Θεσσαλονίκη

Επέκταση στο Μετρό Θεσσαλονίκης προς δυτικά και ανατολικά: Τι λένε στην Parallaxi όλοι οι δήμαρχοι

Τι δηλώνουν οι δημοτικές αρχές οχτώ δήμων του πολεοδομικού συγκροτήματος για τη διεύρυνση των υπόγειων γραμμών προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο

Μαρίνα Τομπάζη
επέκταση-στο-μετρό-θεσσαλονίκης-προς-1281571
Μαρίνα Τομπάζη

Ένα χρόνο ακριβώς από την έναρξη των δρομολογίων της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, δείχνει το κυβερνητικό ημερολόγιο για την παράδοση της πρώτης επέκτασης προς την Καλαμαριά, στο επιβατικό κοινό της πόλης.

Όπως είχε διευκρινίσει μάλιστα, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, τα δρομολογημένα έργα, πρόκειται να επηρεάσουν τη λειτουργία της ήδη υπάρχουσας γραμμής, με τη διακοπή –πιθανόν το καλοκαίρι- της κυκλοφορίας των συρμών, προκειμένου να προχωρήσει η κατασκευή των πέντε νέων Σταθμών (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα), με μήκος υπόγειας γραμμής 4,78 χλμ., που αναμένεται να καλύπτει την απόσταση από τον τερματικό Σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης σε 15 λεπτά.

Την ίδια ώρα όμως, που η διορία για την περαιτέρω επέκταση προς τα ανατολικά, δεσμεύεται να είναι έως τις 30 Νοεμβρίου 2025, η υψηλής σημασίας για το συγκοινωνιακό δίκτυο, περιοχή του αεροδρομίου, καθώς και η δυτική πλευρά της πόλης, μένουν εκτός του χάρτη των υπόγειων μετακινήσεων. Μάλιστα, κατά τα λεγόμενα του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, η επέκταση προς τις δυτικές περιοχές «έπεται αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς γιατί δεν έχουμε την αναγκαία χρηματοδότηση. Δεν υπάρχει Ταμείο Ανάκαμψης, έχει τελειώσει», εξασφαλίζοντας με βεβαιότητα μόνο αναβολές και καθυστερήσεις για την ένταξη του Μετρό στις συγκεκριμένες περιοχές και αφήνοντας μια απαισιόδοξη αίσθηση στους επιβάτες των βορειοδυτικών συνοικιών.

Η Parallaxi φέρνει το ζήτημα της διεύρυνσης των υπόγειων γραμμών στις δημοτικές αρχές των περιοχών αυτών. Οι επικεφαλής οχτώ δήμων του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης (πλην του δήμου Θεσσαλονίκης και της Καλαμαριάς, όπου έχει ήδη δρομολογηθεί) σχολιάζουν την παρούσα κατάσταση στο Μετρό, καθώς και τις επιλογές που ακολουθούνται για το μεγάλο συγκοινωνιακό έργο της πόλης.

Λάζαρος Κυρίζογλου, δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης: «Το Μετρό ως μέσο σταθερής τροχιάς, αυτό που χρειάζεται είναι πόδια»

«Υπάρχει μια διαβεβαίωση ότι θα γίνει σε πρώτη φάση ο προαστιακός, πράγμα το οποίο δεν μας βρίσκει αντίθετους, διότι ο προαστιακός μπορεί να κατασκευαστεί πάρα πολύ εύκολα και να λειτουργήσει σε ήδη υφιστάμενο επίγειο σιδηροδρομικό δίκτυο. Σε ό,τι αφορά την επέκταση του Μετρό δυτικά, περιμένουμε από την κυβέρνηση την εξειδίκευση της εξαγγελίας για το συγκεκριμένο ζήτημα», αναφέρει αρχικά, ο δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου.

«Το Μετρό πρέπει να επεκταθεί οπωσδήποτε στα δυτικά, καθώς μιλάμε για μισό εκατομμύριο περίπου πολίτες και αυτό από μόνο του καταδεικνύει την αναγκαιότητα της κατάστασης. Το Μετρό ως μέσο σταθερής τροχιάς, αυτό που χρειάζεται είναι πόδια. Να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν πολίτες, με βάση την αρχή της σκοπιμότητας και της ωφελιμότητας», προσθέτει ο κ.Κυρίζογλου στη συνέχεια.

Όσον αφορά τα σχόλια των δημοτών του, για την έως τώρα λειτουργία του, ο δήμαρχος τονίζει πως αυτά είναι πολύ θετικά.

«Και από τους οδηγούς και από τους πολίτες. Κινούμενος και εγώ με αυτοκίνητο από τους Αμπελόκηπους μέχρι τη Διεθνή Έκθεση, κάνουμε –όχι σε ώρες αιχμής- πέντε έως επτά λεπτά. Αυτό για εμάς ήταν άπιαστο όνειρο. Βελτίωση στην κυκλοφορία έχουμε δει οπωσδήποτε. Επιπλέον, πάρα πολλοί κάτοικοι του δήμου μας πηγαίνουν στη στάση του Σιδηροδρομικού Σταθμού πεζή, παίρνουν το Μετρό από εκεί και αντίστροφα το ίδιο. Το πρόβλημα υπάρχει με τους ηλικιωμένους που δεν μπορούν να περπατήσουν, ωστόσο η λειτουργία του Μετρό μέχρι στιγμής κρίνεται θετική».

«Υπάρχει σε όλους μας, καθολικό αίτημα, για επέκταση του Μετρό προς τους Αμπελόκηπους, τη Μενεμένη, το Κορδελιό, τον Εύοσμο, τη Σταυρούπολη και τις υπόλοιπες περιοχές δυτικά, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο πληθυσμός αυτών των περιοχών», καταλήγει ο κ.Κυρίζογλου.

Λευτέρης Αλεξανδρίδης, δήμαρχος Κορδελιού-Ευόσμου: Συζητήσεις για χώρους στάθμευσης ποδηλάτων και οχημάτων για τους επιβάτες του Μετρό

Από πλευράς του, ο δήμαρχος Κορδελιού-Ευόσμου, Ελευθέριος Αλεξανδρίδης γνωστοποιεί πως «η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει δύο γραμμές οι οποίες θα εξυπηρετούν το δήμο. Η μία θα έρχεται στον Εύοσμο και θα έχει τρεις στάσεις στο δήμο μας και άλλη θα πηγαίνει στο Ελευθέριο Κορδελιό και θα έχει δύο στάσεις».

«Εμείς αυτό που προσπαθούμε, προκειμένου να συνδέσουμε την κίνηση των πολιτών στο Μετρό είναι το ότι ζητήσαμε να μας δοθεί χώρος μπροστά στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, για να παρκάρουμε επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά ποδήλατα και έτσι, να διευκολυνθούν οι πολίτες που θα πηγαίνουν με ποδήλατα από το δήμο μας στον Σταθμό και από εκεί θα μπορούν να παίρνουν το Μετρό, να κάνουν τις δουλειές τους και να επιστρέφουν πάλι με τα ηλεκτρονικά ποδήλατα», αποκάλυψε και έπειτα συμπλήρωσε:

«Είμαστε σε συζητήσεις και με τη ΓΑΙΑΟΣΕ και με το Υπουργείο και έχουμε προτείνει επίσης στον υφυπουργό του Υ.ΜΑ.Θ. να γίνει ένα μεγάλο πάρκινγκ φυλασσόμενο στο στρατόπεδο Ζιάκα, το οποίο να εξυπηρετεί με μίνι μπας αυτούς που θα σταθμεύουν τα οχήματά τους εκεί, είτε είναι πολίτες δικοί μας είτε είναι επισκέπτες της πόλης, και να μεταφέρονται με αυτόν τον τρόπο στο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλος χώρος, μπορεί να γίνει ένα μεγάλο και ωραίο πάρκινγκ. Θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και για τον προαστιακό, όταν μελλοντικά θα λειτουργήσει, που πιστεύουμε πως αυτό θα γίνει πολύ νωρίτερα από την επέκταση του Μετρό».

