Μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς οι χρήστες των social media καυτηριάζουν την απευθείας ανάθεση
Θέμα συζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η οπτική ταυτότητα - λογότυπο του μετρό που ανετέθη απευθείας - Σχόλια και για την ίδια την εταιρεία
Εκτάσεις παίρνει το θέμα της απευθείας ανάθεσης για τον σχεδιασμό του λογοτύπου-οπτικής ταυτότητας του πολυαναμενόμενου μετρό Θεσσαλονίκης.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε έπειτα από την αποκάλυψη του αποκλεισμού όλων των συμμετεχόντων και στη συνέχεια της απευθείας ανάθεσης στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.
Δες εδώ το έγγραφο της Parallaxi που αποκαλύπτει τον αποκλεισμό των υπολοίπων συμμετεχόντων
Η υπόθεση περνά πια και στα social media, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και να σχολιάζουν- όχι και με τόσο θετικό τρόπο- την απευθείας ανάθεση. Μάλιστα, κάνουν λόγο για μια σωρεία απευθείας αναθέσεων που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό, ενώ στο στόχαστρο βρίσκεται και το γεγονός πως η εταιρεία στην οποία ανετέθη η οπτική ταυτότητα μέχρι χθες δεν είχε ούτε site στον αέρα.
Ακόμη, στο στόχαστρο τίθεται και η υποτιθέμενη έλλειψη χρόνου, στη βάση της οποίας ανετέθη το έργο και δεν έγινε διαγωνισμός. Οι χρήστε βρίσκουν ειρωνικό το επιχείρημα της “οικονομίας χρόνου” για ένα έργο που συζητιέται εδώ και χρόνια και έχουν προηγηθεί ήδη κάποια… εγκαίνια!
Μια ανάρτηση στο TikTok του χρήστη @dimosthenis.v αναφορικά με την υπόθεση προκάλεσε μεγάλο σχολιασμό κάτω από το βίντεο του. Στο βίντεο, ο Δημοσθένης περιγράφει τους δυο ακυρωθέντες διαγωνισμούς, τον σταδιακό και τον, τελικά, ολικό αποκλεισμό των συμμετεχόντων.
Το βίντεο έχει πάνω από 400 σχόλια με την συντριπτική πλειονότητα να καυτηριάζει την απόφαση αυτή.
Δείτε το TikTok βίντεο:
@dimosthenis.v Μύρισε Ελλάδα🔥🤌 Αξιοκρατικά, μπορεί και όχι προχωράμε #foryou #foryoupage #foryoupagee #greece #greektiktok #μπεςφοργιουγαμω ♬ Spanish Flea – Herb Alpert & The Tijuana Brass
Δείτε παρακάτω πως σχολίασε το X την απευθείας ανάθεση:
Κρίθηκαν ανεπαρκείς όλες οι προτάσεις. Γι’αυτό δόθηκε απευθείας ανάθεση σε μια εταιρεία με ανύπαρκτο γραφιστικό έργο που δεν είχε καταθέσει πρόταση 🤡https://t.co/aRkKdJnOES
— Auslaender (@Auslaender) October 17, 2024
Εν το μεταξύ γίνεται το σώσε από δήθεν διαγωνισμούς. Απευθείας αναθέσεις για χαλιά, στικάκια, μάσκες, λογότυπο μέτρο. Τα μικρά που μαθαίνουμε. Πετάνε μερικά ονόματα, το πιθανότερο άτομα που δεν είναι του κομματικού σωλήνα κ δήθεν πατάνε την ανομία! Μάρκετινγκ κι εδώ. Ένα θεατρο
— paralogo paralogo (@paralogo_) October 17, 2024
Εάν δεν ήθελες απλά να φτιάξει τον κολλητό κ σεβοσουν τα λεφτά του πολίτη θα προκηρισες διαγωνισμό για το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης με ενα συμβολικό έπαθλο χιλίων ευρώ κ το σχέδιο κ το όνομα του καλύτερου γραφίστα θα έμενε στην ιστορίας Δυστυχώς αυτο δεν προϋποθέτει μίζα pic.twitter.com/1pIm0QxkVD
— Kalhas82 (@Kalhas821) October 17, 2024
Ένα τρίγωνο Θεσσαλονίκης έπρεπε να βάλουν για σήμα στο μετρό send tweet
— Dionisis 🇪🇺🇺🇦 (@Dionisis81) October 17, 2024
Καπως ετσι θα είναι το λογοτυπο του μετρο θεσσαλονικης. Τριαντα χιλιαρικα ευχαριστω. pic.twitter.com/5m9Gi7MJkD
— Noob Sheldon☘️ (@to_onoma_sou) October 17, 2024
Έδωσαν με απευθείας ανάθεση τον σχεδιασμό του λογότυπου του #μετρο_θεσσαλονικης γιατί λέει πίεζε ο χρόνος…!!! Πίεζε ο χρόνος σε έργο που ξεκίνησε πριν 30 χρόνια…;!! #τψπρμ
— PDST95 (@PDST95) October 17, 2024
14 εκατ. Κόστισε το logo με απευθείας ανάθεση.
— Lora (@loramaraki) October 17, 2024
Η εταιρεία που πήρε την απευθείας ανάθεση για το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης. Λολ, είναι καταπληκτικό πόσο ξεδιάντροπα γίνονται κάποια πράγματα στην Ελλάδα. https://t.co/0N06c0k5Md
— Grouchy Philosopher (@grouchydiogenes) October 17, 2024
Χαχαχα χαχαχα χαχαχαχα χαχαχα χαχαχα χαχαχα χαχαχαχα αυτό με την απευθείας ανάθεση στο λογότυπο είναι μάλλον ακόμα μεγαλύτερο σκανδαλάκι και ίσως εμπλέκεται απευθείας στέλεχος της ΝΔ. Μόλις κάτσω σε υπολογιστή θα ενημερώσω αν δεν έχει ήδη βγει κάτι.
— Prick🇵🇸&🏳️🌈Mortis🏴☠️III (@PrickandMortis) October 17, 2024