Ποιος ήταν τελικά ο άνδρας με τη σαγιονάρα στο Προεδρικό Μέγαρο

Η εικόνα που προκάλεσε αίσθηση και η εξήγηση που δίνει ο ίδιος

Parallaxi
ποιος-ήταν-τελικά-ο-άνδρας-με-τη-σαγιον-911466
Parallaxi

Αντικείμενο σχολιασμού σε τηλεοπτικά κανάλια, αλλά και στα social media αποτέλεσε ένα καρέ από το Προεδρικό Μέγαρο και την εκδήλωση για την 48η επέτειο από την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Στην εικόνα που έγινε viral εμφανίζεται ένας άνδρας να βρίσκεται εντός του Προεδρικού Μεγάρου φορώντας πουκάμισο, βερμούδα και σαγιονάρες.

Ποια είναι όμως τελικά η αλήθεια για τον πρωταγωνιστή της φωτογραφίας;

Το πρόσωπο αυτό, είναι ο Ιωάννης Στρατάκης, κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Η φωτογραφία τραβήχτηκε προφανώς αρκετή ώρα πριν ξεκινήσει η εκδήλωση και κατά τη διάρκεια που έφταναν οι μουσικοί στο σημείο, ώστε να φορέσουν τα επίσημα ενδύματά τους.

Ο Ιωάννης Στρατάκης μάλιστα πήρε θέση για τα όσα αδιανόητα γράφονται προς το πρόσωπο του τις τελευταίες ώρες.

Τι απαντά ο Ιωάννης Στρατάκης

Ο γνωστός μουσικός, Ιωάννης Στρατάκης πριν από ελάχιστα λεπτά τοποθετήθηκε σχετικά με την κριτική που δέχθηκε, σημειώνοντας ότι έπειτα από 50 χρόνια υπηρέτης της τέχνης έγινε γνωστός για μια… παντόφλα.

Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.

Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!

Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:

1) Δὲν ὑπῆρξα προσκεκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως

2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου

3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.

4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.

5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)

6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.

7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο. Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.

Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος.

Ο Κωνσταντίνος Κορίκης σε ανάρτηση του, αναφέρει:

Σας παρουσιάζω τον Ιωάννη Στρατάκη. Είναι ο άνθρωπος που βρίζετε επειδή ήταν ασεβής.

Είναι ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, και στη φωτογραφία μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει, και προφανώς να αλλάξει σε ρούχα εργασίας. Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια. — Ἀπὸ τὸ 1974 ἄρχισε νὰ μελετᾷ μουσικὴ (βιολί καὶ βιόλα) στὴν Ἑλλάδα, Ὁλλανδία, Μ.Βρεττανία, Ἰταλία, Γερμανία, Ἑλβετία κ.ἄ. Μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά

Τιμήθηκε μὲ τὴν ὑποτροφία «Μουσηγέτης» ἀπὸ τὸν Χ.Λαμπράκη.

Μετὰ τὸ τέλος τῶν σπουδῶν του παρηκολούθησε σεμινάρια μουσικῆς τεχνικῆς καὶ ἑρμηνείας.

Παράλληλα παρηκολούθησε πανεπιστημιακὰ προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικῶν ὀργανισμῶν (Amsterdam, Maastricht) καὶ σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικῆς ἐκφώνησης (Amsterdam).

Ἵδρυσε καὶ διηύθυνε φεστιβὰλ κλασικῆς μουσικῆς (Flevoland, Ὁλλανδίας 2003-2004).

Ἔδωσε ἀμέτρητες συναυλίες ὡς κορυφαῖος μουσικὸς ὀρχήστρας, μουσικὸς δωματίου καὶ σολίστ κυρίως στὸ ἐξωτερικό ὅπου ἔζησε τὰ τελευταῖα 30 χρόνια.

Δίδαξε βιόλα στὴν Μουσικὴ Ἀκαδημία τοῦ Amsterdam/Hilversum.

Συντάκτης τοῦ περιοδικοῦ τύπου τῆς Ἑλληνικῆς Κοινότητος Οὐτρέχτης.

Στὴν Ἑλλάδα ἐπέστρεψε τὸ 2014 ὡς κορυφαῖος βιολιστὴς τῆς Ἐθνικῆς Συμφωνικῆς Ὀρχήστρας τῆς ΕΡΤ, τῆς Καμεράτας ΜΜΑ, τῆς Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικὸς δωματίου καὶ ἐκπαιδευτὴς τῆς Ὀρχήστρας Νέων «ΜΟΥSA» τοῦ ΜΜ Θεσσαλονίκης. Μετὰ ἀπὸ 25 χρόνια μελέτης τῆς ἀρχαιοελληνικῆς προφορᾶς, ἀπὸ τὸ 2015 ἔχει ἀρχίσει νὰ παρουσιάζει σὲ μορφὴ θεατρικοῦ ἀναλογίου καὶ ὡς ἀκουστικὰ βιβλία κείμενα τῆς ἀρχαιοελληνικῆς γραμματείας.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα