«Υπήρχε δεύτερος σταθμάρχης», υποστηρίζει ο Επιθεωρητής ΟΣΕ που τέθηκε σε αργία
Ο Επιθεωρητής Λάρισας πήρε αναρρωτική άδεια για ένα μήνα, μετά το δυστύχημα - Ο διορισμός του σταθμάρχη όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ
Την ώρα που η χώρα πενθεί για το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη, ένα αποκαλυπτικό έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το οποίο αναγράφει στοιχεία για τον έλεγχο των συρμών είδε το φως της δημοσιότητας, ενώ παράλληλα βρίσκονται σε εξέλιξη οι έρευνες για τις ευθύνες και τα λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN, στο έγγραφο που εκδόθηκε στις 17/11/2021 αποκαλύπτεται ότι σε περίπτωση που απουσιάζει ο αρμόδιος επιθεωρητής ο έλεγχος γίνεται από τον Μηχανοδηγό ή τον βοηθό του.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι σε περίπτωση που λείπει ο επιθεωρητής ο έλεγχος γίνεται με τους εξής τρεις τρόπους:
- Οι συρμοί οι οποίοι εξέρχονται από τα μηχανοστάσια θεωρούνται ελεγμένοι ως συρμοί και ως μεμονωμένα οχήματα για να εκτελέσουν το κύκλωμα των αμαξοστοιχιών και να εισέλθουν στο μηχανοστάσιο για έλεγχο, επισκευή, συντήρηση την ίδια ή την επόμενη ημέρα.
- Οι Συνοδοί, πέραν του καθιερωμένου ελέγχου της αμαξοστοιχίας πριν την αναχώρησή της, θα πρέπει συνεπικουρούμενοι από τεχνικό της Διεύθυνσης Συντήρησης να προβαίνουν σε δοκιμή πέδης, έλεγχο θυρών και σε έλεγχο της σύνδεσης των οχημάτων.
- Ο Μηχανοδηγός προβαίνει στις απαραίτητες δοκιμές όπως αυτές ορίζονται στην παράγραφο 2.3 του εγχειριδίου Μηχανοδηγού.
Στην αντεπίθεση περνά ο επιθεωρητής του ΟΣΕ με καταγωγή από Βόλο που τέθηκε σε αργία, μέχρι τη διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη για υπηρεσία στον σταθμό Λάρισας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, o ίδιος υποστηρίζει ότι στερείται νομικής βάσης η απόφαση να τεθεί σε αργία, καθώς σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που έχει καταθέσει, στη νυχτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες, με τους δυο να έχουν βάρδια 11 με 7 το πρωί.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, ο δεύτερος σταθμάρχης που ήταν πιο έμπειρος δεν βρισκόταν στη θέση του και μάλιστα το έχει καταθέσει στα έγγραφα στον ανακριτή, αυτοβούλως από την περασμένη Παρασκευή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μείνει μόνος ο σταθμάρχης της Λάρισας και ενώ είχε μόνο λίγες ημέρες εμπειρία.
Επίσης, υποστηρίζει ότι ευθύνες έχει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που ναι μεν είδε ότι κινούνται στην ίδια γραμμή στον πίνακα κυκλοφορίας, το ανέφερε ωστόσο δεν σήμανε συναγερμό, ώστε να αντιληφθεί και ο σταθμάρχης της Λάρισας ότι έχει κάνει λάθος.
Επιθεωρητής Λάρισας: Ζήτησε και πήρε αναρρωτική άδεια για ένα μήνα, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη
Σημειώνεται πάντως στο ρεπορτάζ του OPEN, ότι το πρωί της επόμενης ημέρας από την τραγωδία ο επιθεωρητής Λάρισας ζήτησε να βγει σε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα και δεν παρουσιάστηκε την επομένη στα γραφεία του Οργανισμού και της εταιρείας του ΟΣΕ κάτι που προκαλεί ερωτήματα.
Ο επιθεωρητής Λάρισας μένει στον Βόλο, αλλά έχει φύγει από τον Βόλο, ενώ φαίνεται πως δεν βρίσκεται στην πόλη και ότι έχει αποχωρήσει λόγω κάποιων προσωπικών προβλημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, τις επόμενες ώρες αναμένεται να τον καλέσει ο Εισαγγελέας.
Απεργία: Νέα κινητοποίηση των σιδηροδρομικών τη Δευτέρα – Χειρόφρενο και στον Προαστιακό
Νέα 24ωρη απεργία για αύριο Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 προκήρυξαν τα σωματεία εργαζόμενων της Hellenic Train διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη ασφάλειας στον σιδηρόδρομο που οδήγησε στην τραγωδία των Τεμπών.
Ως αποτέλεσμα, δε θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του Προαστιακού της Αθήνας και κανένα άλλο δρομολόγιο της Hellenic Train.
Τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
Ο διορισμός του σταθμάρχη όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ
Το ΦΕΚ με το οποίο διορίστηκε ο σταθμάρχης Β.Σ. φέρνει στο φως το iEidiseis. Το ΦΕΚ έχει αριθμό φύλλου 1549 με ημερομηνία 30 Ιουνίου 2022 και μεταξύ άλλων αναφέρει «… Με την υπ’ αρ. 9026588/14.06.2022 απόφαση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, που εκδόθηκε, αφού ελήφθησαν υπόψη:
α. Τα άρθρα 1 έως 7 του ν. 4440/2016 (Β’ 224), και το άρθρο 28 του ν. 4305/2014 (Α’ 237),
β. ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του ΟΣΕ (Β’ 2623/2022),
γ. η υπ’ αρ. 6647919919/13.04.2022 αίτηση του ΣΑΜΑΡΑ Βασιλείου του Δημητρίου, που κατατέθηκε στο πλαίσιο του Α’ Κύκλου Κινητικότητας έτους 2022,
δ. το υπ’ αρ. 1/2022 πρακτικό επιλογής του Τριμελούς Οργάνου του άρθρου 7 του ν. 4440/2016,
ε. το υπ’ αρ. 9021803/17.05.2022 έγγραφο προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και το υπ’ αρ. 6937/25.05.2022 απαντητικό έγγραφο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, μετατάσσεται ο ΣΑΜΑΡΑΣ Βασίλειος του Δημητρίου, από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κατηγορίας ΔΕ Διοικητικού στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας σε κενή Οργανική θέση του Κλάδου Κυκλοφορίας (ειδικότητας ΔΕ Σταθμαρχών), με κωδικό: 1645713805. [Αρ. δέσμευσης έτους 2022 της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του ΟΣΕ: 29610-1 (60.00)».
Ο Θεσσαλός υπουργός
Σημειώνεται ότι σε δημοσίευμά μας αναφέρθηκε ότι «σύμφωνα με πληροφορίες οι «υπηρεσίες» του Μαξίμου έχουν εγκλωβίσει στο «ραντάρ» κορυφαίο υπουργό με καταγωγή από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας» ο οποίος είναι άγνωστο «αν θα πληρώσει το μάρμαρο».
Με αφορμή το δημοσίευμα του iEidiseis «Ο Θεσσαλός υπουργός και το ρουσφέτι του σταθμάρχη» το γραφείο Τύπου της ΝΔ έβγαλε την εξής ανακοίνωση:
«Κάποιοι επιμένουν στις αθλιότητες των προηγούμενων ημερών, προσπαθώντας με διάφορους τρόπους να συνδέσουν τον σταθμάρχη που διώκεται για το δυστύχημα στα Τέμπη με τη Νέα Δημοκρατία. Ξεκίνησαν προσπαθώντας να τον παρουσιάσουν ως “ρουσφέτι” συγκεκριμένης βουλευτού, η οποία τους διέψευσε και προσέφυγε εναντίον τους στη Δικαιοσύνη για την άθλια συκοφαντία. Σήμερα, τον παρουσιάζουν ως “ρουσφέτι” υπουργού. Επειδή και η αθλιότητα έχει τα όριά της, τους καλούμε να πουν όνομα. Αλλιώς είναι κοινοί συκοφάντες. Όχι λάσπη στον ανεμιστήρα. Είναι ντροπή κάποιοι να αξιοποιούν αυτές τις τραγικές στιγμές προκειμένου να διασπείρουν ψεύδη με μικροπολιτικές στοχεύσεις!».
Πηγή: ieidiseis