Ο κ. Αλεξανδρίδης δηλώνει τελικώς: «Νομίζω ότι το Μετρό είναι ένα έργο, το οποίο θα δώσει τεράστια ανάπτυξη στην πόλη, αλλά αυτήν τη στιγμή είναι μισό έργο. Είναι ένα έργο το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς επιβάτες, γιατί είναι μόνο στο κέντρο και η επέκταση η οποία έχει προβλεφθεί, πηγαίνει σε μόνο μία περιοχή, που είναι η Καλαμαριά. Για να είναι βιώσιμο και οικονομικά, αλλά και στη συνείδηση των πολιτών, το Μετρό θα πρέπει να έρθει δυτικά. Είναι επιβεβλημένη η επέκτασή του προς τα εδώ, διότι στη δυτική Θεσσαλονίκη ζει μισό εκατ. κόσμος».

Δημήτρης Ασλανίδης, δήμαρχος Παύλου Μελά: «Προτεραιότητα η επέκταση προς τα δυτικά έναντι της επιλογής προς το αεροδρόμιο»

«Θεωρούμε αυτονόητη την επιλογή επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς τη δυτική και βορειοδυτική πλευρά της πόλης και μάλιστα σε προτεραιότητα έναντι της άλλης επιλογής προς το αεροδρόμιο», υποστηρίζει ο δήμαρχος Παύλου Μελά, Δημήτρης Ασλανίδης.

«Όλη την περίοδο πριν την παράδοση και λειτουργία του Μετρό, αλλά και μετά από αυτήν, ο δημόσιος διάλογος που αφορά στις αναγκαίες επεκτάσεις, καθορίζεται από τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και το σχεδιασμό που έχει γίνει», σημειώνει.

«Σε ό,τι αφορά στο Δήμο Παύλου Μελά, έχω τοποθετηθεί με ξεκάθαρο τρόπο και με κάθε ευκαιρία τόσο υπέρ την επέκτασης του Μετρό στα δυτικά όσο και υπέρ της προτεραιοποίησης της γραμμής επί της οδού Λαγκαδά, έναντι άλλων επιλογών. Τα επιχειρήματά μας είναι συγκεκριμένα και λογικά.

Πρώτον, τα Νοσοκομεία στην Ευκαρπία (Παπαγεωργίου, 424, νέο Ογκολογικό) πρέπει να εξυπηρετούνται με μέσα σταθερής τροχιάς.

Δεύτερον, η οδός Λαγκαδά είναι κεντρική οδική αρτηρία με μεγάλους φόρτους, εξυπηρετεί πολλούς δήμους, είναι κεντρική είσοδος της πόλης και εξυπηρετεί την κίνηση από γύρω νομούς, κεντρική και ανατολική Μακεδονία, Θράκη και εξωτερικό.

Τρίτον, το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά με δύο νέα μουσεία εντός του, το μελλοντικό πάρκο Καρατάσιου, το Δάσος Αναψυχής Ευκαρπίας είναι όλα Μητροπολιτικές λειτουργίες που πρέπει να συνδέονται με Μετρό. Τέταρτον, η δημιουργία και λειτουργία δυτικού προαστιακού μπορεί να εξυπηρετήσει μερικώς τις άλλες περιοχές στα δυτικά», εξηγεί ο κ.Ασλανίδης.

«Η εγγενής ανισορροπία και η υστέρηση στον τομέα των υποδομών της βορειοδυτικής πλευράς της πόλης είναι δεδομένη και πανθομολογούμενη, παρά τα πληθυσμιακά δεδομένα. Αυτή η ανισορροπία πρέπει τάχιστα να αποκατασταθεί. Η επέκταση του Μετρό λοιπόν, σε αυτήν την πλευρά της πόλης είναι η επόμενη αυτονόητη εξέλιξη που θα άρει την συγκοινωνιακή της απομόνωση. Οι δύο επεκτάσεις των γραμμών που σχεδιάζονται απαντούν στο πρόβλημα», υπογραμμίζει ο δήμαρχος Παύλου Μελά, διευκρινίζοντας πως:

«Η επέκταση του Μετρό είναι σημαντική, διότι είναι μια δημόσια υποδομή από αυτές που προσθέτουν υπεραξία, επιδρούν θετικά στην κυκλοφορία, στις μετακινήσεις και τις μεταφορές εντός πόλης, καθώς αναβαθμίζει τον συγκοινωνιακό χάρτη της. Παράλληλα απομειώνει την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί η αυξανόμενη αυτοκίνηση σε ένα ήδη επιβαρυμένο πολεοδομικό συγκρότημα, δίνει ώθηση στην οικονομική ανάπτυξη και δυνητικά συμβάλλει στην κοινωνική συνοχή του τόπου. Βελτιώνει με τρόπο απτό και πραγματικό την καθημερινότητα του πολίτη την επομένη της λειτουργίας του.

Όλοι οι Μακεδόνες και Θεσσαλονικείς χαιρόμαστε με την θετική αυτή εξέλιξη, τη χαιρετίζουμε και ευχόμαστε να είναι η απαρχή άλλων ρυθμών, νέων σχεδιασμών και φιλόδοξων μεγάλων υποδομών. Σε συνδυασμό με τον ανασχεδιασμό των δρομολογίων του ΟΑΣΘ πιστεύω ότι η καθημερινότητα όλων στην πόλη είναι καλύτερη – κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις πρώτες μετρήσεις. Ορισμένες βέβαια αλλαγές ίσως έχουν δημιουργήσει μια σύγχυση των πρώτων ημερών, καθώς αλλάζουν συνήθειες ετών, όμως εκτιμώ ότι όλοι είμαστε θετικοί απέναντι στο νέο αυτό συγκοινωνιακό μέσο.

Βέβαια η επιτυχία του Μετρό συνολικά θα κριθεί και από τις επεκτάσεις. Η παράδοση και λειτουργία της επέκτασης προς την Καλαμαριά και αμέσως μετά η έναρξη των εργασιών για την δυτική επέκταση είναι οι παράγοντες που θα καθορίσουν την συνολική αποτίμηση του έργου από τους Θεσσαλονικείς. Το Μετρό δεν πρέπει να σταματήσει να κατασκευάζεται – δεν πρέπει να υπάρξουν νεκρές κατασκευαστικά περίοδοι», λέει στο τέλος ο κ.Ασλανίδης.

Σίμος Δανιηλίδης δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών: «Να προχωρήσουμε άμεσα στις επεκτάσεις προς τα νοσοκομεία, το ΔΙ.ΠΑ.Ε. και τη βιομηχανική ζώνη»

Από την άλλη, ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, εκφράζει τη δυσαρέσκειά του σχετικά με την καθυστέρηση της επέκτασης προς τα δυτικά. «Είναι θλιβερό και απαράδεκτο, το ότι ενώ δόθηκε σε χρήση, είναι μόνο για το κέντρο της πόλης και ανατολικά. Δεν έχει γίνει τα προηγούμενα χρόνια η οριστική χάραξη για τις δυτικές συνοικίες, αφήνοντας 400-550 χιλιάδες πολίτες που κατοικούν και εργάζονται στη βορειοδυτική και δυτική Θεσσαλονίκη, χωρίς Μετρό. Εάν θέλουμε να είναι λειτουργικό και να μπορεί να χρηματοδοτείται το κόστος λειτουργίας του από τα εισιτήρια, να έχει αρκετό επιβατικό κοινό, θα πρέπει άμεσα να προχωρήσουμε, και όχι σε βάθος χρόνου, στις επεκτάσεις -καταρχάς βορειοδυτικά- στα σημεία που βρίσκονται τα νοσοκομεία και το ΔΙ.ΠΑ.Ε., γιατί στο μεν Πανεπιστήμιο είναι πάνω από 30 χιλιάδες φοιτητές, δυνητικά καθημερινοί επιβάτες του Μετρό. Και αμέσως δίπλα από εκεί, στη βιομηχανική ζώνη, που άλλοι 40-45 χιλιάδες εργαζόμενοι δουλεύουν στις επιχειρήσεις και στα εργοστάσια της περιοχής. Και βέβαια, να επεκταθεί και προς το αεροδρόμιο».

Ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δυστυχώς, επί πόσα χρόνια, ακούμε και από αυτήν την κυβέρνηση και από τις προηγούμενες, για την κάλυψη των βορειοδυτικών συνοικιών και αποκαλύφθηκε ότι όλα αυτά που ακούμε τόσο καιρό, ήταν λόγια του αέρα. Δεν υπάρχει καμία μελέτη. Είναι απαράδεκτο, γιατί τα φτωχά λαϊκά στρώματα, οι μεροκαματιάρηδες, οι χαμηλόμισθοι, οι χαμηλοσυνταξιούχοι και οι φοιτητές των βορειοδυτικών συνοικιών είναι αυτοί που θα είναι καθημερινοί επιβάτες, άρα καθημερινοί πελάτες του Μετρό. Τα μεγάλα αστικά στρώματα και τα υψηλά οικονομικά νοικοκυριά, που έχουν πολλά αυτοκίνητα στην οικογένεια, και στα νοσοκομεία και στα πανεπιστήμια θα συνεχίσουν να πηγαίνουν με τα οχήματά τους. Άρα, είναι επιτακτικότατη ανάγκη, πρωτίστως για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης και για λόγους εξυπηρέτησης χαμηλών εισοδημάτων και δεύτερον για λόγους βιωσιμότητας του λειτουργικού κόστους του Μετρό».

Εν κατακλείδι, ο κ. Δανιηλίδης λέει για τη λειτουργία το Μετρό: «Τουλάχιστον λειτουργεί, έστω και με τα προβλήματα που έχει. Βέβαια, είναι απαράδεκτο το ότι ενώ τέθηκε σε λειτουργία, δεν είχαμε επιλύσει όλα τα τεχνικά προβλήματα. Ελπίζω τουλάχιστον, σε αυτό που λένε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια των επιβατών, να λένε αλήθεια και να μην προκύψει κάποιο ατύχημα».

Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη: «Πολύ σημαντική η επέκταση για τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις»

«Το Μετρό πρέπει να μεγαλώσει να επεκταθεί και στα δυτικά, αλλά και στα ανατολικά τουλάχιστον μέχρι το αεροδρόμιο, γιατί θα εξυπηρετήσει μια ενδοχώρα μέσα στην πόλη, από τη Θέρμη, το Πανόραμα, την Πυλαία και όλο το Δήμο Θερμαϊκού», επισημαίνει ο Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη, σημειώνοντας πως «με μια μετάβαση θα φτάνει κατευθείαν στην πόλη και αυτό θα είναι πολύ σημαντικό και για τους εργαζόμενους, αλλά και για επιχειρήσεις που βρίσκονται στα ανατολικά και ειδικά για μεγάλα εμπορικά κέντρα».

Ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη πληροφορεί επίσης πως σε συζήτηση που είχε με τον κ.Ταχιάο, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «ο σχεδιασμός είναι η αμφίπλευρη επέκταση και προς τα δυτικά και προς τα ανατολικά και φυσικά αυτό για το οποίο μιλάμε είναι για υπόγειο σιδηρόδρομο και όχι υπέργειο, μέχρι και το αεροδρόμιο τουλάχιστον».

Θεόδωρος Παπαδόπουλος, δήμαρχος Θέρμης: «Εμείς πιέζουμε. Θα πεθάνουν και τα παιδιά μας και μετά θα έρθει το Μετρό εδώ»

Μαζί με τον κ.Καϊτεζίδη και τον κ.Ταχιάο, συναντήθηκε και ο δήμαρχος Θέρμης, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, προκειμένου να συζητήσουν το κυκλοφοριακό ζήτημα των δικών τους περιοχών. Ο τελευταίος μάλιστα, επισημαίνει: «Εμείς πιέζουμε. Από ότι βλέπω, θα πεθάνω εγώ, θα πεθάνεις εσύ, θα πεθάνουν και τα παιδιά μας, και μετά θα έρθει το Μετρό στη Θέρμη. Ο προβληματισμός είναι να γίνει πρώτα δυτικά και μετά προς το αεροδρόμιο».

Σημειώνεται πως ο δήμος Θέρμης τραβά την προσοχή στο θέμα των επεκτάσεων, λόγω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης. «Για να τελειώσει το προς δυτικά, θα πάρει δεκαπέντε με είκοσι χρόνια. Προς τα εμάς, όπως το είχαν σχεδιάσει, η στάση στα “Πράσινα Φανάρια”, θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και το Πανόραμα, τον άξονα της Μουδανιών, τον άξονα τον Παραλιακό μέχρι Επανομή και Μηχανιώνα και τον άξονα της Πολυγύρου. Με ένα πάρκινγκ 30-50 στρεμμάτων ελεύθερο, θα άφηναν όλοι τα αυτοκίνητά τους εκεί και δεν θα έμπαινε κανένα αυτοκίνητο στην πόλη. Τώρα, ενώ έχουμε Μετρό από ανατολικά, δεν έχουμε εξοικονόμηση ούτε 1%».

