Ταχιάος: Χαρακτήρισε το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης ως τη μεγαλύτερη επικοινωνιακή επιτυχία
«Οι πιθανότητες να συμβεί ένα σφάλμα είναι μία περίπτωση στα 100.000 χρόνια», απαντάει στα ερωτήματα σχετικά με την ασφάλειά του Μετρό.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος μίλησε στην εκπομπή “Update” του ΕΡΤNews και στον Κ. Λασκαράτο, για το λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι, «είναι μια κουβέντα η οποία, έχει τα χαρακτηριστικά της υπερβολής».
Ο κ. Ταχιάος ανέφερε αρχικά σχετικά με το λογότυπο πως, «η αισθητική είναι κάτι πολύ υποκειμενικό». Όπως είπε, «αυτό το οποίο είναι σίγουρο, είναι πως ό, τι και να ερχόταν, είμαι απολύτως βέβαιος, θα προκαλούσε συζητήσεις με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Και είμαι σίγουρος ότι ένα έργο τόσο φορτισμένο όσο το μετρό της Θεσσαλονίκης, είναι σίγουρο ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα συγκέντρωνε αντιδράσεις».
Ταυτόχρονα, τόνισε πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει μεγαλύτερη επικοινωνιακή επιτυχία από την συζήτηση που έγινε με το λογότυπο. «Είναι το πιο αναγνωρίσιμο λογότυπο στη χώρα αυτή τη στιγμή», τόνισε ο υφυπουργός και συμπλήρωσε πως «πλέον έχει απασχολήσει πάρα πολύ την δημοσιότητα, υπερβολικά σε σχέση με το πραγματικό».
Διαβάστε το ρεπορτάζ της parallaxi για την απευθείας ανάθεση για το λογότυπο:
«Οι πιθανότητες να συμβεί ένα σφάλμα είναι μία περίπτωση στα 100.000 χρόνια»
Με το Μετρό Θεσσαλονίκης να λειτουργεί χωρίς οδηγό, γεννώνται ερωτήματα σχετικά με την ασφάλειά του. Όπως επεσήμανε ο κ. Ταχιάος, «το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει το εξής χαρακτηριστικό: Δέκα φορές το δευτερόλεπτο ο συρμός πληροφορείτο κέντρο ελέγχου και τους υπόλοιπους συρμούς πού ακριβώς βρίσκεται. Στην Αθήνα, δεν συμβαίνει αυτό».
Τόνισε επίσης πως, «έχει πάρα πολλές παραμετροποιήσεις οι οποίες επιτρέπουν να υπάρχουν πάρα πολλά επίπεδα ασφαλείας. Οι πιθανότητες να συμβεί ένα σφάλμα είναι μία περίπτωση στα 100.000 χρόνια. Το σύστημα αυτό υπάρχει ήδη σε 48 Μετρό στον κόσμο σε. Εδώ και 40 χρόνια και δεν έχει δημιουργηθεί ένα επεισόδιο».
Σχετικά με το αν θα υπάρχουν και στο Μετρό της Θεσσαλονίκης ώρες αιχμής, ο κ.Ταχιάος ανέφερε ότι, «σε πρώτη φάση θα ξεκινήσουμε με 3,5 λεπτά χρόνο απόσταση, θα κατέβει στα 2,5 και η τελική εφικτή απόσταση είναι το ενάμισι λεπτό.
Αν κάθε ενάμισι λεπτό περνάει συρμός, υπάρχει η δυνατότητα της μεταφοράς 18.000 επιβατών ανά ώρα, ανά κατεύθυνση, σε ώρα αιχμής. Αυτό μπορεί κανένας να πει ότι είναι εφικτό σε σχέση με τη ζήτηση που αναμένουμε, που είναι περίπου 15.500 επιβάτες στη γραμμή μεταξύ Πανεπιστημίου και Σιντριβάνι, αλλά θα το δούμε στην πράξη.
Πηγή: ΕΡΤ