Το αφεντικό που κάθε χρόνο κάνει δώρο ταξίδι στους υπαλλήλους του!
Ένα αφεντικό διαφορετικό από τα υπόλοιπα!
Αν ψάχνεις μία δουλεία η οποία περιλαμβάνει… ταξίδια, τότε ίσως αυτή να είναι η… ευκαιρία σου! Αυτό κάνει ο πρόεδρος μίας εταιρείας αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας, που χρησιμοποιείται από 30 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως!
Ο πρόεδρος της εταιρείας Mentimeter, πηγαίνει κάθε χρόνο ένα ταξίδι μαζί με τους υπαλλήλους του, για έναν ολόκληρο μήνα! Ο Johnny Warström, είναι πρόεδρος της σουηδικής εταιρείας Mentimeter, με βάση την Στοκχόλμη.
Διαβάστε ακόμη: Πώς να ζητήσεις από τον εργοδότη σου ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα
Συγκεκριμένα, είναι σαν να μεταφέρει ολόκληρη την εταιρεία, κάθε χρόνο και για έναν ολόκληρο μήνα, σε διαφορετική χώρα του εξωτερικού. Με αυτό τον τρόπο, ο Warström, θέλει να ισχυροποιήσει τους δεσμούς και την ομαδική δουλειά των υπαλλήλων του, αλλά παράλληλα τους δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουν και μία διαφορετική κουλτούρα!
«Μόλις επιστρέψαμε από το ταξίδι μας στο Παλέρμο, μετά από ένα μήνα» αποκαλύπτει στο Travel + Leisure. Όπως λέει, έμεναν σε ένα κτίριο με διαμερίσματα του 14ου αιώνα, το οποίο είναι κοντά στην θάλασσα.
«Εκεί πέρα, δουλεύαμε και κοιμόμασταν» συμπληρώνει.
Εν ολίγοις, δεν πηγαίνουν αυτό το ταξίδι μόνο για να… τεμπελιάσουν, αλλά παράλληλα κάποιες ώρες εργάζονται. Όπως λέει, τα ταξίδια αυτά τους εμπνέουν για να είναι καλύτεροι και πιο αποδοτικοί στην δουλειά τους.
Κάθε Φεβρουάριο λοιπόν, η εταιρία Mentimeter… μετακομίζει, όμως οι προετοιμασίες και η μεταφορά της εταιρείας, ξεκινούν μήνες πριν. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Warström, το κλειδί είναι να βρουν μία τοποθεσία που να είναι πρωτότυπη και να προάγει την σκέψη.
Παράλληλα όμως, κριτήριο επιλογής αποτελεί και το κλίμα της χώρας. Προτιμούν συνήθως πιο ζεστά κλίματα, καθώς το κλίμα της Σουηδίας είναι φυσικά πολύ ψυχρό. Γι’αυτό το λόγο, φεύγουν και τον συγκεκριμένο μήνα, όπου ο χειμώνας είναι πολύ βαρύς στην χώρα τους.
Όλοι οι υπάλληλοι έχουν λόγο και βοηθούν στην προετοιμασία αυτή. «Η γνώμη των υπαλλήλων πριν, κατά την διάρκεια και μετά το ταξίδι, είναι αυτή που κάνει το συγκεκριμένο πρόγραμμα τόσο πετυχημένο» σημειώνει.
Δείτε ακόμη: Aυτά είναι τα 6 στοιχεία που κάθε εργοδότης προσέχει σε εσένα
Ακόμη, μέσω των ταξιδιών αυτών, εφόσον οι υπάλληλοι επισκέπτονται διάφορες χώρες, έχουν την δυνατότητα να «μπουν» ευκολότερα στο μυαλό των πελατών τους, με διαφορετικές κουλτούρες.
Και συνεχίζει: «Η αλλαγή κλίματος και τοπίου, δίνει μία ανάσα φρεσκάδας στους υπαλλήλους, κάτι το οποίο είναι εμφανές στην ομάδα».
Πηγή: Travel + Leisure