ‘Επειτα απο τα παραπάνω, ας έλθουμε τώρα στο θέμα μας:
ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΤΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ; ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; Ή ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;
1. ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ______________Με βεβαιότητα κανείς δεν θα μπορούσε να το ισχυρισθεί! Πλήν όμως ακόμη και αν οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ δεν ήσαν οι αυτουργοί των σημειωθεισών καταστροφών, χωρίς αμφιβολία αυτοί είναι οι ΗΘΙΚΟΙ αυτουργοί, ΟΙ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ!
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 1η: Οι Δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ από την Αθήνα. «Η πολιτική των διακρίσεων που καλά κρατεί στο χώρο της Δικαιοσύνης επιβεβαιώνεται γιατί δεν ήταν μόνο ότι αθωώθηκε για χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε ενάντια στους ομοφυλόφιλους, που αποτελούν προκλητική παραβίαση των διατάξεων του αντιρατσιστικού νόμου για δημόσια υποκίνηση σε βία ή μίσος, αλλά και το γεγονός ότι το Δικαστήριο ανέχθηκε να επαναληφθεί ενώπιόν του κήρυγμα μίσους και να μην σταθμίσει καν την ομολογία του Μητροπολίτη ότι θα ήθελε να χρησιμοποιήσει όχι μόνο λεκτική, αλλά και σωματική βία. Κανένας απλός πολίτης δεν θα απολάμβανε τέτοιας ασυλίας από τη δικαιοσύνη. Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται πως όταν οι προκαταλήψεις και το μίσος ντύνονται με θρησκευτικό μανδύα, το μίγμα γίνεται τόσο εκρηκτικό, ώστε η δικαιοσύνη να μην μπορεί να ορθώσει το ανάστημά της». Οι άνθρωποι αυτοί διαστρέφουν τά λόγια μας! Εμείς, κάνοντας «καλαμπούρι» και για να θυμίσουμε τόν κ. Σαββίδη με όπλο στη ζώνη του στο γήπεσο, είπαμε τα εξής: «Αν είχαμε το όπλο του κ. Σαββίδη θα μπορούσαμε να τους καθαρίσουμε όλους αυτούς!» ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 2α: Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΡΙΖΑ Καλαβρύτων. Δεν σεβάσθηκαν ούτε τις εορταστικές εκδηλώσεις για τη απελευθέρωση των Καλαβρύτων (21.03.1821), ούτε και την αποφασιστική συμβολή της Εκκλησίας εν τω προσώπω του Παλαιών Πατρών Γερμανού εκεί ψηλά στην Αγία Λαύρα, και προέβησαν στις εξής δηλώσεις: «Η αντίδραση της μέχρι τώρα βουβής Καλαβρυτινής κοινωνίας δεν θα αργήσει να έρθει! Η άμεση παρέμβαση του υπουργού Δικαιοσύνης για εξέταση της απόφασης, όπως άλλωστε ο νόμος προβλέπει αλλά και η προσφυγή στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν κλείνει την υπόθεση. Το θέμα θα έχει συνέχεια» (βλ.Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, 21.03.2018, σελ.10).
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 3η: Ο ΣΥΡΙΖΑ Αιγιαλείας.
«Σχετικά με την αθώωση του κ. Αμβροσίου, μας καλύπτει πλήρως η κεντρική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. ….Αλήθεια η παρουσία του … ως μάρτυρα υπεράσπισης της ακροδεξιάς, ομοφοβικής και ρατσιστικής ρητορικής, που εκπέμπει σε κάθε ευκαιρία ο κ. Αμβρόσιος, σε ποια θεσμική ιδιότητα εντάσσεται;» (βλ. ΠΡΩΤΗ, 19.03.2018, σελ.15).
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 4η: Η από κάθε άποψη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ παρέμβαση του Υπουργού κ. ΚΟΝΤΟΝΗ.
«Η αθώωση Αμβροσίου “ξένισε” τον Στ. Κοντονή» έγραψε η εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και προσθέτει: «Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά με βάση τις δημοσιογραφικές πληροφορίες και το ρεπορτάζ, για τον λόγο αυτόν αύριο (σ.σ.:σήμερα) θα ζητήσω να μου διαβιβαστούν τα πρακτικά της δίκης, στα οποία περιλαμβάνεται και το σκεπτικό της απόφασης, για να ξέρω ακριβώς τι έγινε και πώς κατέληξε το δικαστήριο σε αυτήν την κρίση» (βλ. φ. της 19-03.2018, σελ. 35). Ναι, αλλά ο κ. Κοντονής ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ του Δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης για την αθώωση του κ. Καμμένου; ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 5η: Ο Βουλευτής Αχαΐας κ. Ριζούλης. Στις εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Καλαβρύτων από τον Τουρκικό ζυγό (21.03.2018) ο Βουλευτης Άχαΐας κ. Ανδρέας Ριζούλης, θέλοντας να μας αποφύγει, αρνήθηκε να σταθεί στο χώρο των επισήμων! Εμείς τον ανακαλύψαμε κάπου στο πίσω μέρος της Εξέδρας των Επισήμων, οπότε καί πλησιάσαμε για να τον χαιρετήσουμε.Οκ.Ριζούλης, εμφανίζοντας μια αγενέστατη συμπεριφορά, όχι μόνον απέφυγε να μας δώσει τό χέρι του, αλλά και εγύρισε την πλάτη του, τρεπόμενος ….εις φυγήν! Τι ωραίοι άνθρωποι αυτοί οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ! 2. ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; ή 3. ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;
ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ, και ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ! Κάποια ιστοσελίδα έγραψε τα εξής: «Μπορεί τα ΜΜΕ να επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους στη δικαστική απόφαση για την υπόθεση της προσβολής των ομοφυλοφίλων από την Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο, πλήν όμως ουδεμία αναφορά έγινε για αυτά που προηγήθηκαν ή και επακολούθησαν στο Αίγιο της εκδίκασης της υπόθεσης από ομάδες αναρχικών και ομοφυλοφίλων. Πιο συγκεκριμένα, λίγες ώρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσης υποκίνησης σε βία και προσβολής των ομοφυλοφίλων από τον Μητροπολίτη, 100 άτομα που ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο αλλά και στην κοινότητα των LGBTQ επισκέφτηκαν την πόλη του Αιγίου από άλλες περιοχές της χώρας με σκοπό να διαμαρτυρηθούν. Κατά τη διάρκεια της σύντομης σχετικά παραμονής τους στην πόλη, τα άτομα αυτά κρέμασαν πανό και φώναξαν συνθήματα κατά του Μητροπολίτη έξω από το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ προπηλάκισαν και τον πρώην βουλευτή της «Χρυσής Αυγής» Μιχάλη Αρβανίτη κατά την είσοδό του στο κτίριο από την πόρτα του κυλικείου, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει συμπλοκή και να προκληθούν φθορές στην πόρτα (έσπασαν με πέτρα το τζάμι). Κάποια άτομα από τους αντιεξουσιαστές εστράφησαν εναντίον και δημοσιογράφων τοπικών Μ.Μ.Ε., οι οποίοι προσπάθησαν να τραβήξουν φωτογραφίες έξω από το χώρο και παραλίγο να σημειωθεί συμπλοκή, με τους άνδρες της ομάδας ΟΠΚΕ να παρακολουθούν το περιστατικό προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα. Λίγο αργότερα, τα ίδια άτομα έφυγαν πεζή προς το κέντρο του Αιγίου, και αφού υπέστειλαν την ελληνική σημαία από το Ηρώον των Υψηλών Αλωνίων, ανήρτησαν την πολύχρωμη σημαία των LGBTQ έξω από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Παναγίας Φανερωμένης. Μάλιστα, δεν δίστασαν να γράψουν με σπρέι σε κεντρικά κτήρια, πεζοδρόμια και στον προαύλιο χώρο του Μητροπολιτικού Ναού υβριστικά και βλάσφημα συνθήματα τόσο κατά του Μητροπολίτη όσο και κατά της Υπεραγίας Θεοτόκου… Μετά από αυτή την επαίσχυντη και ντροπιαστική πράξη για αυτούς που θυσίασαν τη ζωή τους για να μπορεί ο κάθε Έλληνας πολίτης να εκφράζεται ελεύθερα, τα άτομα αυτά συνέχισαν τη διαμαρτυρία τους στο κέντρο της πόλης και αφού εξεφώνησαν βλάσφημα και υβριστικά συνθήματα όπως «είμαστε αδελφές δεν κάνουμε σκοπιές, είμαστε και τρανς δεν μπαίνουμε στα τανκς», ξεχνώντας φυσικά ότι κάποιοι και σκοπιές έκαναν και στα τανκς μπήκαν ώστε αυτοί ελεύθερα να μπορούν σήμερα να τους ειρωνεύονται…».
