Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης τιμά τους ανθρώπους που δουλεύουν για μια φιλόξενη πόλη

Αφιερώνει την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στους καθημερινούς ήρωες που διασφαλίζουν την ευρυθμία της υποδοχής και διαμονής των τουριστών

Parallaxi
ο-οργανισμός-τουρισμού-θεσσαλονίκης-754046
Parallaxi

Η νέα παραγωγή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης φέτος για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, όπως έχει καθιερωθεί στις 27η Σεπτεμβρίου, ήταν αφιερωμένη στους αφανείς ήρωες που εργάζονται δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό  έτσι ώστε οι επισκέπτες να έχουν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είχε ως θέμα της την χωρίς αποκλεισμούς ανάκαμψη και ανάπτυξη τοποθετώντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο.

Ο παγκόσμιος τουρισμός ωθεί προς τη βιώσιμη ανάπτυξη που περιλαμβάνει τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου μέρους. Ανάγκες των επισκεπτών, των φορέων, των επιχειρηματιών και κυρίως της ευρύτερης κοινωνίας.

Διασφαλίζει ότι κάθε κομμάτι του μωσαϊκού που λέγεται τουρισμός, έχει λόγο στο μέλλον του, συμπεριλαμβανομένων όσων υπό κανονικές συνθήκες κινδυνεύουν να μείνουν στο περιθώριο.

Όπως εύγλωττα τίθεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, έχουμε μπροστά μας μία ευκαιρία να κοιτάξουμε πέρα από στατιστικές και να αναγνωρίσουμε ότι πίσω από κάθε αριθμό βρίσκεται ένας άνθρωπος.

Για τον λόγο αυτό ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, δημιούργησε ένα βίντεο με πρωταγωνιστές ανθρώπους του τουρισμού την ώρα που εργάζονται.

Αυτούς που δουλεύουν για να γίνει η Θεσσαλονίκη μία φιλόξενη αγκαλιά για κάθε ταξιδιώτη.

Με τίτλο “Next Door Heroes”, νέα παραγωγή από την πρώτη στιγμή είχε μεγάλη απήχηση.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα Social Media με πάνω από 200.000 views μέχρι σήμερα.

Η καμπάνια, λόγω της φύσης του μηνύματός της, προωθήθηκε σε κοινό που ήδη γνωρίζει ή έχει επισκεφθεί την πόλη. Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι αλλά και η ένταση προβολής.

Οι χώρες που επιλέχθηκαν είναι Ελλάδα, Αυστρία, Βουλγαρία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισραήλ, Ιταλία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σερβία και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής

Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός city break προορισμός. Αυτή τη φορά τιμώντας τους καθημερινούς ανθρώπους της πόλης.

Δείτε επίσης:

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα