Αγγελούδης: «Ενημέρωσα τον Κυρανάκη για τη θαλάσσια συγκοινωνία – Τραμ για Μίκρα-αεροδρόμιο αρχικά, μετά προς την πόλη»
Όσα δήλωσε ο δήμαρχος για τα δύο νέα μέσα συγκοινωνιών στην πόλη
Στο πλαίσιο της σημερινής του συνέντευξης στο δημαρχείο και με αφορμή ερώτηση της Parallaxi, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στα δύο έργα συγκοινωνίας για τα οποία αναζητεί πόρους η δημοτική αρχή, τη θαλάσσια συγκοινωνία και το τραμ.
Για τη θαλάσσια συγκοινωνία, είπε: «Το έργο ετέθη στον πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς. Δεν ειναι συγκοινωνία, όπως θέλουν κάποιοι να ισχυρίζονται απλά. Είναι η βιώσιμη ανάπτυξη του Θερμαϊκού, με έξι σταθμούς από αρχιτεκτονικό διαγωνισμό και με πόρους όχι της πολιτείας για μετρό -την απόλυτη προτεραιότητά μας πάντα- ή οτιδήποτε άλλο. Και φυσικά, είναι και ένα συμπληρωματικό συγκοινωνιακό μέσο. Περιμένουμε απαντήσεις από την κυβέρνηση. Θα μου επιτρέψετε, μέχρι να πάρω την απάντηση, να μην μπω σε έναν ακόμα διάλογο απο αυτούς που διχάζουν την πόλη. Είχα μία επικοινωνία με τον κ. Κυρανάκη, που του εξήγησα όσα προηγήθηκαν με τους συναδέλφους του».
Σχετικά με τη δημιουργία γραμμής τραμ, δήλωσε: «Το τραμ είναι ένα μέσο που το πιστεύουμε. Τονίζουμε ότι πρέπει άμεσα το μετρό να πάει στα δυτικά και επίσης προτεραιότητα είναι -το λέγαμε και με τον κ. Γιουτίκα- να γίνει ο δυτικός προαστιακός. Κατανοούμε ότι τα χρήματα είναι περιορισμένα. Άρα, η πρωτοβουλία μας με τον κ. Τζιτζικώστα ήτανε να διερευνηθεί η χρηματοδότηση της πλήρους γραμμούς του τραμ όχι από ΕΣΠΑ ή εθνικούς πόρους, γιατί αυτοί πρέπει να πάνε στο μετρό. Εφόσον πάρουμε θετική απάντηση, τότε θα αρχίσουμε τους σχεδιασμούς».
Όσον αφορά τα σχέδια για τη σύνδεση του αεροδρομίου με μέστο σταθερής τροχιάς (μετρό ή τραμ), διευκρίνισε: «Αφού δηλώθηκε στο παρελθόν (σημ: από τον Υφυπουργό Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο) ότι δεν είναι προτεραιότητα η σύνδεση του αεροδρομίου με μετρό, θα μπορούσε σε πρώτη φάση, ως μία σκέψη, να συνδεθεί με το τραμ ο τερματικός της Μίκρας, μέχρι να δουν τι θα γίνει, και μετά με τους πόρους που διεκδικούμε να δούμε τη συνέχισή του. Δεν σκοπεύουμε να περιορίσουμε το τραμ μόνο στο τμήμα Μίκρα-αεροδρόμιο, αλλά σκοπεύουμε να σταδιοποιήσουμε την πρότασή μας και να την προχωρήσουμε βήμα-βήμα».