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΑ …..ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ
Ένα από τα συνθήματα: «ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ!» Και ένα ακόμη: «GAYS, TRANS, ΛΕΣΒΙΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ»!
Αγαπητοί μου φίλοι αναγνώστες, Τώρα μπορείτε να συγκρίνετε συμπεριφορές! Εμείς αθωωθήκαμε ήδη! Αυτούς ποιός θα τους δικάσει; Υπάρχει ελευθερία του λόγου στην Ελλάδα; Βεβαίως υπάρχει! Αλλά μόνον για τους Συριζαίους, για τους Ομοφυλόφιλους και για τους Αναρχικούς! Ζήτω η Δημοκρατία!
Στα πλαίσια αυτής της Δημοκρατικής συμπεριφοράς περιμένουμε απο τον Υπουργό κ. Κοντονή να ζητήσει τα Πρακτικά της Δίκης και από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, το οποίο αθώωσε τον Υπουργό κ. Καμμένο για το ίδιο αδίκημα!
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ Αίγιον, 26 Μαρτίου 2018
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ: Ο Σεβ. Μητροπολίτης Σισανίου καί Σιατίστης κ. Παύλος, συνεχίζοντας την επικοινωνία μας, μας ……ετίμησε υπερβαλλόντως με μίαν -υπεροπτικού περιεχομένου και ασεβεστάτου ως πρός το ύφος- απάντησίν του διά των στηλών της Romfea.gr της 21 Μαρτίου ε.ε. Εμείς, εφαρμόζοντας ΑΝΑΚΩΧΗΝ λόγω των αγίων ημερών της Μεγάλης Εβδομάδος, θα του απαντήσουμε μετά το Πάσχα. Μέχρι τότε παρακαλούμε να σκεφθεί και να μας ερμηνεύσει: πως συμβιβάζονται τα παρακάτω λόγια του ψαλμωδού με την νοοτροπία, που λανσάρουν «οι αγαπούληδες» του Θεού; λόγια, τα οποία επαναλαμβάνουμε κάθε βράδυ στο Μκρό Απόδειπνο εμείς οι Μοναχοί: «Κύριε εισάκουσον της προσευχής μου, ενώτισαι την δέησίν μου εν τη αληθεία Σου, εισάκουσόν μου εν τη δικαιοσύνη Σου…….Εξελού με εκ των εχθρών μου, Κύριε, προς Σε κατέφυγον…..Εν τη δικαιοσύνη Σου εξάξεις εκ θλίψεως την ψυχήν μου και εν τω ελέει Σου εξολοθρεύσεις τους εχθρούς μου. Και απολείς πάντας τους θλίβοντας την ψυχήν μου, ότι εγώ δούλός Σου ειμί».(Ψαλμ. ΡΜΒ’ 142). Διαπορούμεν: όταν ο Σεβασμιώτατος κ. Παύλος τελεί τό Μικρόν Απόδειπνον, αναγιγνώσκει τα λόγια αυτά ή μήπως τα παραλείπει; Εάν όντως αναγιγνώσκει τα λόγια αυτά, τότε ας σκεφθή, πως συμβιβαζονται τα λόγια αυτά με την παρακάτω τοποθέτησή του. Στις 16.12.2015 ο Σεβ. κ. Παύλος, αναφερόμενος στο ταπεινό πρόσωπό μας, και στη φράση «Φτύστε τους» είχε δηλώσει τα εξής: «Αυτός ο λόγος, που ακούστηκε από ιερωμένο πρόσωπο ΔΕΝ έχει σχέση με την Εκκλησία, γιατί δεν έχει καμμιά σχέση με τον Χριστό. Ο Χριστός δεν μίλησε ΠΟΤΕ με τέτοιο τρόπο για τους αποτυχημενους και τους αμαρτωλούς. Μίλησε με αγάπη, τους θεράπευσε απο τις ασθένειές τους, τους προειδοποίσε να μην ξαναμαρτήσουν για να μην τους συμβούν χειρότερα, αλλά ποτέ δεν τους έφτυσε και δεν έδιωξε κανένα από όσους τον πλησίασαν» (βλ. Romfea.gr της 16.12.2015). Λοιπόν, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.