Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Η parallaxi ρωτάει υποψήφιους δημάρχους πώς σκοπεύουν να αναβαθμίσουν την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης.

Parallaxi
υποψήφιοι-δήμαρχοι-απαντούν-για-την-τ-342775
Parallaxi

Αν υποθέσουμε ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας τότε ποιο είναι το μερίδιο της Θεσσαλονίκης; Και ποιες είναι οι προθέσεις των υποψήφιων δημάρχων Θεσσαλονίκης ώστε να το αυξήσουν; Εμείς τους ρωτήσαμε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν τι θα κάνουν με την ελεγχόμενη στάθμευση

Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν πώς θα λύσουν το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης

Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν πώς θα προστατέψουν τον δημόσιο χώρο

Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν τι θα κάνουν με τον ΟΑΣΘ και τις συγκοινωνίες

Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν πώς θα κρατήσουν τη Θεσσαλονίκη καθαρή

Υποψήφιοι δήμαρχοι απαντούν πώς θα πατάξουν την παραβατικότητα στη Θεσσαλονίκη

Να σημειωθεί ότι η παρουσίαση των υποψηφίων δημάρχων γίνεται με αλφαβητική σειρά.

Ερώτηση 7η: Πώς σκοπεύετε να αναβαθμίσετε την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης;

Xάρης Αηδονόπουλος

Σήμερα η Περιφέρεια, ο δήμος, οι ξενοδόχοι, οι τουριστικοί πράκτορες, οι ξεναγοί, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής, οι αρχαιολογικές υπηρεσίες, η ορθόδοξη εκκλησία, η εβραϊκή και αρμενική κοινότητα και λίγο ο ΕΟΤ επιχειρούν να προβάλλουν την πόλη μας. Και όλα αυτά θα απέδιδαν ίσως σε μια πόλη με ομοιόμορφη εικόνα, όχι όμως με αυτή που έχουμε σήμερα, με αποσπασματικές αναπλάσεις που υποβάλλουν τον τουρίστα σε… σκωτσέζικο ντους. Απλό παράδειγμα, η πλατεία Αρχαίας Αγοράς που περιβάλλεται από αισθητικά παραμελημένες γειτονιές -η δε Πολιτιστική Πρωτεύουσα επενέβη σε κάποιες περιοχές πριν από 22 χρόνια.

Για τη Θεσσαλονίκη, ένα σταυροδρόμι λαών και θρησκειών αλλά και μια αυτοκρατορική πόλη με επάλληλα στρώματα πολιτισμών που διασώζονται, μια πόλη με πλούσια μνήμη και παραδόσεις,  η ανάδειξη πολυθεματικού τουρισμού είναι μονόδρομος. Τα νεκροταφεία των Βαλκανικών πολέμων και του Μακεδονικού Μετώπου στα όρια του δήμου μας είναι ένας ακόμη πόλος προσέλκυσης θεματικού τουρισμού με επίκεντρο τις επισκέψεις στους τόπους μαχών. Η δημιουργία πάρκου μικρογραφιών των μνημείων και εμβληματικών κτηρίων της πόλης και μάλιστα σε συγκεκριμένο χώρο κοντά στο λιμάνι (λαχανόκηποι) είναι ένα ακόμα βήμα αναβάθμισης για την τουριστική προβολή της πόλης μας.

Η Θεσσαλονίκη πρέπει να καθιερωθεί ως ενδιάμεσος προορισμός των κρουαζιερόπλοιων -η πόλη μας “αξίζει” τουλάχιστον δύο εικοσιτετράωρα από τον χρόνο των ταξιδιωτών. Με φιλότιμες προσπάθειες και ερασιτεχνισμό, εμείς οι αιρετοί δεν είχαμε παρά μέτρια αποτελέσματα. Η πρότασή μας είναι μία φωνή που βγαίνει από όλους τους φορείς τουρισμού της πόλης, συγκροτώντας ενιαίο φορέα με επαγγελματίες του κλάδου -και με συμμετοχή των ΑΠΘ, ΠΑΜΑΚ και Διεθνούς Πανεπιστημίου που μπορούν να προσφέρουν πολύτιμη γνώση, πάντοτε με Συνέργεια.

Σπύρος Βούγιας

Η Θεσσαλονίκη ως προορισμός, πρέπει να αναβαθμίσει κατά πολύ την τουριστική αξία που της αναλογεί αυξάνοντας, όχι μόνο τον αριθμό αλλά, κυρίως, την κατά κεφαλή κατανάλωση των επισκεπτών της. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία προβολής και προώθησης της πόλης φορείς, μπορέσουν να δημιουργήσουν προσδοκίες και εμπειρίες υψηλής ανταπόδοσης, με ένα ενιαίο, πιστοποιημένο και σταθερής ποιότητας τρόπο.

Το πρώτο βήμα για να συμβεί αυτό είναι η άμεση δημιουργία στο Δήμο, μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας (e-learning), που θα προβάλει με συγκροτημένο, σύγχρονο και πειστικό τρόπο τα σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος και τις προσφερόμενες υπηρεσίες της πόλης. Αυτό θα βοηθήσει όλους τους εμπλεκόμενους σε θέματα τουρισμού φορείς, να αναπτύξουν κοινή γλωσσα, κουλτούρα και συναντίληψη, συνέργειες και ενιαία αντιμετώπιση των επισκεπτών. Παράλληλα, μπορούν να επινοηθούν και να δημιουργηθούν πολλά νέα, ελκυστικά τουριστικά προϊόντα μεγάλης ιστορικής , θρησκευτικής  ή άλλης σημασίας, τα οποία σχετίζονται άμεσα με την πόλη ή την ευρύτερη περιοχή. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι «Η διαδρομή του Αποστόλου Παύλου» (που διέδωσε τον Χριστιανισμό στην Ευρώπη) και «Η Ακτοπλοϊκή Εγνατία», μια ιστορικής αξίας θαλάσσια διαδρομή με ενδιάμεσες στάσεις, από την παραλία της Κατερίνης ως τη Σαμοθράκη, μέσω του Αγίου Όρους.

Πιστεύω οτι ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί και πρέπει να γίνει ο βασικός πυλώνας συντονισμού της όλης προσπάθειας, ένας κεντρικός κόμβος (hub) επικοινωνίας, προβολής και υποστήριξης για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.

Σωτήρης Ζαριανόπουλος

Η «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» τοποθετείται υπέρ της τουριστικής ανάπτυξης. Αλλά για ποιον; Οι διακοπές, ο τουρισμός από δικαίωμα έγιναν ακριβό εμπόρευμα, δυσπρόσιτο στη πλειοψηφία. Οι εργαζόμενοι στο τουρισμό – εστίαση βιώνουν μεσαιωνική εργασιακή εκμετάλλευση. Οι αυτοαπασχολούμενοι, επαγγελματίες «μένουν έξω» από τα καλά του τουρισμού. Οι τουρίστες οδηγούνται στις μεγάλες αλυσίδες. Οι γειτονιές «δεν πήραν μυρωδιά». Ο δήμος προϋπολογίζει μόνο 320.000 ευρώ για φόρο από 2,5 εκατ. αφίξεις (αν τα εισπράξει).Μόνοι κερδισμένοι οι μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις, ξενοδόχοι, tour operators, εταιρίες κάθε είδους μεταφορών. Με την απλόχερη στήριξη του κράτους. Οι συγκοινωνίες, κυκλοφοριακό, στάθμευση είναι πρόβλημα για κατοίκους και επισκέπτες. Κρίσιμοι χώροι παραδίνονται σε ιδιώτες (παραλιακό μέτωπο, ΔΕΘ) στερώντας κατοίκους και επισκέπτες από χώρους πρασίνου, αναψυχής, πολιτισμού, αθλητισμού.

Ο τουρισμός – ευάλωτος σε διακυμάνσεις – επηρεάζεται από μια οικονομική κρίση οπουδήποτε, τον ανταγωνισμό ήεπικίνδυνες εξελίξεις στη περιοχή μας λόγω παρουσίας ΝΑΤΟ, ΗΠΑ, ΕΕ σε αντιπαράθεση με ανταγωνιστές τους. Ο τουρισμός προϋποθέτει ειρήνη. Η Θεσσαλονίκη, με φυσικές ομορφιές, αλλεπάλληλα στρώματα ιστορίας (Ελληνιστική, Ρωμαϊκή, Βυζαντινή περίοδος, πολυπολιτισμική Θεσσαλονίκη, σημαντικά γεγονότα που αποσιωπούνται π.χ.επανάσταση Ζηλωτών, εργατική εξέγερση Μάη του ΄36) μπορούν να εξασφαλίσουν διαφορετική τουριστική ανάπτυξη με κεντρική ευθύνη ενός άλλου κράτους. Με σχεδιασμένη αξιοποίηση πλεονεκτημάτων και ικανοποίησης λαικών αναγκών για αναψυχή, προστασίας των εργαζόμενων του κλάδου.

Για εμάς, πρώτο ζήτημα είναι: η διασφάλιση των εργαζόμενων τουρισμού – εστίασης. Συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ουσιαστικές αυξήσεις. Τέρμα στην μεσαιωνική εκμετάλλευση. Να αποκτήσει δικαίωμα τουρισμού κάθε λαϊκή οικογένεια.

Γρηγόρης Ζαρωτιάδης

Ο τουρισμός είναι μια υπόσχεση ανάπτυξης για τη Θεσσαλονίκη, η οποία μπορεί να αναδειχθεί σε κύριο προορισμό της Μεσογείου. Προορισμό ποιοτικού τουρισμού με σεβασμό/ανάδειξη της ιστορίας, του περιβάλλοντος, του παράκτιου χαρακτήρα της, του πολιτισμού και των παραδόσεών της. Για την ανάδειξη αυτή χρειάζεται προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού (πολιτιστικού, θρησκευτικού, συνεδριακού, εκθεσιακού, θαλάσσιου, γαστρονομικού, κρουαζιέρας, υγείας, city break) με εξειδικευμένες για κάθε μορφή δράσεις, επέκταση σε νέες αγορές (Δρόμος του Μεταξιού), τουρισμό 4 εποχών, έμφαση  στο παρελθόν και το παρόν της πόλης και στις εμπειρίες που προσφέρει.

Στόχος είναι να γίνει προβολή της δυναμικής ολόκληρης της πόλης και όχι μόνο των ελκυστικών τουριστικών σημείων, γιατί για τον σύγχρονο ταξιδιώτη που επιζητά νέες εμπειρίες και αλληλεπίδραση με ανθρώπους του τόπου,  δεν έχουν ενδιαφέρον μόνο τα τουριστικά σημεία, αλλά και οι «ξεχασμένες» γειτονιές και αυθεντικές/εναλλακτικές γωνιές της πόλης. Εκτός από τα κλασικά μέσα προβολής, σημαντικό ρόλο έχει η διαμόρφωση ενός προγράμματος φιλοξενίας στην πόλη για δημοσιογράφους, εκδότες, εκπροσώπους τηλεοπτικών καναλιών, bloggers, οι οποίοι θα αποτελέσουν  τους πρεσβευτές της Θεσσαλονίκης στις χώρες τους και διεθνώς, αλλά και η έντονη διαδικτυακή προώθηση, ιδιαίτερα στα social media, με ψηφιακούς ταξιδιωτικούς οδηγούς, συνεργασία με μέσα ενημέρωσης και διεθνείς ταξιδιωτικούς οργανισμούς κ.α.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη χρήση ψηφιακών μέσων,  στην υποστήριξη νεοφυών τουριστικών επιχειρήσεων με απασχόληση νέων επιστημόνων, στη δημιουργία βάσεων δεδομένων (Τουριστικό Βαρόμετρο) και καινοτόμων online εφαρμογών προβολής της τοπικής υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς. Επιπλέον σημαντική είναι η ανάπτυξη δυναμικής και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας (branding) της πόλης, στην οποία να συμμετέχουν οι ίδιοι οι επισκέπτες  με διαγωνισμούς για φωτογραφίες, video, κείμενα, περιεχόμενο ιστοσελίδων, story telling, crowd sourcing κλπ.

Κωνσταντίνος Ζέρβας

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει βελτίωση στο πεδίο του τουρισμού. Αυτό πιστοποιείται  αν ανατρέξει κανείς στους αριθμούς των αφίξεων, των διανυκτερεύσεων αλλά και αν παρατηρήσει τις επενδύσεις που έχουν γίνει στον κλάδο της φιλοξενίας. Μέσα στο γενικότερο κλίμα ανόδου του τουρισμού στη χώρα μας η πόλη διεκδίκησε να λάβει την επισκεψιμότητα που της αξίζει. Υπάρχουν όμως κίνδυνοι καθώς οι προσπάθειες που έγιναν με στόχο την αύξηση των αφίξεων στην πόλη μας, δε συνδυάστηκαν με πρωτοβουλίες και σχεδιασμό για προσέλκυση τουριστών με υψηλότερο οικονομικό προφίλ, δε συνδυάσθηκαν με τη βελτίωση των υποδομών και την εικόνα της πόλης. Κρατείστε ότι η μέση διαμονή ενός τουρίστα στη Θεσσαλονίκη είναι μόλις 1,35 μέρες όταν στο Ναύπλιο είναι 2 μέρες! 

Η άνοδος του τουρισμού είναι ένας στόχος που απαιτεί συστηματική δουλειά, σχέδιο με σαφήνεια,  ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος, χρονοδιαγράμματα εφαρμογής και παρακολούθησης των αποτελεσμάτων. Η βελτίωση του τουριστικού προϊόντος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Την τελευταία τριετία παρατηρείται μία υποβάθμιση στους τομείς που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της πόλης. Μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική τουριστική στρατηγική οφείλει να προβλέπει τις εξελίξεις, να προνοεί και να σχεδιάζει.

  • Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό, άνοιγμα σε νέες αγορές
  • Ολοκλήρωση μεγάλων υποδομών
  • Ολοκληρωμένη στρατηγική marketing και city branding, ενίσχυση της ταυτότητας της περιοχής
  • Ενίσχυση της κρουαζιέρας, ακτοπλοϊκή σύνδεση της πόλης
  • Ανάδειξη πολλών ειδών τουρισμού ( συνεδριακός, αθλητικός, πολιτιστικός, θρησκευτικός, γαστριμαργικός, υγείας)
  • Δημιουργία ενός ενιαίου φορέα με αντικείμενο τον τουρισμό

Μάκης Κυριζίδης

Οι τουρίστες όταν μπαίνουν στην πόλη μας βλέπουν μια δυτική είσοδο υποβαθμισμένη, ένα λιμάνι γεμάτο σκουπίδια και διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα. Περπατούν στα στενά μιας πόλης γεμάτης μουτζούρες «τύπου» γκράφιτι. Ανάμεσα σε αδέσποτα ζώα και σε άστεγους. Η καλύτερη προβολή μιας πόλης, είναι εκείνη που μεταδίδεται από στόμα σε στόμα.  Θα απομακρύνουμε άμεσα σκουπίδια και βρωμιές. Παράλληλα, θα αναδείξουμε το μεγαλειώδες πραγματικά Ρωμαϊκό και Βυζαντινό της πρόσωπο που παραγκωνίστηκε, όπως επίσης και οι τουρίστες που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με αυτό.

Έχουμε έναν τέτοιο ομόδοξο κύκλο γύρω μας με τουρίστες που θέλουν να έρθουν τις γιορτές κι εμείς φαίνεται ότι υπολειτουργούμε, με στολισμό τύπου Ισλαμαμπάντ. Τέλος στα Burger και τις μακαρονάδες στο food festival! Η Θεσσαλονίκη είναι Μεσογειακό σταυροδρόμι γεύσεων με επιρροές από Σμύρνη και Πόντο. Δεν είναι τάση φολκλόρ και “trendy” να κλείνουν οι δρόμοι της πόλης! Οι τουρίστες δεν μπορούν να προσεγγίσουν το κέντρο, τα μουσεία και τους εκθεσιακούς χώρους μας.

Οι δρόμοι στο εξής δεν θα κλείνουν για τη διάσωση της «Αφρικανικής Πορφυροπουλάδας»! Όλες αυτές οι εκδηλώσεις θα γίνονται στο πλακόστρωτο της νέας παραλίας και μόνον για όσους έχουν άδεια.  Από αυτά θα ξεκινήσουμε και θα φτάσουμε και στην ουσιαστική τουριστική προβολή, μέσω της τεχνολογίας και του διαδικτύου το οποίο γνωρίζουμε καλά. Θα έρθουν στη σωστή στιγμή, τα τουριστικά applications με τη συνδρομή των Πανεπιστημίων μας. Τα πράγματα έχουν γίνει απλά, ουσιαστικά και στοχευμένα. Και τα γνωρίζουμε! Όνειρό μας είναι να φτιάξουμε μια «έξυπνη πόλη», που δεν «μασάει» στις σειρήνες του εύκολου τουριστικού εισοδήματος. Είμαστε νέοι αλλά έμπειροι. Υπερκομματικοί, αλλά πολιτικοποιημένοι.  Και θα τα καταφέρουμε!

Νίκος Ταχιάος

Βασικός στόχος είναι να δημιουργήσουμε ένα brand name της πόλης που θα την βάλει στον χάρτη ως τουριστικό προορισμό αναδεικνύοντας την μοναδική πολυπολιτισμική ιστορία της, με τον σημαίνοντα ρόλο ως ρωμαϊκό κέντρο, ως χριστιανική μητρόπολη, ως βυζαντινό πολιτιστικό κέντρο, ως εβραϊκή Νέα Ιερουσαλήμ, ως οθωμανικό κέντρο των Βαλκανίων, ως λεβαντίνικο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου. Και θα κάνουμε πιο ελκυστική την παρουσίαση όλων των μνημείων της με βελτίωση της προσβασιμότητας αλλά και με κατάρτιση των ξεναγών ώστε να παρουσιάζουν πιο ζωντανά το συναρπαστικό παρελθόν της πόλης μας.

Θα αναπτύξουμε τον Συνεδριακό τουρισμό σε στενή συνεργασία με τα ΑΕΙ και τις οικονομικές και πολιτιστικές δομές της πόλης. Θα ενισχύσουμε τον τουρισμό Υγείας και Ευεξίας αξιοποιώντας τις δομές που έχουμε και με δικτύωση με άλλους δήμους της Κεντρικής Μακεδονίας διεκδικώντας να αυξηθούν οι διανυκτερεύσεις των διερχόμενων επισκεπτών στην πόλη. Θα ενισχύσουμε πολιτιστικούς θεσμούς όπως τα Δημήτρια και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου και θα επιδιώξουμε την προσέλκυση πολιτιστικών θεαμάτων υψηλού επιπέδου που θα αναδείξουν την πολιτιστική ταυτότητα της πόλης. Θα επενδύσουμε στην διπλωματία των πόλεων με αξιοποίηση των δεσμών μας με τις αδελφοποιημένες πόλεις και με στοχευμένες νέες αδελφοποιήσεις με πόλεις με τις οποίες μας συνδέουν ιστορικοί δεσμοί σε περιοχές από όπου μπορούμε να περιμένουμε ισχυρό τουριστικό ρεύμα.

Στο σχέδιο, προβλέπεται η στενή συνεργασία του δήμου με όλους τους φορείς του Τουρισμού. Η καμπάνια τουριστικής προβολής είναι ένα σημαντικό βήμα για να βρει η πόλη την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επιτυχία της προϋποθέτει την αντιμετώπιση βασικών προβλημάτων που ταλαιπωρούν σήμερα την πόλη, όπως οι ελλείψεις στους τομείς καθαριότητας,  ευταξίας, ασφάλειας.  Μην  ξεχνάμε ότι δεν στοχεύουμε μόνο στην προσέλκυση τουριστών, αλλά και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Οι ευχαριστημένοι τουρίστες θα είναι πάντα η καλύτερη διαφήμιση για την Θεσσαλονίκη.

Μιχάλης Τρεμόπουλος

Κατ’ αρχήν, μια πόλη δεν μπορεί να στηρίζει την οικονομία της στον τουρισμό, χρειάζεται να έχει στέρεα παραγωγική δομή. Δεν αρκεί, ακόμη, να έχει πλούσια ιστορία και αρχαία μνημεία αλλά πρέπει και να αναδεικνύονται σωστά. Χρειάζεται, επίσης, να είναι ελκυστική και με υψηλή ποιότητα ζωής και για τους μόνιμους κατοίκους και για τους επισκέπτες. Επομένως, θα πρέπει να γίνει μια πράσινη πόλη, να λύσει τα προβλήματα της διαχείρισης των σκουπιδιών, της κυκλοφορίας, της αύξησης των ελεύθερων χώρων και της διασύνδεσής τους με τους αρχαιολογικούς και πολιτιστικούς χώρους.

Προφανώς χρειάζεται επέκταση του προγράμματος τουριστικής προβολής και σε άλλες χώρες-στόχους, με παράλληλο σχεδιασμό διάχυσης του τουριστικού φορτίου σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ώστε να μη δημιουργείται κοινωνική και περιβαλλοντική φόρτιση σε ορισμένα μόνο σημεία της πόλης.  Για να υπάρξει σχέση ισορροπίας μεταξύ τουρισμού, κοινωνίας και περιβάλλοντος, που θα εξυπηρετεί και τις αρχές της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, χρειάζεται στήριξη του ποιοτικού και οικολογικού τουρισμού, των περιβαλλοντικών και πολιτιστικών ξεναγήσεων, αναβάθμιση της ζήτησης μέσω ανοίγματος προς νέες μορφές τουρισμού για την προσέλκυση διαφοροποιημένης πελατείας υψηλότερων αποδόσεων σε δωδεκάμηνη βάση, δημιουργία υποδομών υποστήριξης και ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού (πολιτιστικού, θαλάσσιου, συνεδριακού, γαστρονομικού, θεραπευτικού, υγείας, θρησκευτικού κ.α.) ή του οικογενειακού τουρισμού (family friendly) και των μεγαλύτερων ηλικιών (silver tourism), στήριξη των ΜΜΕ του τουρισμού και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, αναβάθμιση του πληροφοριακού δικτύου του Ε.Ο.Τ., με επικέντρωσή του στη διαφήμιση και προβολή, στην εκπαίδευση, στην πιστοποίηση και στον έλεγχο, αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων, συνεργασία με ΑΠΘ, ΑΤΕΙΘ κ.α.

Οι πολίτες, ακόμη, μπορούν να αναλάβουν ενεργή δράση στην προώθηση της πόλης τους, είτε μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας είτε προωθώντας τις υπηρεσίες τους, ώστε να επιλεγεί η Θεσσαλονίκη ως ποιοτικός τουριστικός προορισμός, κάτι που γίνεται με επιτυχία σε άλλες πόλεις, ακόμη και βαλκανικές.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα