Καταγγελία για επικίνδυνη συμπεριφορά οδηγού του ΟΑΣΘ
Ένα ακόμη επικίνδυνο περιστατικό σημειώθηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ.
Ένα ακόμη επικίνδυνο περιστατικό σημειώθηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ χθες Τετάρτη 4 Ιουλίου, για το οποίο έφτασε στα χέρια μας ανοιχτή επιστολή. Ένας αγανακτισμένος επιβάτης, του οποίου, σύμφωνα με την καταγγελία, κινδύνεψε χτες η ζωή από συμπεριφορά οδηγού του ΟΑΣΘ, έχει κοινοποιήσει την παρακάτω επιστολή:
Έγγραφη καταγγελία για επικίνδυνη συμπεριφορά οδηγού του ΟΑΣΘ
Αγαπητοί κύριοι,
Με την παρούσα έγγραφη καταγγελία θεωρώ χρέος μου να αναφέρω την άκρως επικίνδυνη συμπεριφορά οδηγού του ΟΑΣΘ.
Πιο συγκεκριμένα, στις 4 Ιουλίου 2018 το πρωί βρισκόμουν σε στάση της γραμμής Μαλγάρων- ΚΤΕΛ με κατεύθυνση τα ΚΤΕΛ και περίμενα το λεωφορείο για να πάω στη δουλειά μου.
Το λεωφορείο έφτασε και στο σινιάλο που έκανα στον οδηγό για στάση, εκείνος κατευθύνθηκε προς τα πάνω μου με μεγάλη ταχύτητα. Αντιλήφθηκα εγκαίρως τον άμεσο κίνδυνο και έκανα ένα βήμα πίσω με αποτέλεσμα το λεωφορείο να περάσει ακριβώς ξυστά από εμένα, επαναλαμβάνω με μεγάλη ταχύτητα.
Όπως καταλαβαίνετε κύριοι, αν δεν είχα αντιληφθεί την αντιεπαγγελματική και επικίνδυνη συμπεριφορά του οδηγού, θα με είχε παρασύρει και σκεφτείτε το επακόλουθο για την σωματική μου ακεραιότητα.
Παίρνοντας όλο το θάρρος που μου είχε απομείνει εκείνη τη στιγμή επιβιβάζομαι στο λεωφορείο και με αυστηρό ύφος αναφέρομαι στον οδηγό και του αναφέρω πως αν δεν είχα κάνει το βήμα πίσω θα με είχε παρασύρει και θα μπορούσε να με σκοτώσει.
Εκείνος, με περισσή αγένεια, χωρίς καν να ζητήσει μία συγγνώμη, ήταν άκρως επιθετικός απέναντί μου και μου είπε χαρακτηριστικά πως προσπαθώ να δημιουργήσω ένταση μέσα στο λεωφορείο.
Μετά την αποβίβασή μου στον τερματικό σταθμό ΚΤΕΛ με πλησίασε συνεπιβάτης μου, αυτόπτης μάρτυρας στο περιστατικό, ο οποίος καθόταν στο μπροστινό μέρος του λεωφορείου και μου ανέφερε πως τρόμαξε και ο ίδιος με το περιστατικό, φοβήθηκε πως θα με παρέσερνε, και είδε το βήμα που έκανα προς τα πίσω. Ζήτησα τα προσωπικά του στοιχεία (όνομα και τηλέφωνο) για να τα έχω στη διάθεσή μου.
Μόλις έφτασα στη δουλειά μου κάλεσα αμέσως την γραμμή παραπόνων του ΟΑΣΘ και ανέφερα λεπτομερώς το περιστατικό. Όπως μου ανέφερε ο υπάλληλος θα έκανε συστάσεις στον οδηγό.
Θεωρώ χρέος μου, για την δική μου μελλοντική ασφάλεια καθώς και την ασφάλεια όλων των συνεπιβατών μου, να αναφέρω εγγράφως και επωνύμως το περιστατικό προς γνώση και συμμόρφωση.
Η πρώτη και βασική προτεραιότητα του κάθε οδηγού λεωφορείου και του Οργανισμού γενικότερα πρέπει να είναι η ασφάλεια των επιβατών. Τέτοιες άκρως επικίνδυνες και αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές θα πρέπει να εκλείπουν.
Επίσης η σωστή εκπαίδευση των οδηγών είναι πρωταρχικής σημασίας για την ασφάλεια της μετακίνησης. Ο συγκεκριμένος οδηγός όπως φαίνεται δεν έχει κατανοήσει την έννοια των αποστάσεων ασφαλείας.
Αιτούμαι την άμεση ανταπόκριση του Οργανισμού και την ενημέρωσή μου σχετικά με τις απαραίτητες ενέργειες που θα προβεί ο Οργανισμός προς γνώση και συμμόρφωση του συγκεκριμένου οδηγού.
Σε περίπτωση που δεν έχω καμία απάντηση εντός 30 ημερών, δηλώνω υπεύθυνα πως θα απευθυνθώ και θα κοινοποιήσω το παρόν: Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Στη διεύθυνση τροχαίας Θεσσαλονίκης Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Στο Συνήγορο του Πολίτη Και θα ζητήσω εισαγγελική παρέμβαση Πάνω από όλα η ανθρώπινη ζωή.
Το παρόν κοινοποιείται σε online ειδησεογραφικές πηγές προς ενημέρωση των πολιτών, χωρίς να αναφερθεί οποιοδήποτε ευαίσθητο δεδομένο το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταυτοποίηση του οδηγού.
Μετά τιμής, Α. Π.
Επικοινωνώντας σήμερα, Πέμπτη 5 Ιουλίου, με τον εκπρόσωπο του Γραφείου Τύπου του ΟΑΣΘ, κ. Κυριακούλη, η απάντηση που δόθηκε για την εν λόγω καταγγελία είναι πως ο οργανισμός έχει ενημερωθεί για το περιστατικό και θα ακολουθηθεί η προβλεπόμενη πειθαρχική διαδικασία, όπως ισχύει για όλες τις καταγγελίες που γίνονται στον ΟΑΣΘ, ενώ αν υπάρξει ανάγκη, θα κληθεί ο επιβάτης που έκανε την καταγγελία.
Διαβάστε ακόμα:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