Πώς να βγάλεις χρήματα από τις φωτογραφίες σου στο Ίνσταγκραμ!
Πώς μπορείτε να βγάζετε χρήματα από το προφίλ σας στο ινσταγκραμ, βήμα βήμα.
Το ίνσταγκραμ, το ιδιαίτερα δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εξελίσσεται στην νέα υπερδύναμη εικόνας business και social media, καθιερώνοντας σχεδόν νέο επαγγελματικό κλάδο, ανάμεσα στα επαγγέλματα του μέλλοντος. Από την μία επαγγελματίες ή ερασιτέχνες χαρισματικοί φωτογράφοι στο instagram αποτυπώνουν την ματιά τους είτε σε αστικά περιβάλλοντα είτε ταξιδεύοντας στον κόσμο συνάπτοντας συνεργασίες με μεγάλα Μέσα ταξιδιωτικά και φωτογραφικά πρακτορεία. Από την άλλη, οι απλοί χρήστες του δικτύου συμπεριλαμβανομένων των διασήμων, αποτυπώνουν από το φαγητό μέχρι και τα πόδια τους, την ζωή και την καθημερινότητά τους κερδίζοντας followers κοινώς αποδοχή, η οποία αποδοχή συνεπάγεται πόλο έλξης διαφημιστών.
Αποτέλεσμα; Προσεγγίζονται από διαφημιστικές εταιρείες και χορηγούς με αποτέλεσμα να συνεχίζουν κανονικά να φωτογραφίζουν την καθημερινότητά τους, προωθώντας ταυτόχρονα προιόντα και έμμισθα.
Ενδεικτική η περίπτωση της 24χρονης Liz Eswein από τη Νέα Υόρκη, που έχει πάθος για τη μητρόπολη των πόλεων και το αποτυπώνει εδώ και μερικά χρόνια με τις φωτογραφίες που τραβάει ποστάροντάς τες με ροή στο instagram. Η Liz με τον καιρό απέκτησε χιλιάδες followers και έγινε «διάσημη» στο διαδικτυακό χώρο, και κάπως έτσι την ανακάλυψαν άνθρωποι του μάρκετινγκ. Μια μεγάλη εταιρία που είδε την τεράστια απήχηση που έχουν οι εικόνες με την αισθητική και την οπτική της Liz, πρότεινε στη κοπέλα να διοργανώνει καμπάνιες για μεγάλους πελάτες μέσω instagram. Έτσι η 24χρονη είναι πλέον παρούσα σε οποιοδήποτε μεγάλο γεγονός της Νέας Υόρκης, κάνοντας αυτό που στην ουσία ξέρει καλύτερα και έκανε και πριν, μόνο που πλέον το κάνει για έναν πολύ ικανοποιητικό μισθό.
Εξίσου χαρακτηριστική και η περίπτωση του Dax Justin ο οποίος από άνθρωπος των επιχειρήσεων και του γραφείου με αρκετά μεγάλο μισθό, αποφάσισε να τα παρατήσει όλα και να ταξιδέψει στην φύση γνωρίζοντάς την. Η φύση όχι μόνο δεν του φέρθηκε άσχημα αλλά πολύ περισσότερο τον αποζημίωσε και με το παραπάνω. Ο Justin από κλασικός άντρας γραφείου έγινε ταξιδευτής και πλέον πληρώνεται για τις εικόνες που αντικρύζει. Ακόμα από τα πρώτα του ταξίδια ανέβαζε σε πραγματικό χρόνο τις φωτογραφίες που τραβούσε στο προσωπικό του προφίλ στο ίνσταγκραμ. Απέκτησε χιλιάδες ακόλουθους με αποτέλεσμα πολύ γρήγορα να τον βρει ταξιδιωτικό και φωτογραφικό πρακτορείο και να συνάψει μαζί του συνεργασία. Ο Justin ουσιαστικά εξακολουθεί να ταξιδεύει στην φύση και πληρώνεται για να ποστάρει τις φωτογραφίες του στο δημοφιλές μέσο.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των πιο πετυχημένων instagrammers παγκοσμίως; Καλή φωτογραφική ανάλυση στις φωτογραφίες τους με περιεχόμενο που σχετίζεται κυρίως γύρω από το φαγητό, τα υγιεινά τρεντς και φυσικά την μόδα. Πως μπορείς να βγάλεις χρήματα από το ίνσταγκραμ βήμα βήμα σύμφωνα με τους ειδικούς αναλυτές της νέας τάσης.
Βήμα πρώτο: απόκτησε ακόλουθους.
Οι διαφημιστές θέλουν καινούριους πελάτες οπότε για να σας προσεγγίσουν, οι χιλιάδες ακόλουθοί σας θα αποτελέσουν τον ιδανικό τρόπο. Βοηθάει όταν ξεκινάτε να έχετε κατά νου να συγκεντρώσετε ένα συγκεκριμένο ηλικιακό τάρκετ γκρουπ στο οποίο θα απευθύνεστε για να διευκολύνετε την διαδικασία “συσπείρωσής” τους. Βασικά σημεία που πρέπει να δώσετε προσοχή είναι η ποιότητα των φωτογραφιών σας, η αισθητική και το υλικό σας να απευθύνεται ουσιαστικά στο τάργκετ γκρουπ που θέλετε να προσεγγίσετε. Δείτε περισσότερα tips για αυτό ΕΔΩ.
Βήμα δεύτερο: επικοινωνήστε με διαφημιστές.
Μην περιμένετε τους διαφημιστές να σας χτυπήσουν την πόρτα απαραίτητα. Αφού αποκτήσετε το κοινό σας χτυπήστε τους εσείς κάνοντάς τους πρόταση να διαφημιστούν στο προφίλ σας. Υπάρχουν συγκεκριμένες εφαρμογές που μπορούν να σας φέρουν σε επαφή με διάφορα μπραντς και μάλιστα ακόμα και όταν έχετε μόλις 1000 ακόλουθους. Ενδεικτικά οι εφαρμογές Takumi και Insta Brand.
Bήμα τρίτο: πλαισιώστε διάφορα προιόντα στα ποστ σας.
Διαφημίστε προιόντα που έχετε δοκιμάσει και σας άρεσαν χρησιμοποιώντας τα έξυπνα στις φωτογραφίες σας. Το βλέπετε συχνά στο timeline σας διάφορους διασήμους και μη να παθαίνουν “εμμονή” για παράδειγμα με μία νέα ενυδατική κρέμα. Μην ξεχνάτε οποσδήποτε να χρησιμοποιείτε στις συγκεκριμένες δημοσιεύσεις το hashtag #ad .
Bήμα τέταρτο: βρείτε χορηγό.
Αν ανήκετε στους χρήστες όπως πολλοί fashion bloggers ή γυμναστές και διαθέτετε μία εμφάνιση που μπορεί να ανταποκριθεί σε εκάστοτε κοινά τότε μπορείτε να το αξιοποιήσετε κάνοντας εμφανίσεις και φωτογραφίσεις φορώντας συγκεκριμένα brands. Μπορείτε να ξεκινήσετε με μικρούς σχεδιαστές της περιοχής σας ή να στείλετε προτάσεις-πιλότους σε brands.
Βήμα πέμπτο: κάντε προσφορές.
Πολλοί instagrammers χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες τους διαφημίζοντας στεγνά προιόντα. Μην ξεχνάτε να οργανώνετε συχνά μοναδικές προσφορές για τους ακόλουθούς σας, κρατώντας την σχέση σας μαζί τους ζεστή.