Featured

Η μυθοπλασία κερδίζει το στοίχημα – Τα reality χάνουν έδαφος

Οι νικητές και οι χαμένοι της τηλεοπτικής μάχης μέχρι στιγμής.

Νίκος Γκάγιας
η-μυθοπλασία-κερδίζει-το-στοίχημα-τα-827196
Νίκος Γκάγιας

Μία ακόμα τηλεοπτική σεζόν έχει ξεκινήσει από τα τέλη Αυγούστου και μέχρι σήμερα μετρά νέες προσθήκες – φρέσκιες σειρές, καινούργια αλλά και γνώριμα reality συστήνονται στο κοινό ανά τακτά χρονικά διαστήματα. 

Με τις επιλογές να είναι πολλές, το ερώτημα είναι τι επιλέγει ο κόσμος τελικά να παρακολουθήσει. Το ζήτημα είναι το τι τελικά επιλέγει ο κόσμος να παρακολουθήσει. Περάσαμε αρκετά χρόνια που τα reality μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον. Κάτι το οποίο φαίνεται να ανατρέπεται φέτος, καθώς η μυθοπλασία φαίνεται να έχει λείψει στο τηλεοπτικό κοινό και πολλοί είναι εκείνοι που διαλέγουν αν δουν μία σειρά από ένα reality. Αυτό βέβαια αποτυπώνεται και στα νούμερα τηλεθέασης.

Ο Σασμός στον ALPHA είναι αναμφισβήτητα η Νo.1 σειρά στην prime time, αφού καθημερινά σαρώνει και αφήνει πίσω της όλα τα υπόλοιπα προγράμματα. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο ΑΝΤ1 με τις «Άγριες Μέλισσες» να βρίσκονται πιο κάτω στους πίνακες με τις τηλεθεάσεις στο γενικό σύνολο – κάτι το οποίο κανείς δεν το περίμενε για μία σειρά που τα πήγαινε εξαιρετικά.

Σκληρά στη μάχη έχει μπει και το MEGA, με την «Γη της Ελιάς», που αρκετές φορές πρωταγωνιστεί στις πρώτες θέσεις, ενώ o τηλεοπτικός σταθμός κάθε Κυριακή παρουσιάζει μία φρέσκια ιδέα, το «Κομάντα και Δράκοι». Στη πρεμιέρα (22/9) σημείωσε 19.6%, ενώ στο δεύτερο επεισόδιο στις 3/9 άγγιξε το 11.7%. Μπορεί οι αριθμοί να μην είναι ιδιαίτερα υψηλοί, αλλά η συγκεκριμένη σειρά είναι πρωτότυπη και γι’ αυτό χτίζει σιγά σιγά το δικό της κοινό.

Με την μυθοπλασία να κερδίζει ξανά έδαφος, οι ιθύνοντες των καναλιών αρχίζουν ξανά να ανησυχούν για τα reality και show, στα οποία έχουν ποντάρει για την φετινή τηλεοπτική χρονιά.

Το Big Brother στο SKAI που συνεχίζεται για 2η σεζόν καθημερινά σημειώνει μονοψήφιους αριθμούς και με δυσκολία ξεπερνάει το 10%. Από την άλλη το GNTM στο STAR την προηγούμενη εβδομάδα τα πήγε αρκετά καλά, κάτι το οποίο δεν συνέβη το διήμερο (4-5/10) καθώς σημειώθηκε πτώση 7-9%. Χαμηλές είναι οι πτήσεις και για το The Bachelor 2 στον ALPHA, ένα από τα πιο πολυσυζητημένα reality. Μάλιστα, την περασμένη βδομάδα σημείωσε και τις δύο μέρες προβολής του γύρω στο 15%. Ταυτόχρονα βρίσκεται σε εξέλιξη ψήφισμα για την διακοπή του προγράμματος.

Το Top Chef στον ΣΚΑΙ και το Game Of Chefs στον ΑΝΤ1 αν και προσπάθησαν να πατήσουν πάνω στην επιτυχία του Master Chef δεν τα κατάφεραν. Οι αριθμοί είναι απογοητευτικοί για τα δύο προγράμματα. Το reality μαγειρικής του ΣΚΑΙ μάλιστα αναμένεται να ρίξει τίτλους τέλους πολύ νωρίτερα από τα αρχικά σχέδια.

Βέβαια κανείς ακόμα δεν γνωρίζει τι θα συμβεί όταν θα ξεκινήσει το Master Chef στο STAR. Τι θα προτιμήσει ο κόσμος; Την γνωστή συνταγή και θα στραφεί προς την μαγειρική; Ή θα παραμείνει πιστός στις σειρές μυθοπλασίας που μέχρι τότε θα έχουν εξελιχθεί πολύ οι ιστορίες;

Ενδεικτικά τα νούμερα τηλεθέασης της προηγούμενης εβδομάδας (27/9 – 3/8).

Διαβάστε επίσης:

Πόσες καθημερινές τηλεοπτικές εκπομπές «αντέχουμε»;

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα