Μυλόπουλος: Φθηνές δικαιολογίες Ταχιάου για τη δίμηνη διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

«Κρύβει την αλήθεια και διαστρεβλώνει τα πραγματικά γεγονότα» - Τα ερωτήματα που του θέτει

Parallaxi
μυλόπουλος-φθηνές-δικαιολογίες-ταχι-1398796
Parallaxi

Για «φθηνές δικαιολογίες για τη δίμηνη διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης» από πλευράς του Νίκου Ταχιάου, κάνει λόγο σε ανάρτησή του ο Γιάννης Μυλόπουλος σχολιάζοντας τα όσα ανέφερε χτες ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα θέτει μια σειρά από ερωτήματα όσον αφορά τη σύγκριση που γίνεται μεταξύ του Μετρό της Θεσσαλονίκης και εκείνων του Μιλάνο και της Κοπεγχάγης.

Αναλυτικά τα όσα αναφέρει ο κ. Μυλόπουλος:

Ο κ. Ταχιάος, απαντώντας για πρώτη φορά επί της ουσίας στις καταγγελίες ότι σε κανένα αυτόματο μετρό στον κόσμο δεν χρειάστηκε να διακοπεί η λειτουργία του για 1 + 1 μήνες, χρησιμοποιεί τα παραδείγματα της Κοπεγχάγης και του Μιλάνου που εγώ παρέθεσα, για να αποδείξω ότι πουθενά αλλού δεν χρειάστηκε να υπάρξει δίμηνη διακοπή.

Μόνο που και πάλι κρύβει την αλήθεια και διαστρεβλώνει τα πραγματικά γεγονότα.

1. Δεν λέει κουβέντα για τις πρωτοφανείς διακοπές της λειτουργίας του μετρό στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια της πρώτης χρονιάς από την παράδοσης του, που προκάλεσαν ατέλειωτες ταλαιπωρίες στους επιβάτες με ακυρώσεις δρομολογίων, καθυστερήσεις σε ώρες αιχμής και τριτοκοσμικές εικόνες συνωστισμών στους σταθμούς και εξόδου των επιβατών από υπόγειους αεραγωγούς. Γιατί στα μετρό της Κοπεγχάγης και του Μιλάνου δεν υπήρξαν τέτοια τεχνικά προβλήματα ενώ στη Θεσσαλονίκη υπήρξαν; Μήπως γιατί εκεί είχαν ολοκληρώσει στην ώρα τους τις 18μηνες δοκιμές που προβλέπουν οι κανονισμοί;

2. Ο κ. Ταχιάος δεν εξηγεί γιατί στην Κοπενχάγη, για την ένταξη δύο γραμμών χρειάστηκαν μόλις δύο βδομάδες διακοπής και για το Μιλανο για την ένταξη μιας γραμμής χρειάστηκαν μόνο 3 + 2 μέρες, ενώ για τη Θεσσαλονίκη, για την ένταξη μίας μόνο γραμμής επέκτασης χρειάζονται δύο ολόκληροι μήνες;

Μήπως και τα δύο αρνητικά ρεκόρ του μετρό της Θεσσαλονίκης οφείλονται στην ανευθυνότητα των εδώ αρμόδιων να παραδώσουν το μετρό, για λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων, βιαστικά μετά από 4 χρόνια καθυστέρησης, χωρίς να έχουν ολοκληρώσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια;

3. Κι ακόμη, προκαλώ τον κ. Ταχιάο να συγκρίνει τα δύο παραδείγματα, της Κοπεγχάγης και του Μιλάνου, ως προς τον χρόνο ολοκλήρωσης και ως προς τις αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν λόγω καθυστερήσεων, με το δικό μας αρνητικό και πάλι ρεκόρ.

Υπάρχει άλλο αυτόματο μετρό που έφτασαν οι αποζημιώσεις για τις τεράστιες καθυστερήσεις μετά το 2019, στο μισό δις;

4. Τέλος, γιατί το διάστημα 2016 – 2019 εκτελέστηκε το 45% του έργου χωρίς καθυστέρηση και χωρίς αποζημιώσεις σε εργολάβους, ενώ από το 2019 και μετά χρειάστηκαν πέντε ολόκληρα χρόνια για το μόλις 25% που υπολείπονταν και αποζημιώσεις δημοσίου χρήματος για την καθυστέρηση σε εργολάβους ύψους, μέχρι τώρα, 500 εκατομμυρίων ευρώ;

Αν κάποιος υποφέρει από παιδικές ασθένειες, αυτό δεν είναι το μετρό.

Ειναι η κυβέρνηση που το διαχειρίζεται.

Που υποφέρει από την ασθένεια της διαρκούς απόκρυψης και της συστηματικής διαστρέβλωσης της αλήθειας.

Με κεντρικό ζήτημα πάντα, βέβαια, τις υπερβάσεις του προϋπολογισμού σε βάρος του δημοσίου και υπέρ των εργολάβων.

Έχει κάτι να πει γι αυτά τα αρνητικά ρεκόρ της Θεσσαλονίκης ο κ. Ταχιάος;

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα