close search results icon

Εστίαση: Η μεγάλη χαμένη της κρίσης του κορονοϊού

Μαχαιροπίρουνα και κατάλογοι μιας χρήσης, αποστάσεις, χρήση μάσκας από το προσωπικό έρχονται να προστεθούν δίπλα στα μενού των εστιατορίων που θα προσπαθήσουν να προσελκύσουν ξανά τους πελάτες τους

Εστίαση: Η μεγάλη χαμένη της κρίσης του κορονοϊού
  • ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
  • fb
  • twi

Ένας από τους κλάδους που γνώρισε το άσχημο πρόσωπο της πανδημίας είναι αυτός της εστίασης.

Αβεβαιότητα, φόβος λουκέτων και μία βιομηχανία (εστιατόρια, ταβέρνες) που αλλάζει και προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Μετά από πολλούς μήνες με κλειστά τα μαγαζιά τους, άνθρωποι του κλάδου εκφράζουν την ανησυχία τους για αναστολή λειτουργίας τουλάχιστον ενός στα τρία καταστήματα εστίασης. Οι ιδιοκτήτες δεν γνωρίζουν ακόμη πότε και με ποιους όρους θα ανοίξουν.

Ένας κλάδος στον οποίο στηρίζεται περισσότερο από το 10% του ΑΕΠ της χώρας το τελευταίο διάστημα αναγκάζεται να κάψει από το «λίπος» που είχε αποθηκεύμενο από την εποχή πριν την πανδημία.

Μπροστά στο αδιέξοδο η στροφή στο delivery αποτέλεσε μία ισχυρή τάση και ένα «σωσίβιο» για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και μεγάλα εστιατόρια που προσπάθησαν να διατηρήσουν επαφή με το κοινό τους.

Μόνο τον Ιανουάριο διπλασιάστηκαν οι ενάρξεις εταιρειών delivery, με 117 νέες επιχειρήσεις να προστίθενται στην αγορά, όπου δραστηριοποιούνται συνολικά 13.555 εταιρείες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Linked Business.

Το μεγάλο ερώτημα που πλέον τίθεται είναι ποια θα είναι η επόμενη μέρα. Είναι βέβαιο ότι οι πελάτες θα είναι ακόμα περισσότερο απαιτητικοί ως προς την υγιεινή των καταστημάτων.

Μαχαιροπίρουνα και κατάλογοι μιας χρήσης, αποστάσεις μεταξύ των τραπεζιών, χρήση μάσκας από το προσωπικό, αντισηπτικά στις εισόδους και στα τραπέζια, θα είναι πλέον και αυτά σημαντικοί παράγοντες για την επιλογή ενός εστιατορίου πέρα από το μενού του.

Εστιατόρια και ταβέρνες καλούνται να κάνουν το άλμα προς τη ψηφιακή μετάβαση παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να παραγγέλνουν και να πληρώνουν μέσα από tablet ή κινητά, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους και να αναπροσαρμόσουν τους φυσικούς τους χώρους, ώστε να πείσουν το κοινό να γεμίσει ξανά τα τραπέζια, από το να επιλέξει την «ασφάλεια» του να παραγγείλει κάτι και να το φάει στο σαλόνι του.

Εστίαση: Η αβεβαιότητα των ιδιοκτητών για την επόμενη μέρα και η ψυχολογία του κοινού