Ταχιάος για «κλείσιμο» Μετρό Θεσσαλονίκης – Τα παραδείγματα σε Κοπεγχάγη και Μιλάνο
Η ανάρτηση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Από τη Δευτέρα η Θεσσαλονίκη έχει μείνει χωρίς μετρό, καθώς για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα πραγματοποιούνται δοκιμές των συρμών ενόψει της επέκτασης του δικτύου προς την Καλαμαριά.
Η διακοπή των δρομολογίων θα διαρκέσει έναν μήνα και θα επαναληφθεί τον Φεβρουάριο, οπότε το μετρό θα τεθεί ξανά προσωρινά εκτός λειτουργίας για περίπου τον ίδιο χρονικό διάστημα.
Με ανάρτησή του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος δίνει τη δική του απάντηση για τη διακοπή των δρομολογίων, επισημαίνοντας πως δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι αντίστοιχο σε δίκτυα του εξωτερικού.
Η ανάρτηση Ταχιάου:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ, ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Ορίστε, λοιπόν:
ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ
«Πολλοί άνθρωποι έχουν αγκαλιάσει πολύ γρήγορα τη γραμμή M3 και έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας πολλών. Αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και γνωρίζω ότι θα απογοητεύσουμε αρκετό κόσμο, όταν θα χρειαστεί να διακόψουμε πλήρως τη λειτουργία της γραμμής M3 για δύο εβδομάδες τον Ιανουάριο, προκειμένου να δοκιμάσουμε τη νέα γραμμή μετρό προς Nordhavn, τη γραμμή M4». (Henrik Plougmann Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της Metroselskabet σε ανακοίνωση προς τον Τύπο της 13ης Δεκεμβρίου 2019 👉 https://bit.ly/47BuXDO )
Το γεγονός: Για τις δοκιμές της σύνδεσης M3 με την επέκταση M4 προς το Nordhavn: κλείσιμο της επιβατικής λειτουργίας της γραμμής M3 για 15 ημέρες από την Κυριακή 12 Ιανουαρίου μέχρι την Κυριακή 26 Ιανουαρίου του 2020.
ΜΙΛΑΝΟ
«… Σήμερα τρέχουμε 14 τρένα και πρέπει να δοκιμάσουμε και τα 47 τρένα του στόλου σε ολόκληρη τη γραμμή. Για να πραγματοποιηθούν αυτές οι εργασίες με ασφάλεια, η γραμμή πρέπει να κλείσει επειδή οι δοκιμές απαιτούν ολόκληρη τη δομή και τα συστήματα…»”. (Amerigo Del Buono , Διευθυντής λειτουργιών της ATM και Διευθύνων Σύμβουλος της M4 στην Corriere Della Sera της 14ης Φεβρουαρίου 2024 👉https://bit.ly/3LCxeWP )
Το γεγονός:
Στην αυτόματη γραμμή M4 στο Μιλάνο επιλέχθηκε διαφορετική προσέγγιση. Συγκεκριμένα, έκλειναν διαλειμματικά για μερικές μέρες κάθε φορά από τον Μάρτιο έως τον Ιούλιο του 2024, συνολικά χάνοντας 30 ημέρες επιβατικής λειτουργίας στο διάστημα αυτό. Η μισή γραμμή είχε ανοίξει νωρίτερα με το 1/3 των προβλεπόμενων συρμών σε κυκλοφορία και στο διάστημα των δοκιμών, κάθε φορά που άνοιγαν μετά από τις επί μέρους προσωρινές διακοπές, ανέβαζαν και λίγο το επίπεδο εξυπηρέτησης της γραμμής προσθέτοντας νέα τρένα.
