Ραγκούσης: Παράνομη η μετάταξη του Σταθμάρχη – Έπρεπε να ήταν έως 48 ετών

«Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;», δηλώνει ο Νίκος Παππάς.

Parallaxi
ραγκούσης-παράνομη-η-μετάταξη-του-στα-978503
Parallaxi

«Τελικά το πελατειακό – επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε μοιραίο ρόλο στη τραγωδία των Τεμπών», δήλωσε ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Ραγκούσης.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Ραγκούσης, «η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη».

Μάλιστα, επικαλείται το ΦΕΚ, στο οποίο περιλαμβάνεται η μετάταξη του σταθμάρχη – ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος, μετά τη μαραθώνια απολογία του – που δημοσιοποίησε και το in, με μία σημαντική προσθήκη.

«Η μετάταξή του δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, στις 30 Ιουνίου 2022», αναφέρει ο Γιάννης Ραγκούσης.

Και προσθέτει: «Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών, με κωδικό 1645713805».

Όριο ηλικίας τα 48 έτη

Σε αυτό το σημείο, ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει ένα κρίσιμο στοιχείο, με το οποίο, όπως τονίζει, αποδεικνύεται η «παράνομη» μετάταξη του σταθμάρχη.

«Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας του 2022 (apografi.gov.gr) και συγκεκριμένα για την κάλυψη της θέσης με κωδικό 1645713805, ΔΕ Σταθμαρχών, ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως, υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη!», σημειώνει ο Γιάννης Ραγκούσης.

«Επομένως, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα», υπογραμμίζει ο πρώην υπουργός, «ο συγκεκριμένος υπάλληλος που ήταν ηλικιακά πολύ μεγαλύτερος, δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου».

«Το μόνο πλέον που απομένει να απαντήσει η κυβέρνηση στον ελληνικό λαό είναι: ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;», καταλήγει ο Γιάννης Ραγκούσης στη δήλωσή του.

Πηγή: in.gr

Παππάς για διοικήσεις ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ: Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;

«Οι διοικήσεις των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ παραμένουν στις θέσεις τους. Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;», αναφέρει σε δήλωσή του ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, για την κυβερνητική παραδοχή περί της διατήρησης των διοικήσεων ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ στις θέσεις τους.

Ο Ν. Παππάς υπενθυμίζει πως «ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παραίτηση των διευθυνόντων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ», υπογραμμίζοντας ότι «σήμερα αποδεικνύεται ότι είναι ακόμα στη θέση τους».

Και καταλήγει: «Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων; Να παραιτηθούν τώρα».

ΝΔ κατά Παππά: Το τελευταίο πράγμα που μπορεί να κάνει ο αμετάκλητα καταδικασμένος, είναι υποδείξεις

«Το τελευταίο πράγμα που μπορεί να κάνει ο αμετάκλητα καταδικασμένος για παράβαση καθήκοντος κ. Παππάς, τον οποίο ο κ. Τσίπρας κρατά στα ψηφοδέλτιά του, είναι υποδείξεις. Ας φροντίζει τουλάχιστον να μην προκαλεί», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της ΝΔ απαντώντας στον κ. Παππά.

Καταλήγοντας η ΝΔ τονίζει πως «οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ έχουν παραιτηθεί, οι παραιτήσεις έχουν γίνει αποδεκτές και παραμένουν στη θέση τους μέχρι να οριστούν νέοι».

Κάμερα καταγράφει την μοιραία λανθασμένη πορεία του intercity 62

Βίντεο ντοκουμέντο που έρχεται στη δημοσιότητα από κάμερα κλειστού κυκλώματος δείχνει το μοιραίο intercity 62 και το προαστιακό του Βόλου να κινούνται στο ίδιο ρεύμα, κάτι που αποδεικνύει ότι ο 59χρονος σταθμάρχης δεν γύρισε ποτέ το κλειδί στη σωστή θέση.

Συγκεκριμένα, κάμερα στην Οδό Βόλου στη Λάρισα καταγράφει τόσο το τρένο του προαστιακού το τρένο δηλαδή στο οποίο έγινε το πρώτο λάθος από τον σταθμάρχη αλλά και το μοιραίο intercity το οποίο περνάει από το ίδιο σημείο, μία ώρα αργότερα. Υπενθυμίζεται ότι ο 59χρονος σταθμάρχης είχε στείλει και τον προαστιακό σε λάθος κατεύθυνση αλλά ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε εγκαίρως το λάθος και το διόρθωσε συνεχίζοντας στη σωστή κατεύθυνση.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο ντοκουμέντο στις 22:09 ο προαστιακός του Βόλου κατευθύνεται προς τον σταθμό της Λάρισας. Το ψαλίδι στην οδό Καραγάτσι γυρνάει …. και το τρένο κατευθύνεται προς την πλατφόρμα 3. Ωστόσο, το κλειδί δεν γυρνά ποτέ πάλι με αποτέλεσμα το intercity 62 να μπαίνει μεν στην ίδια ράγα με το προηγούμενο τρένο όμως προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Λίγα λεπτά μετά τις 10 ο προαστιακός περνά από την περιοχή Νέα Σμύρνη της Λάρισας. Από ακριβώς το ίδιο σημείο περνά λίγο μετά της 11 το intercity από την ίδια ράγα και προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις 17 λεπτά αργότερα το μοιραίο intercity συνάντηση την εμπορική αμαξοστοιχία με αποτέλεσμα 57 άνθρωποι να βρουν τραγικό θάνατο.

Πηγή: skai.gr
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα