Θεσσαλονίκη: Το ΜΟΝΟ που φοβούνται οι ασκούντες διοίκηση είναι το πολιτικό κόστος

Έπρεπε να συμβεί η τελευταία αναστολή ανοίγματος των καταστημάτων για να ακούσω τους συντηρητικούς «μπαγιάτηδες»της πόλης να μουρμουρίζουν τα πραγματικά προβλήματα της.

Parallaxi
θεσσαλονίκη-το-μονο-που-φοβούνται-οι-α-743143
Parallaxi

Λέξεις: Νίκος Στεφανίδης

Έπρεπε να συμβεί η τελευταία αναστολή ανοίγματος των καταστημάτων για να ακούσω τους συντηρητικούς «μπαγιάτηδες»της πόλης να μουρμουρίζουν τα πραγματικά προβλήματα της.

Όχι δεν πρέπει να ανοίξουν τα καταστήματα είναι αλήθεια.

Και τούτη προκύπτει από έναν αλγόριθμο που ντρέπεται να γνωστοποιήσει η κυβέρνηση μαζί με την συνένοχη αντιπολίτευση.

1. Έχουμε την χειρότερη σε επάρκεια νοσοκομειακή περίθαλψη από ολόκληρη την επικράτεια αναλογικά με τον πληθυσμό. Κάποια στοιχεία έχουν δημοσιοποιηθεί αλλά δυστυχώς ούτε τα δημοσιογραφικά όργανα ασκούν το καθήκον τους, είτε γιατί δεν μπορούν, είτε γιατί εξαρτώνται από την άμεση και έμμεση κρατική διαφήμιση. Στη περίοδο του Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου που η πόλη θρηνούσε θύματα, μας γέμιζαν τα μυαλά με ανούσιες λεπτομερείς δήθεν στατιστικές πληροφορίες κρουσμάτων, αλλά κανείς δεν έλεγε ότι είχαμε τους περισσότερους νεκρούς. Και κανείς δεν θα μας πει ότι «πρωτεύουσα πόλη» της ήττας απέναντι στην πανδημία ήταν και είναι η Θεσσαλονίκη. Με το υγειονομικό της προσωπικό να επιβαρύνεται από την ανεπάρκεια λόγω εγκατάλειψης του συνόλου των νοσοκομείων της βόρειας Ελλάδας.

2. Δεν υπάρχει συγκοινωνία. Στην πιο κρίσιμη περίοδο της πανδημίας βρεθήκαμε ως πόλη στην χειρότερη αναλογικά θέση από ολες τις ευρωπαϊκές χώρες. Η δε κεντρική εξουσία με πλήρη απαξίωση προς εμάς τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, ανακοίνωνε πριν 25 μέρες για την Αθήνα …την αύξηση των δρομολογίων της κατά 3.000 ημερησίως.

3. Η έλλειψη ανοιχτών χώρων, πάρκων, με έναν ασφυκτικό πολεοδομικό ιστό που επανήλθε στα επίπεδα του μεσαίωνα. Τότε που η πόλη μας υπέφερε από επαναλαμβανόμενες θανατηφόρες επιδημίες. Μέχρι ο Αβδούλ Χαμιτ να γκρεμίσει τα παραθαλάσσια τείχη προκειμένου να υπάρξει επαρκείς αερισμός, ενώ κατόπιν η μεγάλη πυρκαγιά που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί με τις μεγάλες λεωφόρους. Ήρθε όμως ο εκσυγχρονισμός και στην θέση των τειχών υψώθηκαν 8οροφες πολυκατοικίες της λ.Νίκης που έκλεισαν με ασέβεια τον αέρα της πόλης, ενώ στο κέντρο η διαφθορά ιδιωτών και δημοσίων λειτουργών μας άφησαν κληρονομιά αυτή την αθλιότητα. Στις τελευταίες θέσεις παγκοσμίως με τα λιγότερα τετραγωνικά πρασίνου ανά κάτοικο, στις πρώτες με ατμοσφαιρική ρύπανση.

4. Σταματήστε επιτέλους να κουνάτε το δάχτυλο στην νεολαία , κλαψουρίζοντας σαν μωρές παρθένες. Δεν φταίνε οι νέοι , ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ γιατί ανεχτήκαμε όλα τα παραπάνω!!!

5. ΟΧΙ , δεν πρέπει να ανοίξουν τα καταστήματα, το πρόβλημα θα είναι δεδομένο και η κίνηση είναι απελπισίας. Σωφροσύνη χρειαζόμαστε και να ενωθούμε παρακάμπτοντας τις αγκυλώσεις μας, για να μάθουμε να βρίσκουμε οριστικές λύσεις! Το ΜΟΝΟ που φοβούνται οι ασκούντες διοίκηση είναι το πολιτικό κόστος… Αν λοιπόν συμφωνούν οι περισσότεροι, ας καταγράψουμε τα ονόματα όλων όσων εκπροσωπούν την πόλη από θέσεις εξουσίας , όλων όσων μας αγνοούν από το κέντρο σε μια μαύρη λίστα, και να θυμούνται ότι στις επόμενες εκλογές να μην τολμήσουν να ψιθυρίζουν όλα αυτά που μας υποτιμούν σαν πολίτες, να πάνε από εκεί που ήρθαν,είναι ανεπιθύμητοι.

Όσοι όμως είστε νοσταλγοί τους … καλά να πάθετε.

Άμεσα αιτήματα λοιπόν, έμπρακτη ενίσχυση της περίθαλψης, να βγουν οι υγειονομικοί μπροστά , όχι τα φερέφωνα των κομματικών συνδικάτων, να γίνουμε όλοι ένα με σαφείς διεκδικήσεις. Και άμεση λύση στο συγκοινωνιακό πρόβλημα – Αύριο! Αλλιώς οι νεκροί και οι οικονομικά κατεστραμμένοι, έχουν τους υπεύθυνους μπροστά τους.

ΥΓ. Είναι αλήθεια ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει η αγορά με κανόνες, αλλά όχι με μαυραγορίτες όπως πχ στην εστίαση ενώ απαγορεύεται η λειτουργία των καταστημάτων με το πρόσχημα ότι το αλκοόλ χαλαρώνει τα ήθη, να έχουν μετατραπεί σε κοκτέιλ μπαρ, take away, περίπτερα, καπνοπωλεία και τα ποτά σε δημόσιους χώρους … πράγμα που η Ευρώπη δεν διανοείται ότι μπορεί να συμβαίνει.

ΥΓ.2 η ανοιχτή αγορά θα αυξήσει τις μετακινήσεις, η δημόσια συγκοινωνία είναι το πρόβλημα. Με τα δημόσια νοσοκομεία γεμάτα η Θεσσαλονίκη δεν έχει ούτε καν την εφεδρεία σε ιδιωτικά που διαθέτει η Αθήνα. Με δυο επιτάξεις (εκμισθώσεις…) συγκροτημάτων υγείας, η πρωτεύουσα θα λύσει το πρόβλημα. Στην Θεσσαλονίκη με τις παρωχημένες μικρές κλινικές θα γίνει Περγκαμο.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα