Parallax View

Ο Σον Μπέικερ και η Ανόρα έκαναν την έκπληξη και κέρδισαν τα PGA και DGA!

Σε μια χρονιά με διαρκείς ανατροπές και σκάνδαλα -που όπως φαίνεται αδειάζουν τα φαβορί- τα πάντα φαίνεται πως θα κριθούν στο photo finish και στο ποιος έκανε τα λιγότερα λάθη

Γιάννης Γκροσδάνης
ο-σον-μπέικερ-και-η-ανόρα-έκαναν-την-έκπ-1278551
Γιάννης Γκροσδάνης

Είναι οπωσδήποτε μια οσκαρική χρονιά γεμάτη εκπλήξεις και διαρκείς ανατροπές! Κι αυτό μας το αποδεικνύουν περίτρανα οι απονομές των Σωματειακών Βραβείων Παραγωγών και Σκηνοθετών, που πραγματοποιήθηκαν χτες το βράδυ στο Λος Άντζελες. Έτσι λοιπόν η Ανόρα του Σον Μπεϊκερ προσπέρασε την Εμίλια Πέρεζ και το Brutalist (ταινίες που έχουν τις περισσότερες υποψηφιότητες Όσκαρ) και κέρδισε τόσο το βραβείο του Σωματείου Παραγωγών όσο και αυτό του Σωματείου Σκηνοθετών αναθεωρώντας εκ νέου τις εκτιμήσεις όλων για το που θα καταλήξουν τα Όσκαρ. 

Να σημειώσουμε ότι ο Μπέϊκερ και η ταινία του έχουν παρουσία στα Όσκαρ καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας και μένει πλέον να δούμε τι θα συμβεί με τα σωματειακά βραβεία ηθοποιών και σεναριογράφων, που θα απονεμηθούν προσεχώς. 

Το βραβείο του Σωματείου Παραγωγών αποτελεί ένα σημαντικό πρόκριμα – προάγγελο για το που οδηγείται το Όσκαρ καλύτερης ταινίας κάθε χρονιά – να θυμίσουμε ότι όταν κέρδισαν ταινίες όπως τα Παράσιτα (2020) ή το Coda (2022) έδειξαν με χαρακτηριστικό τρόπο που πάνε και τα Όσκαρ. Αντίστοιχα τα βραβεία του Σωματείου Σκηνοθετών διαχρονικά αποκαλύπτουν που πάει το Όσκαρ σκηνοθεσίας και ιστορικά μόλις 8 φορές τα δύο βραβεία δεν έχουν συμπέσει μεταξύ τους. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ανόρα στην αρχή του Σαββατοκύριακου είχε θριαμβεύσει και στα Critics Choice Awards κερδίζοντας επίσης τo βραβείo καλύτερης ταινίας.

Σε μια χρονιά με διαρκείς ανατροπές και σκάνδαλα – που όπως φαίνεται αδειάζουν τα φαβορί – τα πάντα φαίνεται πως θα κριθούν στο photo finish και στο ποιος έκανε τα λιγότερα λάθη. Ήδη τις προηγούμενες μέρες φαίνεται πως έχει κάνει ιδιαίτερη αίσθηση το σκάνδαλο με τις δηλώσεις και τα παλιά tweets της πρωταγωνίστριας της Εμίλια Πέρεζ, Κάρλα Σοφία Γκασκόν.

#TAGS