Ο κ.Παπαδόπουλος τονίζει στο τέλος: «Το Μετρό είναι ένα στολίδι για την πόλη, αλλά για τις δικιές μας περιοχές δεν είναι αποτελεσματικό. Όσοι πηγαίνουν με αυτοκίνητο, δεν το χρησιμοποιούν, μπαίνουν με το αυτοκίνητο στην πόλη, όπως και πριν, γιατί δεν έχουν πού να αφήσουν το όχημά τους. Για όσους πηγαίνουν με λεωφορείο, ενόψει της αλλαγής και των δρομολογίων, όπου έχουν τερματικό, στη Νέα Ελβετία, νομίζω πως αυτό θα βοηθήσει εκεί. Αυτοί όμως, ούτως ή άλλως δεν χρησιμοποίησαν ΙΧ για να πάνε στην πόλη».

Θεόδωρος Τζέκος, δήμαρχος Θερμαϊκού: «Δέσμευση για σταθμό στην Περαία το 2039»

«Στην παρουσίαση που είχε γίνει πριν τη λειτουργία του Μετρό, υπήρχε δέσμευση στην επέκταση προς το αεροδρόμιο, και για ένα σταθμό επιπλέον στην Περαία, το 2039, όπως λέει ο σχεδιασμός. Η δική μας θέση είναι πως πρέπει ταυτόχρονα να πάει και προς τα δυτικά και προς το αεροδρόμιο, να γίνουν παράλληλα αυτές οι επεκτάσεις», δηλώνει ο δήμαρχος Θερμαϊκού, Θεόδωρος Τζέκος.

Ο ίδιος χαρακτηρίζει μάλιστα, περιορισμένη την εξυπηρέτηση των δημοτών του Θερμαϊκού.  «Ίσως τέλους του έτους που θα λειτουργήσει στη Μίκρα, εκεί θα μπορούσε να διευκολύνει ενδεχομένως τους δημότες μας. Μέχρι στιγμής, δεν έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα για τον δήμο μας. Δεν το χρησιμοποιούν οι δημότες, ούτε υπάρχει σύνδεση αστική του δήμου με τη Νέα Ελβετία, για να μπορέσεις να πάρεις λεωφορείο από σταθμό του Μετρό. Δεν άλλαξαν τα δρομολόγια του ΟΣΕΘ προς τη σωστή κατεύθυνση ακόμα, ωστόσο υπάρχει δέσμευση για δρομολόγιο προς τη Μίκρα, όταν λειτουργήσει εκεί το Μετρό».

Παντελής Τσακίρης, δήμαρχος Ωραιοκάστρου: «Ουδεμία διευκόλυνση το Μετρό για τον δήμο μας, δεν μας πολυ-αφορά»

«Το Μετρό δυνητικά θα μπορούσε να φτάσει στις παρυφές του Ωραιοκάστρου, στο αμαξοστάσιο επί της οδού Θερμαϊκού δηλαδή, που θα μπορούσε να εξυπηρετεί και την περιοχή μας, αλλά ακόμα είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο, καθώς δεν υπάρχουν ούτε μελέτες, ούτε τίποτα. Τώρα γίνεται ένας γενικότερος σχεδιασμός. Θέλει αρκετούς χρόνους για να υλοποιηθεί, τώρα απλά θα παρθούν οι αποφάσεις. Εμείς πάντως, δεν έχουμε καμία ενημέρωση για τον προαστιακό», αποσαφηνίζει ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης.

Σχετικά με την μέχρι τώρα εμπειρία των δημοτών του με το Μετρό, ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου διευκρινίζει: «Για να είμαι εντελώς ειλικρινής, δεν υπάρχει μεγάλο feedback, γιατί δεν μας πολυ-αφορά. Ένας άνθρωπος που θα ξεκινήσει από το Ωραιόκαστρο, εάν φτάσει στον Βαρδάρη, απλά δεν θα πάρει το Μετρό. Ουδεμία διευκόλυνση για εμάς, από τη στιγμή που δεν εξυπηρετεί τις δυτικές συνοικίες τουλάχιστον», καταλήγει ο κ.Τσακίρης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα